Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hehe, det hørtes virkelig ikke ut som meg, men du skal ikke se bortifra at NAV vil prøve meg ut som veiarbeider i arbeidsretta tiltak, eller kanskje broren min hooker meg opp med en jobb i Mesta siden han jobber der selv. :tongue: Du har helt rett, det finnes nok verre jobber. :)

Når det kommer til slike jobber så se på betalingen. Dog vil jeg advare deg mot å mene at noen jobber er dårligere enn andre, vet om mang en rengjøringsansatt som har bedre betalt enn en lærer, f.eks.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Liker du stokken (du ser hele hvis du trykker på linken i første innlegg), så bestill den. Jeg er allerede helt fortjust som sagt, for det er stokker med moderne bilder jeg liker å bruke.

Men... er du sikker på at det er ei jente til meg? Jeg får ikke det helt til å stemme at jeg skal skifte legning i løpet av sommeren.

Edit: Er inne og kjøper de kortene nå.

Endret av Anna Kronisme
Skrevet

The Sacred RoseTarot snakker til meg med stemmen som er ganske lik Hatten i Harry Potter filmene. Den er skikkelog streng...

Er Tarot lesing noe alle kan lære seg?

Skrevet

Når det kommer til slike jobber så se på betalingen. Dog vil jeg advare deg mot å mene at noen jobber er dårligere enn andre, vet om mang en rengjøringsansatt som har bedre betalt enn en lærer, f.eks.

Ja, det er kanskje feil å si at noen jobber er dårligere enn andre, er nok mer rett å si at jeg ikke passer i alt slags arbeid. Jobbet som rengjøringsansatt en gang i tiden, og selv om det var en flott arbeidsplass så ble det veldig ensformig, og når ting blir ensformig så kjeder jeg meg, og når jeg kjeder meg så begynner jeg å slurve, og da blir det plutselig ikke lønssomt for hverken meg eller bedriften å ha meg som videre ansatt. Etter at jeg ble syk har jeg dog funnet ut at det er mye bedre å ha en jobb man egentlig ikke liker enn å ikke ha en i det hele tatt, så jeg håper at jeg snart kommer meg ut i jobb igjen om det så er for å plukke opp steiner fra veien. :)

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Men... er du sikker på at det er ei jente til meg? Jeg får ikke det helt til å stemme at jeg skal skifte legning i løpet av sommeren.

Kanskje er jenta deg.

Det er bra, det er en god stokk.

Endret av Gjest
Skrevet

5/Sverd.

0%2520%252869%2529.jpg

Du vil treffe en fyr, du vil føle du har seiret, men det vil være en Phyrrus seier. Du kunne like gjerne være foruten.

Takk, men kan man unngå denne smellen?

Gjest Gjest
Skrevet

Er Tarot lesing noe alle kan lære seg?

Ja.

Skrevet

Ok, da er det pinse og vi må naturligvis ha oss en tarottråd her på singelforumet, folk er velkomne til å legge inn spørsmål helt frem til søndag klokken 1900. Reglene er som følger:

1. Du er singel.

2. Du elsker Carlsberg øl.

3. Du rekker tråden min.

4. Du poster et innlegg hvor du stiller et spørsmål.

5. Venter på svar.

6. Som kommer.

7. Gi tilbakemelding.

8. Under nick.

Jeg tar meg også friheten til å sette et minimum på antall innlegg på folk som kan legge inn spørsmål og det blir 200, det her pga jeg vil slippe maset av folk som vi ellers aldri ser utpå forumet. Som sagt, 200 innlegg under nick. Stokken vi skal bruke heter So Below og du kan se den her.

Kjære kjære Gjest... Kan du ta en ny lesning på meg til tross for ikke 200 innlegg enda...?

Værsåsnilll...? Jeg oppfyller ALLE andre krav, men har tidligere skrevet mye anonymt, og er derfor ikke opp i 200 innlegg enda.. Please søte deg..?

Spørsmålet mitt er enkelt:

Er noen av de jeg er involvert med nå den rette for meg? Skål fine Gjest, jeg digger det du gjør her, du er spot on hver gang!

Gjest Gjest
Skrevet

Takk, men kan man unngå denne smellen?

Myntkongen.

0%2520%252850%2529.jpg

Nei, egentlig ikke, det er uungåelig, men du skal vite om det.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje er jenta deg.

Det er bra, det er en god stokk.

Fortsetter å mase jeg... Skal jeg være min egen kjæreste da? Når spm var når jeg får kjæreste og det dukker opp ei jente over sommeren? Hva betyr det?

Jeg ser at det finnes både en Volume 1 og Volume 2 i denne serien - So above og So Below. Har du kjøpt begge to? Hvor har du kjøpt?

Gjest Gjest
Skrevet

Kjære kjære Gjest... Kan du ta en ny lesning på meg til tross for ikke 200 innlegg enda...?

Værsåsnilll...? Jeg oppfyller ALLE andre krav, men har tidligere skrevet mye anonymt, og er derfor ikke opp i 200 innlegg enda.. Please søte deg..?

Spørsmålet mitt er enkelt:

Er noen av de jeg er involvert med nå den rette for meg? Skål fine Gjest, jeg digger det du gjør her, du er spot on hver gang!

3/Sverd.

0%2520%252867%2529.jpg

Han som pusher deg videre er den som er rett for deg, uansett hvor godt du liker det eller ikke.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor bestilte du fra?

Gjest Gjest
Skrevet

Fortsetter å mase jeg... Skal jeg være min egen kjæreste da? Når spm var når jeg får kjæreste og det dukker opp ei jente over sommeren? Hva betyr det?

Jeg ser at det finnes både en Volume 1 og Volume 2 i denne serien - So above og So Below. Har du kjøpt begge to? Hvor har du kjøpt?

BARE KJØPT SO BELOW, likte ikke den datagenererte looken på den andre. Dog er det et tarot sett + bok, så du vl få noe ut av å bestille begge. Jerg bestiller fra Adlibris, for de er billigere på sikt.

Skrevet

Har for få innlegg.. Men kan jeg få stille et spørsmål? :rolleyes:

Gjest Gjest
Skrevet

Har for få innlegg.. Men kan jeg få stille et spørsmål? :rolleyes:

Du har fem minutter fra nu på å stllle spørsmålet.

Skrevet

Hvordan står det til med kjærligheten her i gården.. er det verdt å fortsette på denne "turen"?

Skrevet

Kommer jeg inn på en skole til høsten?

TAKK! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan står det til med kjærligheten her i gården.. er det verdt å fortsette på denne "turen"?

4/Sverd.

0%2520%252868%2529.jpg

Det er opp til deg egentlig. Hva vl du med forholdet?? Det blir som det er pr i dag for alltid. Beklager.

Gjest Gjest
Skrevet

Kommer jeg inn på en skole til høsten?

TAKK! :)

Solen.

0%2520%252820%2529.jpg

Det vil du og du må si ha det godt til det kjente og kjære der hjemme.

Skrevet

4/Sverd.

0%2520%252868%2529.jpg

Det er opp til deg egentlig. Hva vl du med forholdet?? Det blir som det er pr i dag for alltid. Beklager.

Som jeg fryktet.. Takk!

Hvis jeg får spørre om en ting til, så drister jeg meg til å spørre når og hvor den rette dukker opp. Litt lei, ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...