Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #121 Skrevet 6. juni 2014 Juhu, ikke 200 enda Kjenner jeg er litt lei av å være singel nå, og jeg som alle andre lurer på om jeg er nødt til å bli det resten av livet? Stavknekten. Du vil ikke forbli singel så fremt du ikke lar det bli stille med deg. Inviter til fester der, Sodd kveld der, kino der, gjør noe aktivt for å treffe noen.
Gjest Elisabeta Skrevet 6. juni 2014 #122 Skrevet 6. juni 2014 Stavknekten. Du vil ikke forbli singel så fremt du ikke lar det bli stille med deg. Inviter til fester der, Sodd kveld der, kino der, gjør noe aktivt for å treffe noen. Jeg må si du er treffsikker igjen Satt akkurat og tenkte på det i kveld, at det blir fint lite action om man skal sitte hjemme hver kveld. Skulle ønske prinsen dukket opp på døra, men det hører vel kun eventyrene til. Tusen takk for svar, og ha en fortreffelig aften
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #123 Skrevet 6. juni 2014 Jeg må si du er treffsikker igjen Satt akkurat og tenkte på det i kveld, at det blir fint lite action om man skal sitte hjemme hver kveld. Skulle ønske prinsen dukket opp på døra, men det hører vel kun eventyrene til. Tusen takk for svar, og ha en fortreffelig aften Kanskje han gjør mens du pynter et lekkert bord...
Gjest Elisabeta Skrevet 6. juni 2014 #124 Skrevet 6. juni 2014 Og er i tilfelle han jeg har hatt i tankene en god stund nå rett? (Bare hvis du gidder;)
Gjest Linneah2013 Skrevet 6. juni 2014 #125 Skrevet 6. juni 2014 Myntdronningen. @ Ja, ser sånn ut ja. Takk, var det jeg håpa på :-)
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #126 Skrevet 6. juni 2014 Og er i tilfelle han jeg har hatt i tankene en god stund nå rett? (Bare hvis du gidder;) 3/Beger. Han er i kretsen til vennene, så det er bare du å be dem om å be en singel venn med.
Polly Ester Skrevet 6. juni 2014 #127 Skrevet 6. juni 2014 Prøver meg på et annet spm, jeg... Hvordan blir ferieuka til Syden sammen med datteren min? (Jeg har kjøpt kortene nå, håper de er raske med å sende ut)
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #128 Skrevet 6. juni 2014 Prøver meg på et annet spm, jeg... Hvordan blir ferieuka til Syden sammen med datteren min? (Jeg har kjøpt kortene nå, håper de er raske med å sende ut) Solen. Det blir bare sol og velstand. Kos dere.
Polly Ester Skrevet 6. juni 2014 #129 Skrevet 6. juni 2014 Solen. Det blir bare sol og velstand. Kos dere. Å, jaggu... Det der ser virkelig ut som Sydenkortet, ja. hehe. Tusen takk.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #130 Skrevet 6. juni 2014 Å, jaggu... Det der ser virkelig ut som Sydenkortet, ja. hehe. Tusen takk. Glad jeg kunne hjelpe. 1
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #133 Skrevet 6. juni 2014 jeg vil gjerne stille et nytt, om det er greot? Om hva?
Gjest Evel Skrevet 6. juni 2014 #134 Skrevet 6. juni 2014 Jeg har to spørsmål om du vil ta flere. 1. Det er en som påstår han er interessert i meg bla bla bla, men han oppfører seg så rart at jeg har vanskelig for å tro på han. Hva er det han vil egentlig? 2. Hva er egentlig situasjonen mellom meg og en jeg møtte for 5 år siden? (Litt forvirrende det som skjer for tiden)
Gjest Lille-pus Skrevet 6. juni 2014 #136 Skrevet 6. juni 2014 Vil livet by på nye muligheter de kommende årene?
summerrain Skrevet 6. juni 2014 #137 Skrevet 6. juni 2014 Takk :D var det jeg trodde! Da kan jeg komme meg helt videre har noe heeeelt nytt på gang, så nå er jeg spent på utfallet av dette
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #138 Skrevet 6. juni 2014 Vil livet by på nye muligheter de kommende årene? Sverdkongen. Ja, din skjebne er i dine hender. Har du noen planer utenom det vanlige så prøv å finn ut av de nå.
summerrain Skrevet 6. juni 2014 #139 Skrevet 6. juni 2014 Hvis du rekker/ har bry, så spør jeg om hvor lenge jeg kommer til å være singel i tillegg hvis ikke, kos deg videre med øla, det skal jeg, så snakkes vi neste gang 🍻
Gjest auroravictoria Skrevet 6. juni 2014 #140 Skrevet 6. juni 2014 Gjeeest jeg er ikke singel men vil stille et spørsmål kan jeg spørre deg om jeg blir gravid i 2014? Carlsberg rlz btw. Kjære gjest. Jeg er heller ikke singel, men lurer på akkurat det samme! Fyller alle andre kriterier såklart!! *smile pent*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå