Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #21 Skrevet 6. juni 2014 Hva skjer med M? 8/Sverd. Utrolig rot med den her M.. Trengs noen feer som kan rydde opp sånn at ting ikke forblir så fastlåst??? Vel, det er sånt som man må gjøre selv det, og det er Ms oppgave og håndtere det.
Blondepiken Skrevet 6. juni 2014 #22 Skrevet 6. juni 2014 Hmm, kanskje jeg skal prøve meg på et spørsmål jeg også... Blir det noe romantikk på meg i 2014?
momo Skrevet 6. juni 2014 #23 Skrevet 6. juni 2014 8/Sverd. Utrolig rot med den her M.. Trengs noen feer som kan rydde opp sånn at ting ikke forblir så fastlåst??? Vel, det er sånt som man må gjøre selv det, og det er Ms oppgave og håndtere det. Tusen takk. Følte denne stemte veldig.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #24 Skrevet 6. juni 2014 Hei Gjest. Jeg oppfyller dine kriterier. Skal jeg vente på "A" eller gå videre? 6/Sverd. Du bør sterkt vurdere å gå videre, tror det kan bli enda bedre liv på deg da.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #25 Skrevet 6. juni 2014 Skal jeg ta steget og satse på beileren min, eller er det feil for meg? 8/Staver. Bruke så mye tid og energi på en salamander når du kan ha en frosk som blir til en prins senere??? Vel.. Jeg kan ikke fortelle deg hva du skal gjøre med ditt liv, men jeg hadde ikke gadd.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #26 Skrevet 6. juni 2014 Vil jeg møte en mann som er bra for meg iløpet av året? Stavesset. Det vil du, når nettene blir lange og kulda setter inn og det trengs lys om kveldene for å få den gode varmen som alle vil ha. Da vil du treffe ham, som du ser så liker også han tente lys, romlemantisk type. Det trengs no.
Gjest Normalfordeling Skrevet 6. juni 2014 #27 Skrevet 6. juni 2014 Vil jeg reise bort i ferien i sommer?
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #28 Skrevet 6. juni 2014 Jeg spurte deg en tidligere gang om det var verdt å satse på en fyr, eller om jeg skulle gå videre. Problematisk avstand mellom oss. Valgte å ta rådet ditt til etterretning og har bestemt meg for å satse - og håpe at han vil det samme. Skal snart tilbringe en god del dager sammen med ham igjen, og spørsmålet mitt blir om disse kommende dagene vil bringe mer klarhet i om det finnes noen fremtid for oss? Skål (i Carlsberg)! 10/Staver. Jo, men det blir en helt sinnsyk logistikk på deg for å få ting til å klaffe. Uansett lykke til.
Inwe Skrevet 6. juni 2014 #29 Skrevet 6. juni 2014 Skal på tur med masse folk i helga, så mitt spørsmål gjelder da pinsen. Skjer det noe mellom meg og han denne helga eller er han bare å gi opp?
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #30 Skrevet 6. juni 2014 Ja Jeg stiller et generelt spørsmål om kjærlighetslivet denne gangen. Og takk. Hengte Mann. Ta ting med stoisk ro og du skal se det hele ordne seg før august kommer.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #31 Skrevet 6. juni 2014 Så utrolig flotte kort. :-D Jeg lurer på når (jeg vet at du har sagt før at du ikke er så god på tidsangivelser, men jeg prøver allikevel) jeg får meg en kjæreste, og om det er vanskelig med nøyaktig - blir det i 2014 i hvert fall? 8/Beger. Ut fra bildet så vil jeg si at det dukker opp ei jente når skolen begynner på igjen.
Lady Skrevet 6. juni 2014 #32 Skrevet 6. juni 2014 Stavesset. Det vil du, når nettene blir lange og kulda setter inn og det trengs lys om kveldene for å få den gode varmen som alle vil ha. Da vil du treffe ham, som du ser så liker også han tente lys, romlemantisk type. Det trengs no. Jippi. Takk for svar!
Gjest Kaffekrus Skrevet 6. juni 2014 #33 Skrevet 6. juni 2014 6/Sverd. Du bør sterkt vurdere å gå videre, tror det kan bli enda bedre liv på deg da. Tusen takk. Det var ikke dette svaret jeg ønsket eller håpet på men du har nok helt rett. Det støtter bare det jeg selv har tenkt den siste tiden. Time to move on.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #34 Skrevet 6. juni 2014 Hmm, kanskje jeg skal prøve meg på et spørsmål jeg også... Blir det noe romantikk på meg i 2014? 7/Beger. Det er mange kandidater, men du klarer liksom ikke å se dem eller bestemme deg. Du leter etter noe som ikke finnes og det er på tide å kjøle det ned og finne ut av hva og hvem du vil ha.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #35 Skrevet 6. juni 2014 Vil jeg reise bort i ferien i sommer? 6/Staver. Ja, men spørs om du egentlig vil like turen. Det ser veldig strevsomt ut og den der belønningen på toppen er ikke en kopp te.
Gjest Evel Skrevet 6. juni 2014 #36 Skrevet 6. juni 2014 (endret) Hvordan visste du at det var dette jeg planla!? Jeg vet jo at det ikke er noe poeng i å gløtte etter han.. Endret 6. juni 2014 av Evel
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #37 Skrevet 6. juni 2014 Skal på tur med masse folk i helga, så mitt spørsmål gjelder da pinsen. Skjer det noe mellom meg og han denne helga eller er han bare å gi opp? 10/Beger. Og så giftede de seg med hverandre 26 måneder etterpå.... Masse lykke til.
Blondepiken Skrevet 6. juni 2014 #38 Skrevet 6. juni 2014 7/Beger. Det er mange kandidater, men du klarer liksom ikke å se dem eller bestemme deg. Du leter etter noe som ikke finnes og det er på tide å kjøle det ned og finne ut av hva og hvem du vil ha. Takk for svar! Muligens et godt råd ja
Inwe Skrevet 6. juni 2014 #39 Skrevet 6. juni 2014 10/Beger. Og så giftede de seg med hverandre 26 måneder etterpå.... Masse lykke til. Takk for svar Oi oi! Det vet jeg ikke om jeg er klar for en gang heldigvis er 26 mnd lenge. Men da får jeg prøve å se om han fortsatt har et øye til meg også da blir en spennende tur
Sheltay Retrac Skrevet 6. juni 2014 #40 Skrevet 6. juni 2014 Oi, spennende! Håper jeg kan få spørre om noe også. Vil jeg trives bedre i den nye jobben min enn den gamle?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå