Catlin Skrevet 7. juni 2014 #221 Skrevet 7. juni 2014 Ny dag, ny kortstokk, nye muligheter? Så du forresten at jeg trakk kort til deg i går? Ligger i tilbakemeldingen jeg la inn i går. Prøver nok en gang et spørsmål jeg ikke har prøvd meg på. Kan du gi meg et godt råd i forhold til livet generelt?
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2014 #222 Skrevet 7. juni 2014 Ny dag, ny kortstokk, nye muligheter? Så du forresten at jeg trakk kort til deg i går? Ligger i tilbakemeldingen jeg la inn i går. Prøver nok en gang et spørsmål jeg ikke har prøvd meg på. Kan du gi meg et godt råd i forhold til livet generelt? Vognen. Begynne å ta litt mer styring, ikke bare la ting skje på pur vilkårlighet, men rett og slett bare bestemme deg for ting og ta ansvar for å få det gjort.
Catlin Skrevet 7. juni 2014 #223 Skrevet 7. juni 2014 Vognen. Begynne å ta litt mer styring, ikke bare la ting skje på pur vilkårlighet, men rett og slett bare bestemme deg for ting og ta ansvar for å få det gjort. "ta ansvar for å få det gjort" - der traff du jammen blink gitt. Har en tendens til å la ting bare henge i luften. Mye jeg har lyst til, men det renner liksom ut i sand.
venus_ Skrevet 7. juni 2014 #224 Skrevet 7. juni 2014 I en slik tråd for noen uker siden spurte jeg om sommeren kom til å bli bra for meg (eller noe i den duren), siden jeg skal noe som jeg gruer meg mye til, og jeg har et problem som gjør at jeg har god grunn til å grue meg. Du spådde at det så ut som det ville gå fint. Og nå ser det faktisk ut til at dette problemet ordner seg, har oppdaget en tilstand jeg har som dette problemet skyldes, og har nå startet opp medisinering. Gjenstår å se om det virker da, men jeg gruer meg mye mindre i hvert fall Nå ble dette litt langt, men ville gi en bra tilbakemelding Så dagens spørsmål: Kommer det til å skje noe bra for meg på kjærlighetsfronten i løpet av sommeren?
Polly Ester Skrevet 7. juni 2014 #225 Skrevet 7. juni 2014 Du trakk kort på meg i går ang. healingpraksis, og i natt (dag tidlig egentlig) hadde jeg en drøm som jeg tolket som veldig positivt i forhold til det samme. Jeg har fortsatt litt "heng" på hvordan jeg skal gå fram videre. Kan du trekke et kort på meg for å se hva som er mitt neste logiske skritt i forhold til dette? (Og hvis du har et eller flere tips til hva jeg kan kalle en nettside om dette hadde jeg også blitt veldig glad. )
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2014 #226 Skrevet 7. juni 2014 (endret) I en slik tråd for noen uker siden spurte jeg om sommeren kom til å bli bra for meg (eller noe i den duren), siden jeg skal noe som jeg gruer meg mye til, og jeg har et problem som gjør at jeg har god grunn til å grue meg. Du spådde at det så ut som det ville gå fint. Og nå ser det faktisk ut til at dette problemet ordner seg, har oppdaget en tilstand jeg har som dette problemet skyldes, og har nå startet opp medisinering. Gjenstår å se om det virker da, men jeg gruer meg mye mindre i hvert fall Nå ble dette litt langt, men ville gi en bra tilbakemelding Så dagens spørsmål: Kommer det til å skje noe bra for meg på kjærlighetsfronten i løpet av sommeren? 7/Mynter. Joo, eller kan ikke si noe om det blir kjæreste, men det er en relasjon i ditt liv som gror seg sterkere i løpet av sommmeren i hvertfall. Endret 7. juni 2014 av Gjest 1
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2014 #227 Skrevet 7. juni 2014 Du trakk kort på meg i går ang. healingpraksis, og i natt (dag tidlig egentlig) hadde jeg en drøm som jeg tolket som veldig positivt i forhold til det samme. Jeg har fortsatt litt "heng" på hvordan jeg skal gå fram videre. Kan du trekke et kort på meg for å se hva som er mitt neste logiske skritt i forhold til dette? (Og hvis du har et eller flere tips til hva jeg kan kalle en nettside om dette hadde jeg også blitt veldig glad. ) Magikeren. Nu er det på tide å ta frem ressursene, hva har du og hva mangler du og hva kan du gjøre for å skaffe det kvikt? Rett og slett slutte med snakkinga og start å gjøre noe for å få healer forretningen i gang. 1
Polly Ester Skrevet 7. juni 2014 #228 Skrevet 7. juni 2014 Magikeren. Nu er det på tide å ta frem ressursene, hva har du og hva mangler du og hva kan du gjøre for å skaffe det kvikt? Rett og slett slutte med snakkinga og start å gjøre noe for å få healer forretningen i gang. Takk for "sparket". Jeg får kort og meldinger og tegn og varsler på at tida er inne. Jeg må ut av komfortsonen min for å bare gjøre det. Jeg har egentlig bare meg selv, men jeg trenger vel strengt tatt ikke noe mer. Til å begynne med i hvert fall.
niccoline Skrevet 7. juni 2014 #229 Skrevet 7. juni 2014 Eeeer det lov å spørre om et lite kort i dag også..? Nærmer meg 200 innlegg med stormskritt nå altså Om du gidder så er spørsmålet: Hvor interessert er T egentlig?
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2014 #230 Skrevet 7. juni 2014 Eeeer det lov å spørre om et lite kort i dag også..? Nærmer meg 200 innlegg med stormskritt nå altså Om du gidder så er spørsmålet: Hvor interessert er T egentlig? Du har fått nok nu ja.
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2014 #231 Skrevet 7. juni 2014 Takk for "sparket". Jeg får kort og meldinger og tegn og varsler på at tida er inne. Jeg må ut av komfortsonen min for å bare gjøre det. Jeg har egentlig bare meg selv, men jeg trenger vel strengt tatt ikke noe mer. Til å begynne med i hvert fall. Høres bra ut. Hva synes du om Fairy Lights Tarot da?
venus_ Skrevet 7. juni 2014 #233 Skrevet 7. juni 2014 (endret) 7/Mynter. Joo, eller kan ikke si noe om det blir kjæreste, men det er en relasjon i ditt liv som gror seg sterkere i løpet av sommmeren i hvertfall. Takk. Kan jeg spør om et til? Kommer jeg noen gang til å bli gift og få barn? Endret 7. juni 2014 av venus_
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2014 #234 Skrevet 7. juni 2014 Takk. Kan jeg spør om et til? Kommer jeg noen gang til å bli gift og få barn? 9/Staver. Kan ikke si noe om ekteskap, men barn får du. 1
Purple Diamond Skrevet 7. juni 2014 #235 Skrevet 7. juni 2014 6/Mynter. Vær søt og hyggelig og spre god karma rundt deg. Takk Gjest! Setter veldig pris på svarene dine
Polly Ester Skrevet 7. juni 2014 #236 Skrevet 7. juni 2014 Høres bra ut. Hva synes du om Fairy Lights Tarot da? Jeg syns de er fine også, men jeg har ikke "tort" å se for nøye på dem, for da ender det vel opp med at jeg kjøper dem også... Gleder meg til jeg får de jeg bestilte i går og bli kjent med dem også. De stammer fra favorittserien min, Charmed. Så disse er sikkert helt i min gate. Forresten... bare sånn mens jeg avsporer igjen her; hvordan vet du hvem som er hva og hva som er hvem i Vanessa stokken? Har du en oversikt?
Gjest badeand1 Skrevet 7. juni 2014 #237 Skrevet 7. juni 2014 Blir det en gjensidig forelskelse på meg i sommer?
tjolahei Skrevet 7. juni 2014 #238 Skrevet 7. juni 2014 Kommer jeg og han jeg holder på med nå til å bli kjærester?
Faina Skrevet 7. juni 2014 #239 Skrevet 7. juni 2014 4/Staver. Niks, du har bare kjente beundrere. Ooh, kan det være han som plutselig sto på døra i kveld? "Åpne døra", skrev han Han satt faktisk i bilen utenfor her akkurat når du skrev dette innlegget
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2014 #240 Skrevet 8. juni 2014 Jeg syns de er fine også, men jeg har ikke "tort" å se for nøye på dem, for da ender det vel opp med at jeg kjøper dem også... Gleder meg til jeg får de jeg bestilte i går og bli kjent med dem også. De stammer fra favorittserien min, Charmed. Så disse er sikkert helt i min gate. Forresten... bare sånn mens jeg avsporer igjen her; hvordan vet du hvem som er hva og hva som er hvem i Vanessa stokken? Har du en oversikt? Det skal ligge her et sted på harddisken ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå