Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heheh, ja, det er jo litt dumt at det skal være en hemmelighet, så det hadde vært fint å ta del i den :fnise:

Sant, kan dele på det :hug::blomst:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Takk! :) Forberedelser er bra, det trenger ikke nødvendigvis gå så fort :)

Hvis du gidder; noe spesielt jeg bør gjøre ifht disse forberedelsene?

6/Mynter.

%25D0%25BF6.jpg

Vær søt og hyggelig og spre god karma rundt deg.

Gjest Gjest
Skrevet

Har jeg noen hemmelige beundrere der ute?

4/Staver.

%25D0%25B64.jpg

Niks, du har bare kjente beundrere.

Gjest Gjest
Skrevet

Åh, det spørsmålet vil jeg også bruke om du ikke har noe imot det! :blomst: Ukjente beundrere

10/Sverd.

%25D0%25BC10.jpg

Niks, beklager.

Skrevet

Hvis du skulle få tid/gidde så vil jeg også høre om hemmelige beundrere :D hvis ikke sparer jeg det til neste gang ;)

Skrevet

10/Sverd.

%25D0%25BC10.jpg

Niks, beklager.

Jeg regnet ikke med at det skulle være det :) Men takk for at du svarte på det, for du hadde vel egentlig stengt av her :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg regnet ikke med at det skulle være det :) Men takk for at du svarte på det, for du hadde vel egentlig stengt av her :)

Nei, holder på til klokken 19 i morgen. Det er pinsetarot og jeg prøver ut de tre nye stokkene mine, det er er stokk nr to i dag, den siste skal jeg prøve i morgen.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du skulle få tid/gidde så vil jeg også høre om hemmelige beundrere :D hvis ikke sparer jeg det til neste gang ;)

Har ikke du fått to spørsmål allerede?

Skrevet (endret)

Nei, holder på til klokken 19 i morgen. Det er pinsetarot og jeg prøver ut de tre nye stokkene mine, det er er stokk nr to i dag, den siste skal jeg prøve i morgen.

Hvor mange forskjellige har du? Tilsammen?

Endret av Evel
Gjest Gjest
Skrevet

Hvor mange forskjellige har du? Tilsammen?

Rundt 50.

Gjest Gjest
Skrevet

Oi, det var litt av en samling! :)

Har venner som har over 1000 stk så, samlinga mi er beskjeden.

Gjest Booker
Skrevet

Nei da.

Virkelig? Yay!

Spørsmlålet mitt lyder som følger:

Hva bør jeg gjøre for å nå mine mål? Føler jeg står i veien for min egen suksess, og vet ikke hva jeg skal gjøre for å komme meg videre.

Skrevet

Har venner som har over 1000 stk så, samlinga mi er beskjeden.

1000????? :sjokkert: Da må de være veldig glad i å samle på fine tarotkort! :)

Gjest Gjest
Skrevet

1000????? :sjokkert: Da må de være veldig glad i å samle på fine tarotkort! :)

Deres interesse i tarot er multifasetert.

Gjest Gjest
Skrevet

Virkelig? Yay!

Spørsmlålet mitt lyder som følger:

Hva bør jeg gjøre for å nå mine mål? Føler jeg står i veien for min egen suksess, og vet ikke hva jeg skal gjøre for å komme meg videre.

Måtehold.

14.jpg

Du må begynne å praktisere moderasjon på alle områder før du kan begynne å tenke på hvor hen du vil dernest. Det er for mye "støy" rundt deg og du får ikke konsentrert deg om det du skulle ha gjort.

Gjest Booker
Skrevet

Måtehold.

14.jpg

Du må begynne å praktisere moderasjon på alle områder før du kan begynne å tenke på hvor hen du vil dernest. Det er for mye "støy" rundt deg og du får ikke konsentrert deg om det du skulle ha gjort.

Ah, traff 100%. Har følt det er for mye mas rundt meg og "mister" fokuset mitt lenge nå, men vet hva jeg må gjøre nå. Takk Gjest! Åpner en cider i ditt navn og legger en slagplan :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

Ah, traff 100%. Har følt det er for mye mas rundt meg og "mister" fokuset mitt lenge nå, men vet hva jeg må gjøre nå. Takk Gjest! Åpner en cider i ditt navn og legger en slagplan :fnise:

Høres bra ut ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...