Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8/Beger.

0%2520%252830%2529.jpg

Ut fra bildet så vil jeg si at det dukker opp ei jente når skolen begynner på igjen.

Jentekjæreste? Hmmm... det var noe nytt i hvert fall. ;)

Ja, meget. Moderne og i samsvar med RWS samtidig. De kom i dag og jeg er helt fortjust. Og bare måtte prøve de ut med en gang, selv om planen var å vente til i morgen.

Kan hende jeg blir inspirert til å kjøpe meg de jeg også...kanskje. Blir nesten som å dilte etter deg i ett og alt, men disse korta var jo bare så utrolig vakre. Så kan hende jeg "trenger" disse også, selv om det blir å herme etter deg igjen. :fnise:

Skrevet

Weee, endelig :D er det helt ferdig mellom meg og R?

Gjest Gjest
Skrevet

Jentekjæreste? Hmmm... det var noe nytt i hvert fall. ;)

Kan hende jeg blir inspirert til å kjøpe meg de jeg også...kanskje. Blir nesten som å dilte etter deg i ett og alt, men disse korta var jo bare så utrolig vakre. Så kan hende jeg "trenger" disse også, selv om det blir å herme etter deg igjen. :fnise:

Liker du stokken (du ser hele hvis du trykker på linken i første innlegg), så bestill den. Jeg er allerede helt fortjust som sagt, for det er stokker med moderne bilder jeg liker å bruke.

Skrevet

Wow, denne gangen falt jeg ikke igjennom kravene :D

Vil jeg få en sønn eller datter?

Gjest Gjest
Skrevet

Weee, endelig :D er det helt ferdig mellom meg og R?

6/Beger.

0%2520%252828%2529.jpg

Ja, det er best å se dere to i nostalgiens lys nå ja. Det vart artig mens det varte, men over til noe annet som blir bedre for dere begge.

Skrevet

Du, jeg er totalt forelsket i stokken, så jeg skal bestille 2-4 stk til i tilfelle den går ut av produksjon.

Hvordan velger du hvilken kortstokk du skal bruke? Passer noen bedre enn andre til diverse ting?

Gjest Gjest
Skrevet

Wow, denne gangen falt jeg ikke igjennom kravene :D

Vil jeg få en sønn eller datter?

du las den om 200 poster?

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan velger du hvilken kortstokk du skal bruke? Passer noen bedre enn andre til diverse ting?

Ja, men jeg tendenserer til å bruke de alle til de samme tingene, men da må jeg tåle å høre det fra de forskjellige stokkene, du skjønner de snakker med forskjellige stemmer.

Skrevet

7/Staver.

0%2520%252857%2529.jpg

Du må ta det du allerede vet om livet og gjøre det levelig for deg selv, det er sommer og sol og da er jo alt så mye enklere med en gang. Den der Når livet gir deg sitroner, så tilføy tequila og sitron. Se lyst på livet, ikke bare gjør som damer og forhold deg til grafer, lev litt.

Du trakk visstnok to kort på meg...

Uansett, dette er bra :) Jeg prøver å se lyst på livet, tro meg :) Livet skal jeg også leve i sommer, til det fulle. Har allerede lagt en del planer, ser lysere ut med en gang da ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Du trakk visstnok to kort på meg...

Uansett, dette er bra :) Jeg prøver å se lyst på livet, tro meg :) Livet skal jeg også leve i sommer, til det fulle. Har allerede lagt en del planer, ser lysere ut med en gang da ;)

Ok.

Skrevet (endret)

Trenger du flere spørsmål? Jeg har ett til om du vil. Eller, det er egentlig to.

Endret av Evel
Skrevet

Tarottråd! :bolledeig:

Jeg er for tiden ikke i arbeid, så jeg lurer på hva det skal bli av meg når jeg en gang kommer meg ut i jobb igjen? :)

Skrevet

Lurer på om kjærligheten vil dukke opp i fremtiden. :)

AnonymBruker
Skrevet

du las den om 200 poster?

Nei, den var ikke der når jeg leste kravene :/ Kjenner jeg ble skikkelig skuffa nå :(

Anonymous poster hash: 4c6d8...015

Gjest Gjest
Skrevet

Tarottråd! :bolledeig:

Jeg er for tiden ikke i arbeid, så jeg lurer på hva det skal bli av meg når jeg en gang kommer meg ut i jobb igjen? :)

Myntesset.

0%2520%252837%2529.jpg

Du skal rydde vei og stein. Og hvorfor ikke? Veivesenet betaler godt pga mye av det er nattarbeid.

Gjest Gjest
Skrevet

Lurer på om kjærligheten vil dukke opp i fremtiden. :)

5/Sverd.

0%2520%252869%2529.jpg

Du vil treffe en fyr, du vil føle du har seiret, men det vil være en Phyrrus seier. Du kunne like gjerne være foruten.

Skrevet

Ja, men jeg tendenserer til å bruke de alle til de samme tingene, men da må jeg tåle å høre det fra de forskjellige stokkene, du skjønner de snakker med forskjellige stemmer.

Interessant :)

Skrevet

Myntesset.

0%2520%252837%2529.jpg

Du skal rydde vei og stein. Og hvorfor ikke? Veivesenet betaler godt pga mye av det er nattarbeid.

Hehe, det hørtes virkelig ikke ut som meg, men du skal ikke se bortifra at NAV vil prøve meg ut som veiarbeider i arbeidsretta tiltak, eller kanskje broren min hooker meg opp med en jobb i Mesta siden han jobber der selv. :tongue: Du har helt rett, det finnes nok verre jobber. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Interessant :)

The Sacred RoseTarot snakker til meg med stemmen som er ganske lik Hatten i Harry Potter filmene. Den er skikkelog streng...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...