Gå til innhold

John Arne og Louise Angelica Riise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Kalenderpiken
Den 15.6.2015 at 14.15, Lostinparadise skrev:

Er i hvert fall min oppfatning... Personlig har jeg ingen formening om han, bryr meg lite om hans buisness, men lurer på hvorfor (virker det som, hvert fall) så utrolig mange her inne har så fryktelig mye imot ham?

 

Jeg synes han fremstår som en fjollete diva, ref hans siste utspill nå fra Kollen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden ryddet for innlegg som omhandler barn og svar til dette. Minner om at det er ikke tillatt å diskutere bloggernes/kjendisenes barn, da disse ikke selv har valgt å eksponere seg.

Nordvesta, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg ser i avisa i dag at Riise kanskje skal til Ålesund. Nå forstår jeg meg svært lite på fotball; men hvor mye kan en spiller på et slikt lag tjene? Tenker på det forbruket som hans kone har, kan det forsvares med en norsk fotballspiller-lønn liksom? Det blir vel noe helt annet i utlandet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Amber skrev:

Jeg ser i avisa i dag at Riise kanskje skal til Ålesund. Nå forstår jeg meg svært lite på fotball; men hvor mye kan en spiller på et slikt lag tjene? Tenker på det forbruket som hans kone har, kan det forsvares med en norsk fotballspiller-lønn liksom? Det blir vel noe helt annet i utlandet?

Riise kommer nok til å tjene mer enn de fleste der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommer ikke til å spille i ålesund eller noen andre tippeliga-/ førstedivisjonslag pga betsson- samarbeidet han ikke vil oppgi. Nff kommer ikke til å gi han spesialbehandling på dette...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Monky skrev:

Han kommer ikke til å spille i ålesund eller noen andre tippeliga-/ førstedivisjonslag pga betsson- samarbeidet han ikke vil oppgi. Nff kommer ikke til å gi han spesialbehandling på dette...

Jeg har fått med meg det; men det svarer jo ikke på spørsmålet mitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest simsam
Den 15.6.2015 at 14.15, Lostinparadise skrev:

Er i hvert fall min oppfatning... Personlig har jeg ingen formening om han, bryr meg lite om hans buisness, men lurer på hvorfor (virker det som, hvert fall) så utrolig mange her inne har så fryktelig mye imot ham?

 

Det er vel mest ålesunderne som hater han, hans eget broderfolk...- men nå vil de ha han, i k lubben....

er han bra nok nå da lissom....

tror nok det er litt jantelov og sjalusi.
også var det veldig det at mora stod sånn på for han, og det gikk rykter om det ene og det andre....

Rykter er en stygg ting.
Også har han vel et litt blærete tryne da - og kjøper seg dyre ting og finner seg pene blonde damer....

sånt gjør man ikke i Norge, så da kommer janteloven :)

Stakkars fyr, endelig har han suksess og folk ser opp til han, men samtidig misliker folk han og...

 

Men jeg kjenner de jo ikke, men når folk snakker seg i mellom så får man ett inntrykk, og det er vel slik mobbing oppstår og man blir overbevist om at disse liker vi ikke for alle andre sier det....

Og john arne ble faktisk mobbet som liten, pga han var fregnete og rødhåret! 

men så begynte han å gjøre det bra i fotball og ble sammen med en kjempepen og rik jente fra samme by, og ryktene gikk om at nå var han bra nok for henne, for han hadde invitert henne ut en gang før, men da var han ikke bra nok, men nå var han bra nok, de gifta seg og fikk barn, men etter noen år ble det skillsmisse, så fant han seg enda ei pen dame, slutt etter en stund og så ei ny ei.... 
Nå fikk han alle de pene damene - til tross for sitt rødhårete utseende som han tidligere ble mobbet for, 

klart dette skaper sjalusi! 

Endret av simsam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal vi like han? Jeg kjenner han ikke og ikke vil jeg bli kjent med han heller. For meg så betyr han ingenting.

Virker som er blære ut av det lille jeg har giddi å lest/sett om han. Mora hans hjelper vel ikke så mye på hun heller 😳

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle partene i den siste tidens såpeopera vil tape på det om John-Arne Riise ikke skulle bli tillatt spill i Tippeligaen. Premier League og annen utenlandsk toppfotball opptar en stadig større andel av norske fotballtilhengeres interesse. Norsk fotball trenger de profilene de kan få tak i for å fange størst mulig interesse. Eidur Gudjohnsens signering for Molde er et potensielt kjempevarp for norsk fotball, forutsatt at han fortsatt er i stand til å prestere rent fysisk. Det samme vil kunne være tilfelle for John-Arne Riise og Aalesund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har han sagt opp avtalen. Men da måtte det så klart komme masse om og men. NFF er vel ikke akkurat mors enkleste barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, neiognei skrev:

Ja, nå har han sagt opp avtalen. Men da måtte det så klart komme masse om og men. NFF er vel ikke akkurat mors enkleste barn.

Norske spiller kan ikke reklamere for betting. da sier det seg selv at han ikke kan dukke opp i reklamefilmer som han har fått lønn for. Han burde tenkt litt lenger i forkant. Det er ikke alle jobber der man kan hoppe raskt fra A til B, ikke bare han som blir litt bundet opp ved jobbskifte. Pose og sekk er vanskelig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rose11

Fordi han er cocky og full av seg selv. Nei, jeg kjenner han ikke, men det er mitt intrykk.

Endret av Rose11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke liker med han, er han har så lite kontakt med barna sine. Han burde ha jobbet mer for å kunne være med med dem. 

Ellers virker han som en hyggelig fyr som har jobbet hardt :)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han virker som en veldig snil og real fyr. :)

Nå når han har sagt opp Betsson-avtalen, slipper vi den reklamen på TV hvor Tone Damlie synger da? :pls:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 9.2.2016 at 18.18, Gjesten29 skrev:

 

*siteringen gikk til helvete*

@loffen det får vi da ENDELIG  håpe!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og ryktespredning. Viser til reglene: Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den eller de omtalte partene.

ninuska_, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvisten mellom John Arne Riise, Betsson, NFF og Norsk Tipping fikk heldigvis det best mulige utfallet. Ingen av partene endte opp som tapere i mine øyne. Jeg er ikke av de største beundrerne av Riise som person, men hans inntreden i Tippeligaen er bare positivt for Aalesund og norsk fotball. Er ikke så sikker på om han blir den helt store sportslige suksessen. Han er langt over høyden av sin karriere. Men han bør bli et trekkplaster som jeg tror vil bidra sterkt i positiv retning for spillergruppen til Aalesund med sin erfaring, innsatsvilje og arbeidsmoral. Den aller mest spennende spilleren å følge i årets Tippeliga blir uansett Moldes nykommer Eidur Gudjohnsen. Han er tross alt den største stjernen som har signert for en Tippeligaklubb noen sinne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...