Gå til innhold

John Arne og Louise Angelica Riise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

John Arne Riise Legende.

Denne mannen satte Norge.

Deres beste minne med John Arne?

Denne mannen satte Norge hva?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Arne Riise Legende.

Denne mannen satte Norge.

Deres beste minne med John Arne?

Den gangen han sendte samme melding til en masse kvinnelige kjendiser, for å prøve å sjekke dem opp. 😂 Hysterisk!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den gangen han sendte samme melding til en masse kvinnelige kjendiser, for å prøve å sjekke dem opp. 😂 Hysterisk!

Og etterpå skulle han "forklare seg i boken sin"😂
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rune Bratset var større i sin tid.

Hva har det med saken å gjøre?

Det er så fantastisk hvor smålige vi nordmenn kan være. Utrolig at så mange skal benekte at John Arne Riise har hatt en fantastisk fotballkarriere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har det med saken å gjøre?

Det er så fantastisk hvor smålige vi nordmenn kan være. Utrolig at så mange skal benekte at John Arne Riise har hatt en fantastisk fotballkarriere.

JAR har uten tvil hatt en fantastisk karriere, men han satte vel ikke akkurat Norge på kartet sånn fotballmessig? Tror jeg.

Jeg tenkte bare at Bratset var større i sin karriere.

Overhodet ikke et forsøk på å dra ned noen, Beklager om jeg lot deg ha det inntrykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan si hva man vil om Riise (jeg liker ikke mannen selv) men han har hatt en fantastisk og god fotballkarriere. Det kan ingen nekte for. At man ikke liker han er en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker godt når han ble solgt til Monaco. Det var vel omtrent den første unge spilleren som ble solgt fra Norge. Men han suger sikkert i fotball. Ikke noe tess eller inflytelse i det hele tatt.

Synes det er tragisk å trekke opp noe han gjorde for 10 år siden. Han var 25. Hvem gjorde ikke noe dumt da? Tenk litt på det. En gutt som ble mobbet og fryst ut hele sin barndom og som plutselig fikk innpass som voksen. Ikke rart at han kanskje gitt litt too far da!

Skal vi begynne å trekke opp ting vi gjorde som ung voksen og bli dømt i nåtiden for det, liksom? For de som ønsker å mislike han finnes det da nok av ammunisjon, med saker som er aktuelle i nåtiden. Blir for teit å plukke opp eldgammelt, faktisk helt harmløst, tøys. Skadet han noen? Brøt han noen lover? Var han slem mot noen?

Nei. Trodde bare at han var noe. Og det er jo ikke greit.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan si hva man vil om Riise (jeg liker ikke mannen selv) men han har hatt en fantastisk og god fotballkarriere. Det kan ingen nekte for. At man ikke liker han er en annen sak.

Ja, alt på privaten(personlighet, ungene etc) er en annen sak. Aner ikke om den siden av han kommer frem i dokumentaren senere. Det er jo flere episoder.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg husker godt når han ble solgt til Monaco. Det var vel omtrent den første unge spilleren som ble solgt fra Norge. Men han suger sikkert i fotball. Ikke noe tess eller inflytelse i det hele tatt.

Synes det er tragisk å trekke opp noe han gjorde for 10 år siden. Han var 25. Hvem gjorde ikke noe dumt da? Tenk litt på det. En gutt som ble mobbet og fryst ut hele sin barndom og som plutselig fikk innpass som voksen. Ikke rart at han kanskje gitt litt too far da!

Skal vi begynne å trekke opp ting vi gjorde som ung voksen og bli dømt i nåtiden for det, liksom? For de som ønsker å mislike han finnes det da nok av ammunisjon, med saker som er aktuelle i nåtiden. Blir for teit å plukke opp eldgammelt, faktisk helt harmløst, tøys. Skadet han noen? Brøt han noen lover? Var han slem mot noen?

Nei. Trodde bare at han var noe. Og det er jo ikke greit.

Altså, nå spurte TS om hva vårt beste minne med JAR er, ikke beste fotball-minne. Jeg ser ikke på fotball, så den SMS-saken er definitivt mitt beste minne.

Jeg har ikke påstått at han har brutt noen lover eller vært slem med noen, men det var en morsom/pinlig sak som jeg i alle fall husker veldig godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, nå spurte TS om hva vårt beste minne med JAR er, ikke beste fotball-minne. Jeg ser ikke på fotball, så den SMS-saken er definitivt mitt beste minne.

Jeg har ikke påstått at han har brutt noen lover eller vært slem med noen, men det var en morsom/pinlig sak som jeg i alle fall husker veldig godt.

Ja, han dumma seg jo skikkelig ut. Gikk rett på snørra. Ble bretta ut for hele Norge også. Ha ha hahaha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han dumma seg jo skikkelig ut. Gikk rett på snørra. Ble bretta ut for hele Norge også. Ha ha hahaha.

Jepp, jeg syns det var ganske så morsomt. 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke helt at JAR brydde seg om den saken noe særlig. Det er mange nok andre som har brukt den strategien der med hell og det var nok mange som bet på kroken også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...