Gå til innhold

John Arne og Louise Angelica Riise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja du er fri til å ha en mening. Den kunnskapen du sitter med har du vel fått utelukkende via media. Det kan være mye mer til historien du ikke vet også. Vi er fæle til å sitte å mene negative ting om offentlige personer vi ikke kjenner, synes bare det er kvalm noen ganger hvor dømmende folk er her inne.

Dette var jo hans egne ord og forklaring. Det er selvsagt ting vi ikke vet men vi må kunne forholde oss til det som faktisk blir sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo gjette hvordan mor til to av barna finansierer Chanel-veskene sine?

Det er jo helt uvesentlig. Barna lider fordi han ikke prioriterer dem, så enkelt.

Hadde det vært min far hadde det ikke vært bra nok at han dukket opp etter 15-20 år, når det passet HAN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt uvesentlig. Barna lider fordi han ikke prioriterer dem, så enkelt.

Hadde det vært min far hadde det ikke vært bra nok at han dukket opp etter 15-20 år, når det passet HAN.

Det er jo ikke uvesentlig at JAR er borte på jobb (som ble kritisert i innlegget jeg svarte på), når det er han som betaler hele husmortilværelsen til barnas mor.

15-20 år? Vet du hvor gamle diase barna er eller?

Endret av Sol79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jo hans egne ord og forklaring. Det er selvsagt ting vi ikke vet men vi må kunne forholde oss til det som faktisk blir sagt.

Det verste er vel kanskje at når barna blir store, så kan de se/lese hva han har sagt angående dem. Det blir lite kult, for å si det sånn😐

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt en smule fornærmet om faren min først hadde tid til meg først da jeg ble tenåring. Det er gjerne yngre barn som ser gleden i å ha foreldre med på fritidsaktiviteter, reise på ferie med de og sitter i armkroken og lese en bok. Snakk om å sette barna sine til side :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke uvesentlig at JAR er borte på jobb (som ble kritisert i innlegget jeg svarte på), når det er han som betaler hele husmortilværelsen til barnas mor.

15-20 år? Vet du hvor gamle diase barna er eller?

Det er jo samme hvem som betaler for hva i hennes liv. Det har jo ingenting å gjøre med at han nedprioriterer barna.

Nei, ikke nøyaktig men de er vel nærmere 5 allerede. 10, da. Uansett er det jo veldig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det verste er vel kanskje at når barna blir store, så kan de se/lese hva han har sagt angående dem. Det blir lite kult, for å si det sånn

 

Og for ikke å snakke om hvor mye dumt deres bestemor Berit Riise,har klart å lire av seg... Kommentarene om Marias utseende og at hun er "Helvetet fra nord" står i særklasse.Hun har ikke gjort inntrykket av Riise-familien noe bedre akkuat.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo forøvrig vanskelig å vite hvordan samarbeidet mellom JAR og eksene har vært.Godt mulig de har gjort det vanskelig for han å treffe barna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo forøvrig vanskelig å vite hvordan samarbeidet mellom JAR og eksene har vært.Godt mulig de har gjort det vanskelig for han å treffe barna.

Jeg sier IKKE at det er greit å holde unger unna far/mor, men når han til og med sier på TV at han kan "ta det igjen" og at han prioriterer andre ting nå, så tenker jeg at det kanskje er derfor barnas mor vil skjerme dem fra han?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier IKKE at det er greit å holde unger unna far/mor, men når han til og med sier på TV at han kan "ta det igjen" og at han prioriterer andre ting nå, så tenker jeg at det kanskje er derfor barnas mor vil skjerme dem fra han?

 

Det er godt mulig.Den nye fruen hans virker dessuten ganske så high maintenance.I et intervju før bryllupet ble hun spurt om hva hun følte med tanke på å være stemor til tre barn.Hun svarte da at hennes fokus var på å få egne barn.Vi vet jo ikke hva som skjer i kulissene der,men godt mulig hun har en viss påvirkningskraft i måten han prioriterer ting på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt mulig.Den nye fruen hans virker dessuten ganske så high maintenance.I et intervju før bryllupet ble hun spurt om hva hun følte med tanke på å være stemor til tre barn.Hun svarte da at hennes fokus var på å få egne barn.Vi vet jo ikke hva som skjer i kulissene der,men godt mulig hun har en viss påvirkningskraft i måten han prioriterer ting på.

Uffda😕 Skjønner de ikke at ungene kan lese og se alt de har sagt da?

Det virker ikke som de barna han allerede har, ernaå nøye for noen av dem.

Og med den innstillingen kan det hende mødrene gjør lurt i å "være vrange" (som helt sikkert kommer til å være ekteparet Riise sin unnskyldning).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda Skjønner de ikke at ungene kan lese og se alt de har sagt da?

Det virker ikke som de barna han allerede har, ernaå nøye for noen av dem.

Og med den innstillingen kan det hende mødrene gjør lurt i å "være vrange" (som helt sikkert kommer til å være ekteparet Riise sin unnskyldning).

 

Ja.Dette blir nok ikke hyggelig lesning for barna:

 

http://www.tv2.no/a/5469048

 

Samtidig ser det ut som at det bare er spørsmål om tid før JAR blir far igjen:

 

http://www.kjendis.no/2015/09/16/kjendis/john_arne_riise/louise_angelica_markussen/louise_angelica_riise/barn/41119204/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja , mødrene har en rolle i det hele, men det forandrer ikke hva JAR sa i dokumentaren og hva slags innstilling han har mtp barna. pga reising og jobb har han ikke tid til barna sine, sa han. Han sa ikke noe om mor som evt er vanskelig. Det er heller ikke mitt poeng her...

 

Utifra hvordan disse mødrene - i hvert fall eks-kone #2 - har uttalt seg, så tror jeg nok ikke de har vært av den samarbeidsvillige sorten. At Riise velger å ikke ta den skittentøysvasken offentlig synes jeg er en bra ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke det er greit av mora hans å gå ut å si sånne ting. Men vi kjenner jo ikke historien bak, og derfor mener jeg at vi ikke har noen rett til å dømme. At noen ikke liker personligheten til John Arne og synes han prioriterer feil.. ja det er jo ikke vår sak tenker jeg. Janteloven lever i beste velgående her hjemme og det synes jeg er trist. Du skal jo ikke tro at du er noe!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

til uken skal vel han være på NRK som typen til Live Nelvik. Noen som skal se? :) Det kan jo bli litt artig å se hva hun spør om og hva han sier, kanskje man blir positivt overrasket ? (eller ikke...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...