Purple Diamond Skrevet 6. juni 2014 #161 Skrevet 6. juni 2014 Håper jeg rekker det! Kommer det til å skje noe ifht kjærlighet i juni?
Amyful Skrevet 6. juni 2014 #162 Skrevet 6. juni 2014 Gjest, har du tid og ork til meg også? jeg er langt fra 200 innlegg, men de andre kriteriene fyller jeg da.. Jeg burde lære meg å poste under nick istedenfor anonym.. Jeg sitter her med kjærlighetsorg og lurer på om det var riktig av meg å gi opp forholdet med eksen og gjøre det slutt. Gjorde jeg det riktige? Forstår godt om du ikke vil spå meg men jeg følger med her likevel. Gøy å se at folk er fornøyde med svarene dine
Polly Ester Skrevet 6. juni 2014 #163 Skrevet 6. juni 2014 Folk har trøbbel med å sette pris på tjenester de får gratis, så jeg er enig i at hun skal ta seg ta seg betalt, nå kan jeg ikke overkjøre henne og gjøre som meg: Jobb gratis eller ta full pris, pga jeg kjenner ikke hennes marked, eller hvor hun bor, men det er best at hun ikke ødelegger for de som allerede er i området samtidiig som hun etablerer egen praksis. Jeg har litt problemer med å ta i mot penger, men de jeg har hjulpet tidligere (er bare et par-tre stykker utenom familien og venner) har ikke villet ta i mot uten å betale for det. Er enig med deg i det jeg har uthevet. Jeg er ikke så veldig kjent med markedet jeg heller, men jeg tror ikke det er mange som driver med sånn type healing som jeg gjør. Takk igjen Gjest. Og beklager avsporingen.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #164 Skrevet 6. juni 2014 Håper jeg rekker det! Kommer det til å skje noe ifht kjærlighet i juni? 7/Sverd. Noen forberedelser for langsiktig kjærlighet vil skje, men ingenting vil skje pr i dag,
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #165 Skrevet 6. juni 2014 Gjest, har du tid og ork til meg også? jeg er langt fra 200 innlegg, men de andre kriteriene fyller jeg da.. Jeg burde lære meg å poste under nick istedenfor anonym.. Jeg sitter her med kjærlighetsorg og lurer på om det var riktig av meg å gi opp forholdet med eksen og gjøre det slutt. Gjorde jeg det riktige? Forstår godt om du ikke vil spå meg men jeg følger med her likevel. Gøy å se at folk er fornøyde med svarene dine 7/Mynter. Ja, du gjorde det riktige i det lange løp.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #166 Skrevet 6. juni 2014 Jeg har litt problemer med å ta i mot penger, men de jeg har hjulpet tidligere (er bare et par-tre stykker utenom familien og venner) har ikke villet ta i mot uten å betale for det. Er enig med deg i det jeg har uthevet. Jeg er ikke så veldig kjent med markedet jeg heller, men jeg tror ikke det er mange som driver med sånn type healing som jeg gjør. Takk igjen Gjest. Og beklager avsporingen. Vel, finn ut hva markedet ditt tar og pris deg der. Ikke bli grådig og pris deg ut eller inn, det ødelegger for alle.
Amyful Skrevet 6. juni 2014 #167 Skrevet 6. juni 2014 7/Mynter. Ja, du gjorde det riktige i det lange løp. Tusen takk for at du tok deg tid det var godt å høre, men det gjør jo så vondt å sitte med denne tvilen som jeg ikke har kjent på etter tideligere forhold.. jeg får bare holde ut da, det blir vel bedre etterhvert..
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #168 Skrevet 6. juni 2014 Tusen takk for at du tok deg tid det var godt å høre, men det gjør jo så vondt å sitte med denne tvilen som jeg ikke har kjent på etter tideligere forhold.. jeg får bare holde ut da, det blir vel bedre etterhvert..
Pomelo Skrevet 6. juni 2014 #169 Skrevet 6. juni 2014 Stjernen. Ser ut som at det skal være både artig og litt alvor (dere er i båt tross alt) snart, og hunden jager ballen.. Takk! Så spennende. Litt alvor altså...? håper det blir mest artig
Gjest earthquake Skrevet 6. juni 2014 #170 Skrevet 6. juni 2014 Jeg skal flytte langt hjemmefra for å gå på en privat skole til neste år. Kommer jeg til å klare meg?
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #171 Skrevet 6. juni 2014 Takk! Så spennende. Litt alvor altså...? håper det blir mest artig Stjernen står for håp og hva du håper på vet bare du. 1
Purple Diamond Skrevet 6. juni 2014 #172 Skrevet 6. juni 2014 7/Sverd. Noen forberedelser for langsiktig kjærlighet vil skje, men ingenting vil skje pr i dag, Takk! Forberedelser er bra, det trenger ikke nødvendigvis gå så fort Hvis du gidder; noe spesielt jeg bør gjøre ifht disse forberedelsene?
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #173 Skrevet 6. juni 2014 Jeg skal flytte langt hjemmefra for å gå på en privat skole til neste år. Kommer jeg til å klare meg? Du vil klare deg der, men det er ikke det samme som at du vil like deg der. Lykke til.
Gjest earthquake Skrevet 6. juni 2014 #174 Skrevet 6. juni 2014 Du vil klare deg der, men det er ikke det samme som at du vil like deg der. Lykke til. Tusen takk for svar Gjest! Skal nok klare å holde ut i ett år
Pomelo Skrevet 7. juni 2014 #176 Skrevet 7. juni 2014 Nei da. Hvis du vil ta en til så Mulig å si noe om hvor jeg kommer inn på skole eller om jeg vil trives? Har søkt forskjellige steder i landet skjønner du
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2014 #177 Skrevet 7. juni 2014 (endret) Nei da. Hvis du vil ta en til så Mulig å si noe om hvor jeg kommer inn på skole eller om jeg vil trives? Har søkt forskjellige steder i landet skjønner du 2/Sverd. Du vil nå likevekt der du er nu. Hvertfall sjanse i den neste tiden, så jeg ville ha slappet av hvis jeg var deg. Endret 7. juni 2014 av Gjest 1
Meg29 Skrevet 7. juni 2014 #178 Skrevet 7. juni 2014 Oppfyller kriteriene dine, så stiller et spørsmål:) Kan du se om/når jeg får en kjæreste?
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2014 #179 Skrevet 7. juni 2014 Oppfyller kriteriene dine, så stiller et spørsmål:) Kan du se om/når jeg får en kjæreste? du oppfyller ikke kriteriene om 200 innlegg under nick.
Meg29 Skrevet 7. juni 2014 #180 Skrevet 7. juni 2014 Åja, sorry!! Litt trøtt, og leste litt fort. Forsto det som at du ville ha maks 200 innlegg i tråden, så trodde jeg akkurat rakk det:) Beklager:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå