Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2014 #241 Skrevet 8. juni 2014 Blir det en gjensidig forelskelse på meg i sommer? Solen. Ja. Du treffer ham på ferie.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2014 #242 Skrevet 8. juni 2014 Kommer jeg og han jeg holder på med nå til å bli kjærester? Begerknekten. Hmm, ikke sikker faktisk, jeg ser ham for meg som en sånn en som det er bedre å ha et knall kamerat forhold til enn å bli den som liksom skal være dama hans pga han vil ta noe helt seriøst stor plass i forholdet og du vil bli misfornøyd på sikt.
Gjest Lille-pus Skrevet 8. juni 2014 #243 Skrevet 8. juni 2014 Et lite spørsmål før fristen er over: Mine styrker og svakheter i kjærlighetsforhold? - vi kan alle lære mer om oss selv, og litt input fra utsiden kan skape vekst-tanker som bidrar til noe godt.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 8. juni 2014 #244 Skrevet 8. juni 2014 Eg har visst misforstått litt, Gjest 😯 Mitt spm: Korleis blir kjærleikslivet mitt framover?
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2014 #245 Skrevet 8. juni 2014 Et lite spørsmål før fristen er over: Mine styrker og svakheter i kjærlighetsforhold? - vi kan alle lære mer om oss selv, og litt input fra utsiden kan skape vekst-tanker som bidrar til noe godt. Stjernen. Stjernen som styrke: Du er en superkjærreste, du blir en leder stjerne på deres vei, og du motiverer dem mye godt uten å behøve å si noe. Du er der og de vet det. Stjernen som svakhet: Du kan nok virke for seig og tøff, forstå meg på den måten at mange fyrer tror ikke du trenger dem på samme vis som andre damer gjør, de på en måte glemmer det, de føler seg ikke som menn (slik som vårt samfunn har lært dem å være menn), men selv den tøffeste ut av damerne har behov for litt følelsesmessig input når det røyner på. Håper du får noe ut av det her.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2014 #246 Skrevet 8. juni 2014 Eg har visst misforstått litt, Gjest 😯 Mitt spm: Korleis blir kjærleikslivet mitt framover? 4/Mynter. Dere er da i lag er dere ikke det da?? Virker som at dere begge to trekker med en nisse på lasset. Kanskje på tide å begynne å snakke med hverandre og å bli kvitt dem, sånn at dere kan bare være dere to i forholdet?
Gjest Lille-pus Skrevet 8. juni 2014 #247 Skrevet 8. juni 2014 Stjernen. Stjernen som styrke: Du er en superkjærreste, du blir en leder stjerne på deres vei, og du motiverer dem mye godt uten å behøve å si noe. Du er der og de vet det. Stjernen som svakhet: Du kan nok virke for seig og tøff, forstå meg på den måten at mange fyrer tror ikke du trenger dem på samme vis som andre damer gjør, de på en måte glemmer det, de føler seg ikke som menn (slik som vårt samfunn har lært dem å være menn), men selv den tøffeste ut av damerne har behov for litt følelsesmessig input når det røyner på. Håper du får noe ut av det her. Det fikk jeg veldig mye ut av! Stemmer nok ganske godt ja.... og min favorittmann stråler når jeg skryter av hans maskulinitet, slik at han forstå at inne i tigeren bor en kvinne som gjerne kryper opp i armkroken hans og stryker ham gjennom håret slik at begge slapper av. Da legger han armen rundt meg og treker meg rolig inntil seg... han er mye større enn meg... og liker det tror jeg. Kanskje jeg gir en sterk Mann som ham følelsen av at han er en virkelig Mann når han er Mann nok for meg?
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2014 #248 Skrevet 8. juni 2014 Det fikk jeg veldig mye ut av! Stemmer nok ganske godt ja.... og min favorittmann stråler når jeg skryter av hans maskulinitet, slik at han forstå at inne i tigeren bor en kvinne som gjerne kryper opp i armkroken hans og stryker ham gjennom håret slik at begge slapper av. Da legger han armen rundt meg og treker meg rolig inntil seg... han er mye større enn meg... og liker det tror jeg. Kanskje jeg gir en sterk Mann som ham følelsen av at han er en virkelig Mann når han er Mann nok for meg? Det gjør du nok.
Polly Ester Skrevet 8. juni 2014 #250 Skrevet 8. juni 2014 Det skal ligge her et sted på harddisken ja. Kan jeg få tilgang til den på en eller annen måte?
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2014 #251 Skrevet 8. juni 2014 Kan jeg få tilgang til den på en eller annen måte? Jeg kan sende en PM når jeg finner den. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 8. juni 2014 #252 Skrevet 8. juni 2014 Siden jeg nå er så godt i gang: Investoren 'min' og meg - hva ser du om den kombinasjonen?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 8. juni 2014 #253 Skrevet 8. juni 2014 4/Mynter. Dere er da i lag er dere ikke det da?? Virker som at dere begge to trekker med en nisse på lasset. Kanskje på tide å begynne å snakke med hverandre og å bli kvitt dem, sånn at dere kan bare være dere to i forholdet? Nei, me har ikkje definert oss som noko. Det har vore litt usikkerhet i det siste og det kan nok symboliseras med "nissen"? Kan du sjå om det blir "lyst"eller "mørkt"i framtida?
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2014 #254 Skrevet 8. juni 2014 Siden jeg nå er så godt i gang: Investoren 'min' og meg - hva ser du om den kombinasjonen? Måtehold. Dere er en bra kombinasjon, men det kommer an på hva du egentlig vil ha ut av et forhold der du er pr i dag. Han kan bli litt for kjedelig for deg i vendingene, litt for trygt, han tar risiko i jobben sin, men vil han fremdeles være like eventyrlysten på privaten etter en stund, det blir spørsmålet????
Polly Ester Skrevet 8. juni 2014 #255 Skrevet 8. juni 2014 Jeg har muligens brukt opp alle gangene "mine" siden jeg har fått masse kort denne gangen, men hvis du trekker et til for meg så kan jeg trekke kort for deg? Jeg har tenkt veldig masse på dette kjærestekortet du trakk for meg på fredag, og sa at det ser ut som det dukker opp ei jente når skolen begynner igjen. Vil du trekke et nytt kjærestekort for meg?
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2014 #256 Skrevet 8. juni 2014 Nei, me har ikkje definert oss som noko. Det har vore litt usikkerhet i det siste og det kan nok symboliseras med "nissen"? Kan du sjå om det blir "lyst"eller "mørkt"i framtida? 7/Staver. Det vil bli bra, men som jeg skrev over, så fordrer det at du rett og slett bare "tar opp kampen" og snakker med ham om hva dere vil med det her forholdet, han har en del usortert fra fortiden han også, og det kan nok være godt for ham også å få snakket om det, men ikke vær konfronterende, for da begynner han å forsvare seg i stedet for å åpne seg. For det er flere i forholdet enn deg som er på lure lure sia.
Gjest Lille-pus Skrevet 8. juni 2014 #257 Skrevet 8. juni 2014 Måtehold. Dere er en bra kombinasjon, men det kommer an på hva du egentlig vil ha ut av et forhold der du er pr i dag. Han kan bli litt for kjedelig for deg i vendingene, litt for trygt, han tar risiko i jobben sin, men vil han fremdeles være like eventyrlysten på privaten etter en stund, det blir spørsmålet???? Så langt (etter snart ett helt år faktisk) så virker det bra. Stabil i jobben sin ja. Tar riski der.... vi deler en innstilling som kanskje binder oss sammen... en hvor jeg har mer praksis enn ham... hittil Kanskje jeg endrer mening...det temaet er litt for privat til ta i offentligheten... da ville nok et savn kunne oppstå ja, eller kanskje det er nok?..... Jeg er noe han aldri tidligere har hatt....
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2014 #258 Skrevet 8. juni 2014 Jeg har muligens brukt opp alle gangene "mine" siden jeg har fått masse kort denne gangen, men hvis du trekker et til for meg så kan jeg trekke kort for deg? Jeg har tenkt veldig masse på dette kjærestekortet du trakk for meg på fredag, og sa at det ser ut som det dukker opp ei jente når skolen begynner igjen. Vil du trekke et nytt kjærestekort for meg? Vel, det kan jo være det er du som er jenta med bøkene, men ok, ok, jeg kan trekke et nytt kort. Myntknekten. Du vil møte noen ja, en fyr som vil virke litt treg, men han er ikke det, bare litt metodisk. 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 8. juni 2014 #259 Skrevet 8. juni 2014 7/Staver. Det vil bli bra, men som jeg skrev over, så fordrer det at du rett og slett bare "tar opp kampen" og snakker med ham om hva dere vil med det her forholdet, han har en del usortert fra fortiden han også, og det kan nok være godt for ham også å få snakket om det, men ikke vær konfronterende, for da begynner han å forsvare seg i stedet for å åpne seg. For det er flere i forholdet enn deg som er på lure lure sia. Takk, Gjest. Og det ser nok ut til at det du skriv hjelper. Eg starta det "arbeidet" i går. Korleis blir jobbåret mitt etter sommaren?
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2014 #260 Skrevet 8. juni 2014 Takk, Gjest. Og det ser nok ut til at det du skriv hjelper. Eg starta det "arbeidet" i går. Korleis blir jobbåret mitt etter sommaren? Døden. Blir anerledes enn det du er vant til, en ny era har startet. Lykke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå