Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har to spørsmål om du vil ta flere.

1. Det er en som påstår han er interessert i meg bla bla bla, men han oppfører seg så rart at jeg har vanskelig for å tro på han. Hva er det han vil egentlig?

2. Hva er egentlig situasjonen mellom meg og en jeg møtte for 5 år siden? (Litt forvirrende det som skjer for tiden)

1. 9/Beger.

0%2520%252828%2529.jpg

Han vil du skal oppfylle hans drømmer. Hva du er opp i alt det, er ikke godt å si.

2. Djevelen.

0%2520%252816%2529.jpg

Det er ingen situasjon mellom dere, det er noe du har satt deg opp i hodet. Beklager.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Når vil jeg få kjæreste?

lei av å være singel ..

Stavknekten.

0%2520%252876%2529.jpg

Det er en der som liker deg, du er ikke helt sikker, men du har jo ingen andre avtaler, har du??

Gjest Lille-pus
Skrevet

Sverdkongen.

0%2520%252878%2529.jpg

Ja, din skjebne er i dine hender. Har du noen planer utenom det vanlige så prøv å finn ut av de nå.

Ja, mange tanker og små idèer.

Må bruke sommeren til å trekke noen lange linjer. Vi er alle sjef over våre egne liv.

Takk, vennen :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du rekker/ har bry, så spør jeg om hvor lenge jeg kommer til å være singel i tillegg :) hvis ikke, kos deg videre med øla, det skal jeg, så snakkes vi neste gang 🍻

4/Staver.

0%2520%252854%2529.jpg

Du vil ganske snart treffe en som vil bety mye for deg i hvertfall, men du kan ikke si for sikkert dere er ilag før oktober, slik som gresskaret foreslår...

Skrevet (endret)

Nr 1 virker som han har spunnet fantasier jeg ikke aner hva er. Så det stemmer. Nr 2 sender meg miksede signaler. Interesse og avstand.

Endret av Evel
Skrevet

Wææ, den var forvirrende, men meget spennende! Takk igjen :)

Gjest Gjest
Skrevet

Kjære gjest. Jeg er heller ikke singel, men lurer på akkurat det samme! Fyller alle andre kriterier såklart!! *smile pent*

Vognen.

0%2520%25288%2529.jpg

Nå er jeg ikke flink på tid, men jeg bruker å ha rett innen 90 dager eller ikke overhodet, og jeg vil pr i dag si du kjører rett på e graviditet og at det blir mer enn en, både gutt og jente.

Skrevet

Stavknekten.

0%2520%252876%2529.jpg

Det er en der som liker deg, du er ikke helt sikker, men du har jo ingen andre avtaler, har du??

Stavknekten.

0%2520%252876%2529.jpg

hmm... har egentlig ikke noen tanker om en spesiell gutt for tiden, men det kan vel endres hahah. har ikke opplevd (enda) at noen har vist spesiellt interesse heller. men spennende :)

takk for at du tok deg tid Gjest! :blomst:

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, mange tanker og små idèer.

Må bruke sommeren til å trekke noen lange linjer. Vi er alle sjef over våre egne liv.

Takk, vennen :)

Takk, likens.

Skrevet

Jeg har et spm til jeg.

Jeg har lenge ønsket å starte min egen healingpraksis, men har vært redd for å satse og promotere meg selv.

Kan du se om jeg har noen fremtid innen healingen min?

Gjest auroravictoria
Skrevet

Vognen.

0%2520%25288%2529.jpg

Nå er jeg ikke flink på tid, men jeg bruker å ha rett innen 90 dager eller ikke overhodet, og jeg vil pr i dag si du kjører rett på e graviditet og at det blir mer enn en, både gutt og jente.

Å herregud gjest, nå ble jeg innmari håpefull og glad. Dette er nemlig min store drøm..Tvillinger..En gutt og en jente! Hvis du har rett på dette skal jeg pinade sende deg en gave i posten haha! Du tror altså at det kan gå snart? Jeg har vært veldig lei meg i det siste fordi lege har fortalt meg at jeg kan ha vanskelig for å bli gravid. Vi skal kanskje starte utredning til høsten :/ Håper sånn at du har rett gjest.........

Skrevet

Jeg har et spm til jeg.

Jeg har lenge ønsket å starte min egen healingpraksis, men har vært redd for å satse og promotere meg selv.

Du kan jo gjøre det gratis.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har et spm til jeg.

Keiserinnen.

0%2520%25284%2529.jpg

Bildet sier já, og jeg sier ja. Lykke til med praksisen. Du kan hjelpe mange. Lykke til.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Å herregud gjest, nå ble jeg innmari håpefull og glad. Dette er nemlig min store drøm..Tvillinger..En gutt og en jente! Hvis du har rett på dette skal jeg pinade sende deg en gave i posten haha! Du tror altså at det kan gå snart? Jeg har vært veldig lei meg i det siste fordi lege har fortalt meg at jeg kan ha vanskelig for å bli gravid. Vi skal kanskje starte utredning til høsten :/ Håper sånn at du har rett gjest.........

som du ser på bildet så er det skikkelig trangt inn der, så det er flere enn en austronaut ja. Håper jeg har rett. Lykke til og klem.

Gjest auroravictoria
Skrevet

som du ser på bildet så er det skikkelig trangt inn der, så det er flere enn en austronaut ja. Håper jeg har rett. Lykke til og klem.

Ååå jeg håper så inderlig. Tusen takk for at du tok deg tid kjære deg! Klem

Skrevet

Keiserinnen.

0%2520%25284%2529.jpg

Bildet sier já, og jeg sier ja. Lykke til med praksisen. Du kan hjelpe mange. Lykke til.

Tusen takk, søte Gjest. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Ååå jeg håper så inderlig. Tusen takk for at du tok deg tid kjære deg! Klem

Går greit ja.

Gjest Gjest
Skrevet

Du kan jo gjøre det gratis.

Folk har trøbbel med å sette pris på tjenester de får gratis, så jeg er enig i at hun skal ta seg ta seg betalt, nå kan jeg ikke overkjøre henne og gjøre som meg: Jobb gratis eller ta full pris, pga jeg kjenner ikke hennes marked, eller hvor hun bor, men det er best at hun ikke ødelegger for de som allerede er i området samtidiig som hun etablerer egen praksis.

• Liker 1
Skrevet

Åh har litt for lite.. men dersom du skulle ha tid går det an å si noe generelt om livet mitt fremover nå? :-)

Gjest Gjest
Skrevet

Åh har litt for lite.. men dersom du skulle ha tid går det an å si noe generelt om livet mitt fremover nå? :-)

Stjernen.

0%2520%252818%2529.jpg

Ser ut som at det skal være både artig og litt alvor (dere er i båt tross alt) snart, og hunden jager ballen..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...