Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #141 Skrevet 6. juni 2014 Jeg har to spørsmål om du vil ta flere. 1. Det er en som påstår han er interessert i meg bla bla bla, men han oppfører seg så rart at jeg har vanskelig for å tro på han. Hva er det han vil egentlig? 2. Hva er egentlig situasjonen mellom meg og en jeg møtte for 5 år siden? (Litt forvirrende det som skjer for tiden) 1. 9/Beger. Han vil du skal oppfylle hans drømmer. Hva du er opp i alt det, er ikke godt å si. 2. Djevelen. Det er ingen situasjon mellom dere, det er noe du har satt deg opp i hodet. Beklager.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #142 Skrevet 6. juni 2014 Når vil jeg få kjæreste? lei av å være singel .. Stavknekten. Det er en der som liker deg, du er ikke helt sikker, men du har jo ingen andre avtaler, har du??
Gjest Lille-pus Skrevet 6. juni 2014 #143 Skrevet 6. juni 2014 Sverdkongen. Ja, din skjebne er i dine hender. Har du noen planer utenom det vanlige så prøv å finn ut av de nå. Ja, mange tanker og små idèer. Må bruke sommeren til å trekke noen lange linjer. Vi er alle sjef over våre egne liv. Takk, vennen
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #144 Skrevet 6. juni 2014 Hvis du rekker/ har bry, så spør jeg om hvor lenge jeg kommer til å være singel i tillegg hvis ikke, kos deg videre med øla, det skal jeg, så snakkes vi neste gang 🍻 4/Staver. Du vil ganske snart treffe en som vil bety mye for deg i hvertfall, men du kan ikke si for sikkert dere er ilag før oktober, slik som gresskaret foreslår...
Gjest Evel Skrevet 6. juni 2014 #145 Skrevet 6. juni 2014 (endret) Nr 1 virker som han har spunnet fantasier jeg ikke aner hva er. Så det stemmer. Nr 2 sender meg miksede signaler. Interesse og avstand. Endret 6. juni 2014 av Evel
summerrain Skrevet 6. juni 2014 #146 Skrevet 6. juni 2014 Wææ, den var forvirrende, men meget spennende! Takk igjen
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #147 Skrevet 6. juni 2014 Kjære gjest. Jeg er heller ikke singel, men lurer på akkurat det samme! Fyller alle andre kriterier såklart!! *smile pent* Vognen. Nå er jeg ikke flink på tid, men jeg bruker å ha rett innen 90 dager eller ikke overhodet, og jeg vil pr i dag si du kjører rett på e graviditet og at det blir mer enn en, både gutt og jente.
uret Skrevet 6. juni 2014 #148 Skrevet 6. juni 2014 Stavknekten. Det er en der som liker deg, du er ikke helt sikker, men du har jo ingen andre avtaler, har du?? Stavknekten. Det er en der som liker deg, du er ikke helt sikker, men du har jo ingen andre avtaler, har du?? hmm... har egentlig ikke noen tanker om en spesiell gutt for tiden, men det kan vel endres hahah. har ikke opplevd (enda) at noen har vist spesiellt interesse heller. men spennende takk for at du tok deg tid Gjest!
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #149 Skrevet 6. juni 2014 Ja, mange tanker og små idèer. Må bruke sommeren til å trekke noen lange linjer. Vi er alle sjef over våre egne liv. Takk, vennen Takk, likens.
Polly Ester Skrevet 6. juni 2014 #150 Skrevet 6. juni 2014 Jeg har et spm til jeg. Jeg har lenge ønsket å starte min egen healingpraksis, men har vært redd for å satse og promotere meg selv. Kan du se om jeg har noen fremtid innen healingen min?
Gjest auroravictoria Skrevet 6. juni 2014 #151 Skrevet 6. juni 2014 Vognen. Nå er jeg ikke flink på tid, men jeg bruker å ha rett innen 90 dager eller ikke overhodet, og jeg vil pr i dag si du kjører rett på e graviditet og at det blir mer enn en, både gutt og jente. Å herregud gjest, nå ble jeg innmari håpefull og glad. Dette er nemlig min store drøm..Tvillinger..En gutt og en jente! Hvis du har rett på dette skal jeg pinade sende deg en gave i posten haha! Du tror altså at det kan gå snart? Jeg har vært veldig lei meg i det siste fordi lege har fortalt meg at jeg kan ha vanskelig for å bli gravid. Vi skal kanskje starte utredning til høsten :/ Håper sånn at du har rett gjest.........
Silfen Skrevet 6. juni 2014 #152 Skrevet 6. juni 2014 Jeg har et spm til jeg. Jeg har lenge ønsket å starte min egen healingpraksis, men har vært redd for å satse og promotere meg selv. Kan du se om jeg har noen fremtid innen healingen min? Du kan jo gjøre det gratis.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #153 Skrevet 6. juni 2014 Jeg har et spm til jeg. Jeg har lenge ønsket å starte min egen healingpraksis, men har vært redd for å satse og promotere meg selv. Kan du se om jeg har noen fremtid innen healingen min? Keiserinnen. Bildet sier já, og jeg sier ja. Lykke til med praksisen. Du kan hjelpe mange. Lykke til. 1
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #154 Skrevet 6. juni 2014 Å herregud gjest, nå ble jeg innmari håpefull og glad. Dette er nemlig min store drøm..Tvillinger..En gutt og en jente! Hvis du har rett på dette skal jeg pinade sende deg en gave i posten haha! Du tror altså at det kan gå snart? Jeg har vært veldig lei meg i det siste fordi lege har fortalt meg at jeg kan ha vanskelig for å bli gravid. Vi skal kanskje starte utredning til høsten :/ Håper sånn at du har rett gjest......... som du ser på bildet så er det skikkelig trangt inn der, så det er flere enn en austronaut ja. Håper jeg har rett. Lykke til og klem.
Gjest auroravictoria Skrevet 6. juni 2014 #155 Skrevet 6. juni 2014 som du ser på bildet så er det skikkelig trangt inn der, så det er flere enn en austronaut ja. Håper jeg har rett. Lykke til og klem. Ååå jeg håper så inderlig. Tusen takk for at du tok deg tid kjære deg! Klem
Polly Ester Skrevet 6. juni 2014 #156 Skrevet 6. juni 2014 Keiserinnen. Bildet sier já, og jeg sier ja. Lykke til med praksisen. Du kan hjelpe mange. Lykke til. Tusen takk, søte Gjest.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #157 Skrevet 6. juni 2014 Ååå jeg håper så inderlig. Tusen takk for at du tok deg tid kjære deg! Klem Går greit ja.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #158 Skrevet 6. juni 2014 Du kan jo gjøre det gratis. Folk har trøbbel med å sette pris på tjenester de får gratis, så jeg er enig i at hun skal ta seg ta seg betalt, nå kan jeg ikke overkjøre henne og gjøre som meg: Jobb gratis eller ta full pris, pga jeg kjenner ikke hennes marked, eller hvor hun bor, men det er best at hun ikke ødelegger for de som allerede er i området samtidiig som hun etablerer egen praksis. 1
Pomelo Skrevet 6. juni 2014 #159 Skrevet 6. juni 2014 Åh har litt for lite.. men dersom du skulle ha tid går det an å si noe generelt om livet mitt fremover nå? :-)
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #160 Skrevet 6. juni 2014 Åh har litt for lite.. men dersom du skulle ha tid går det an å si noe generelt om livet mitt fremover nå? :-) Stjernen. Ser ut som at det skal være både artig og litt alvor (dere er i båt tross alt) snart, og hunden jager ballen.. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå