Gå til innhold

John Arne og Louise Angelica Riise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vel, jeg snakker om oss som kjenner til ham her i lokalmiljøet hans..... 

Det gjør du ikke

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gjør du ikke

 

Nja, jeg kjenner ham ikke, men jeg har truffet ham ved flere anledninger. Han gir ikke et tillitvekkende inntrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så innslaget på tv2 nyhetskanalen hvor JAR og kona snur i døra i senkveldstudio når de ser Claus Lundekvam snakk om å ta ting som en mann

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke lest alle innleggene, men for min del misliker jeg ham pga. hans innstilling til tidligere koner og egne barn. Nå som det er en ny dame i bildet er det bare hun som gjelder, så faen ta ekskoner og barn fra tidligere ekteskap. Louise Angelica er verpesyk, så hvorfor ikke lage fem nye barn man ikke kommer til å ha kontakt med om 5 år, før man har finner seg en penere, blondere, mer materialistisk ny kone.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest alle innleggene, men for min del misliker jeg ham pga. hans innstilling til tidligere koner og egne barn. Nå som det er en ny dame i bildet er det bare hun som gjelder, så faen ta ekskoner og barn fra tidligere ekteskap. Louise Angelica er verpesyk, så hvorfor ikke lage fem nye barn man ikke kommer til å ha kontakt med om 5 år, før man har finner seg en penere, blondere, mer materialistisk ny kone.

 

Vel, men de der ekskonene virker ikke likanes de heller. Jeg tviler på at motivasjonen deres for å slå seg sammen med han der var kjærlighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, men de der ekskonene virker ikke likanes de heller. Jeg tviler på at motivasjonen deres for å slå seg sammen med han der var kjærlighet.

Synes nå den første kona virker nåde hardtarbeidende og real jeg da.

Nå har jeg ikke sett så mye av henne annet enn at hun sa fra mot riise når han kalte de første to ekteskapene en feil, og at det hadde vært enklere uten tidligere barn. Noe som var serdeles passende etter min mening. Nr 2 og 3 derimot...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nå den første kona virker nåde hardtarbeidende og real jeg da.

Nå har jeg ikke sett så mye av henne annet enn at hun sa fra mot riise når han kalte de første to ekteskapene en feil, og at det hadde vært enklere uten tidligere barn. Noe som var serdeles passende etter min mening. Nr 2 og 3 derimot...

 

Det har jeg ikke fått med meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg ikke fått med meg.

http://www.p4.no/story.aspx?id=574373

Her er linken. Han sier ikke direkte at han angrer på barna, bare de to ekteskapene. Men jeg skjønner jo hvordan et barn kan tolke det dit hen (og forsåvidt alle andre også). Hadde lite respekt for fyren fra før av, men etter dette mistet jeg resten.

Edit: her er link til ekskone nr.1 sin instagram etter utspillet hans. https://instagram.com/p/pmMLDUEMTq/

Endret av Lillemini
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Trykka inn på linken til ekskone nr. 2. Vet ikke helt hva slags inntrykk jeg fikk, uten om at jeg ble litt trist inni meg. Hun virker ekstremt ovfladisk, og fiksert på utseende og materiele goder. Har et mye bedre inntrykk av Louise, hun virker i hvert fall litt mer jordnær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

John Arne Riise er og blir en premieidiot. Han bare turer rundt som han selv vil og føler for, uten å ofre andre en tanke. En god fotballspiller, ja. En jordnær og realistisk kar, nei. Alt handler ikke kun om penger og materielle goder. Det finnes faktisk ting som betyr mer her i livet. Han er full av seg selv og full av faen. Å snakke med Riise om ting på det dypere plan, virker rett og slett helt klin umulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykka inn på linken til ekskone nr. 2. Vet ikke helt hva slags inntrykk jeg fikk, uten om at jeg ble litt trist inni meg. Hun virker ekstremt ovfladisk, og fiksert på utseende og materiele goder. Har et mye bedre inntrykk av Louise, hun virker i hvert fall litt mer jordnær.

Louise og ex nr 2 har mye av de samme veskene. At ex nr to viser den siden av seg selv på insta er vel også mye fordi de ikke kan bruke bilder av de to yngste barna i sosiale medier. Tror Louise Angelica lever mye mer glamorøst enn alenemora til to i London

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest bruker83924

Louise og ex nr 2 har mye av de samme veskene. At ex nr to viser den siden av seg selv på insta er vel også mye fordi de ikke kan bruke bilder av de to yngste barna i sosiale medier. Tror Louise Angelica lever mye mer glamorøst enn alenemora til to i London

Det gjøre hun nok, men jeg syns fortsatt det er noe mer jordnært og avslappende med Louise enn ex nr.2. Hun blir så krampeaktig. Endret av ElizabethTaylor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker han heller ikke, sånn umiddelbart, men det er jo litt fascinerende å se på ham glise, som om han ikke har noen problemer i verden. det er ganske kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjøre hun nok, men jeg syns fortsatt det er noe mer jordnært og avslappende med Louise enn ex nr.2. Hun blir så krampeaktig.

 

Vel, vi får se hvor avslappet og jordnær LA er når hun blir byttet ut med kone nr 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Vel, vi får se hvor avslappet og jordnær LA er når hun blir byttet ut med kone nr 4.

Det er sant. Får håpe det ikke skjer, for hennes del ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...