Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Begerknekten.

%25D1%2587%25D1%2580.jpg

Hmm, ikke sikker faktisk, jeg ser ham for meg som en sånn en som det er bedre å ha et knall kamerat forhold til enn å bli den som liksom skal være dama hans pga han vil ta noe helt seriøst stor plass i forholdet og du vil bli misfornøyd på sikt.

Takk! Tror nok det kanskje hadde blitt sånn ja!...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Takk! Tror nok det kanskje hadde blitt sånn ja!...

Beklager å få rett. :klem:

Skrevet (endret)

.

Endret av Tarsan97
Gjest Gjest
Skrevet

Du bommet fælt sist da, så hvorfor fortsetter du og tro att det er noe i de kortene ?

Hva bommet jeg på?

Skrevet

Verden.

21.jpg

Du er mye godt ferdig der du er pr i dag og tenke på å gjøre noe annet etterpå. Så det blir nok militæret på deg. Lykke til.

Hva betyr det? :) godt ferdig?

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Kom to ganger.

Endret av Gjest
Gjest Gjest
Skrevet

Hva betyr det? :) godt ferdig?

At du bør finne ut av noe annet etter jul.

Skrevet (endret)

Endret av Tarsan97
Gjest Gjest
Skrevet

Lotto. husker du ikke ?

Da var det 1 rett tall som er mindre enn det snittet jeg pleier og få på bare slump

Vel, det var jo trist for deg.

Skrevet (endret)

Endret av Tarsan97
Gjest Gjest
Skrevet

Ja det var krise.

Men litt trist for deg og om du mener kortene kan si noe om slikt.

Eller noe annet

Var ikke noe trist for meg overhodet da jeg aldri leverer lottotall.

Skrevet (endret)

Endret av Tarsan97
Skrevet

Har misset denne tråden hver eneste gang, og ikke hatt nok innlegg før nylig til å skrive inn!! Hurra. Innfrir alle krav, og kommer selvsagt med tilbakemelding. Nå håper jeg på svar på det jeg ligger å tenker på hver kveld.. Så jeg kan komme meg videre.. Hvis det viser seg her at dette ikke går mot beste utfall for min del.

Kommer det til å forsette å være en greie mellom oss når han kommer hjem, blir det meg og N?

Må bare få tilføye at jeg blir utrolig inspirert av arbeidet ditt her Gjest, fantastisk at du gjør denne tråden.

Gjest Gjest
Skrevet

Har misset denne tråden hver eneste gang, og ikke hatt nok innlegg før nylig til å skrive inn!! Hurra. Innfrir alle krav, og kommer selvsagt med tilbakemelding. Nå håper jeg på svar på det jeg ligger å tenker på hver kveld.. Så jeg kan komme meg videre.. Hvis det viser seg her at dette ikke går mot beste utfall for min del.

Kommer det til å forsette å være en greie mellom oss når han kommer hjem, blir det meg og N?

Må bare få tilføye at jeg blir utrolig inspirert av arbeidet ditt her Gjest, fantastisk at du gjør denne tråden.

Stavdronningen.

%25D0%25B6%25D0%25B4.jpg

Om det blir dere to eller ikke kommer an på om hvorvidt du klarer å gjøre inntrykk på ham med en gang han kommer hjem. Du må bruke sjarm og kvinnelist uten å bli dramadronning. For det har nok vært noen der for ham der han har vært og du må skuve henne ut av bevisstheten hans.

Skrevet

Nå vet jeg at jeg prøvde å spå lottorekken.

Nei, det var ikke bra av meg det der.

Att ikke den ble rett betyr ikke att du ikke kan ha annet rett, skal slette det der jeg skrev. Det var for harskt av meg. Unnskyld

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, det var ikke bra av meg det der.

Att ikke den ble rett betyr ikke att du ikke kan ha annet rett, skal slette det der jeg skrev. Det var for harskt av meg. Unnskyld

Står du ikke for det du skriver heller??? :daane:

• Liker 1
Skrevet

Stavdronningen.

%25D0%25B6%25D0%25B4.jpg

Om det blir dere to eller ikke kommer an på om hvorvidt du klarer å gjøre inntrykk på ham med en gang han kommer hjem. Du må bruke sjarm og kvinnelist uten å bli dramadronning. For det har nok vært noen der for ham der han har vært og du må skuve henne ut av bevisstheten hans.

Tror aldri hjertet mitt har dunket så fort som dette her.. Alt dette stemmer på en prikk. Han har vanskeligheter med å binde seg pga sin jobb som offshore arbeider, han kommer til å være borte minst 60 % av tiden i minst et år. Skal sies at han fyller 30 neste mnd og jeg 20, og han fortalte nettopp at når han gikk på college i Canada og flyttet tilbake til Norge var det svært vanskelig for han. Han likte ei jente veldig godt men det kunne aldri gå pga avstanden. Han har hatt mange korte forhold siden han ikke tror det fungerer uansett å være lengre borte fra hverandre. Det med drama stemmer.. Dette må jeg skjerpe meg på.

Hva er kvinnelist??

TUSEN takk Gjest, dette var akkurat det jeg trengte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...