Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #41 Skrevet 6. juni 2014 Så utrolig flotte kort. :-D Ja, meget. Moderne og i samsvar med RWS samtidig. De kom i dag og jeg er helt fortjust. Og bare måtte prøve de ut med en gang, selv om planen var å vente til i morgen. 1
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #42 Skrevet 6. juni 2014 Oi, spennende! Håper jeg kan få spørre om noe også. Vil jeg trives bedre i den nye jobben min enn den gamle? Begerknekten. Tror du vil trives ja, men det vil være totalt annerledes enn det du er vant med også da.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #43 Skrevet 6. juni 2014 Jippi, da kan jeg stille spørsmålet jeg stilte på 17.mai-tråden :D Kommer det til å bli noe mellom meg og Ø i nærmeste framtid? Tusen takk på forhånd, Gjest 2/Mynter. Ser sånn ut ja, du har fått fax fra ham her. Han er på vei hjem, står det sikkert.
Sheltay Retrac Skrevet 6. juni 2014 #44 Skrevet 6. juni 2014 Begerknekten. Tror du vil trives ja, men det vil være totalt annerledes enn det du er vant med også da. Tusen takk! :D Totalt annerledes var akkurat det jeg ønsket meg da jeg søkte ny jobb, så det høres kjempebra ut! Skal fortsatt jobbe på skole, men skal begynne med eldre elever på ny arbeidsplass til høsten.
OppNedPåAlt Skrevet 6. juni 2014 #45 Skrevet 6. juni 2014 Kommer jeg til å ende opp såret eller kommer jeg til å klare å holde følelsene tilbake i relasjonen med herr L?
esmer Skrevet 6. juni 2014 #46 Skrevet 6. juni 2014 2/Mynter. Ser sånn ut ja, du har fått fax fra ham her. Han er på vei hjem, står det sikkert. Tusen hjertelig takk for svar ! Enig med de andre, veldig fine kort. Hmmm, han er "hjemme", vi går på samme skole.Eller kanskje han er bortreist for helga? Håper det skjer noe før semesteret er over :D
magicpie Skrevet 6. juni 2014 #47 Skrevet 6. juni 2014 Jeg har truffet en fyr via nettdating, vi har snakket masse sammen de siste ukene men vi har ikke møttes ennå. Hva vil skje mellom oss?
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #48 Skrevet 6. juni 2014 Kommer jeg til å ende opp såret eller kommer jeg til å klare å holde følelsene tilbake i relasjonen med herr L? 5/Mynter. Hvis du ikke tar sjansen på å bare gi herr L alt og bare si det som det er, så vil du stå alene og fryse. Det er adskillig verre å føle seg alene i et forhold enn når man er singel, det kan jeg love deg.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #49 Skrevet 6. juni 2014 Jeg har truffet en fyr via nettdating, vi har snakket masse sammen de siste ukene men vi har ikke møttes ennå. Hva vil skje mellom oss? Månen. Det du vil skal skje. Bare la fantasien ta overhånd og så tar han deg der...
magicpie Skrevet 6. juni 2014 #50 Skrevet 6. juni 2014 Månen. Det du vil skal skje. Bare la fantasien ta overhånd og så tar han deg der... Det høres jo lovende ut! Men da tror jeg at jeg må få ut fingeren litt og ta litt mer initiativ.
grønt belte Skrevet 6. juni 2014 #51 Skrevet 6. juni 2014 Innafor kravene. Mitt spørsmål er: er min M den rette?
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #52 Skrevet 6. juni 2014 Innafor kravene. Mitt spørsmål er: er min M den rette? Du har bare 20 innlegg, men la gå. Det er tross alt sommer.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #53 Skrevet 6. juni 2014 Innafor kravene. Mitt spørsmål er: er min M den rette? Begerkongen. Jepp, han er så rett som det kan bli. Lykke til.
StarlightExpress Skrevet 6. juni 2014 #54 Skrevet 6. juni 2014 Når kommer neste romanse i livet mitt?
grønt belte Skrevet 6. juni 2014 #55 Skrevet 6. juni 2014 Begerkongen. Jepp, han er så rett som det kan bli. Lykke til. Blir spennende å se hva som skjer framover :-)
OppNedPåAlt Skrevet 6. juni 2014 #56 Skrevet 6. juni 2014 5/Mynter. Hvis du ikke tar sjansen på å bare gi herr L alt og bare si det som det er, så vil du stå alene og fryse. Det er adskillig verre å føle seg alene i et forhold enn når man er singel, det kan jeg love deg. Wow. Takk. Skal være enda mer åpen. Forresten så var det veldig fine kort.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #57 Skrevet 6. juni 2014 Når kommer neste romanse i livet mitt? 5/Beger. Når du synes det er tøffest, og nærmest har gitt opp, da er han der.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #58 Skrevet 6. juni 2014 Wow. Takk. Skal være enda mer åpen. Forresten så var det veldig fine kort. Du, jeg er totalt forelsket i stokken, så jeg skal bestille 2-4 stk til i tilfelle den går ut av produksjon.
Gjest Normalfordeling Skrevet 6. juni 2014 #59 Skrevet 6. juni 2014 6/Staver. Ja, men spørs om du egentlig vil like turen. Det ser veldig strevsomt ut og den der belønningen på toppen er ikke en kopp te. Ok. Da håper jeg at det er en øl iallfall :-) Bluesfestival er alltid strevsomt, men kanskje det er noe annet? Økonomien spiller ikke på lag med meg så jeg planlegger hjemmeferie. Hadde vært godt å sett noen andre vegger.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #60 Skrevet 6. juni 2014 Ok. Da håper jeg at det er en øl iallfall :-) Bluesfestival er alltid strevsomt, men kanskje det er noe annet? Økonomien spiller ikke på lag med meg så jeg planlegger hjemmeferie. Hadde vært godt å sett noen andre vegger. Hive deg på veggen og begyn å klatre, damen. <3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå