Gå til innhold

John Arne og Louise Angelica Riise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En av de tingene jeg reagerer på er at han har en litt.. hva skal man si...lemfeldig omgang med sannheten. Før han dro til Kypros så gikk han høyt ut i media og sa at han hadde fått forespørsler om å spille for mange engelske klubber og han nevnte en klubb spesifikt. Den aktuelle klubben gikk ut i media og dementerte at de hadde kontaktet han.

Når han sluttet i India gå gjentok det seg; han fikk mange oppslag der han sa at han hadde blitt nedringt av norske klubber etter at det ble kjent at han var fristilt. Litt etter litt kom det frem at dette ikke var tilfelle fordi det var de færreste norske klubbene som hadde råd til å ha han i stallen og han ville ikke kunne spille over 3.divisjon fordi han hadde avtalen med Betsson.

Med alt dette styret som var nå med NFF, JAR og Betsson så gikk han flere ganger ut mot NFF. Problemet var ikke NFF, men at han hadde avtale med Betsson som gikk på tvers av reglene. Han forlangte særbehandling og kritiserte via blogg og aviser når han ikke fikk det. Hans foreløpig siste utspill kom når det ble sagt at han ikke var spilleklar. NFF sitt svar var at det ikke var kommet inn overgangspapirer. Syns det blir ansvarsfraskrivelse på høyt plan.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han sender snap av personer som ikke aner at de blir fotografert. Er ikke han en som er så imot mobbing og liknende? Skulle tro at han var klar over at det ikke er greit å ta bilde av sovende gamle damer på flyplassen. 

 

 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Atheena
Den 19. mars 2016 at 14.41, Berentsens skrev:

Han sender snap av personer som ikke aner at de blir fotografert. Er ikke han en som er så imot mobbing og liknende? Skulle tro at han var klar over at det ikke er greit å ta bilde av sovende gamle damer på flyplassen. 

 

 

Gjør han virkelig det? jeg følger han heldigvis ikke på snap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingenting imot ham personlig, vi omgås ikke akkurat. Jeg syns han virker som en ålreit mann, som uttrykker seg litt voldsomt til tider - og som har en slags forkjærlighet til oppmerksomhet og penger. Tror jeg da. 

Men jeg liker JAR, jeg:-) Syns kona hans er søt og!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Atheena skrev:

Gjør han virkelig det? jeg følger han heldigvis ikke på snap. 

Ja. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena
1 time siden, Berentsens skrev:

Ja. 

Det er ikke bra, foruten det har jeg i grunn et greit inntrykk av han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Atheena skrev:

Det er ikke bra, foruten det har jeg i grunn et greit inntrykk av han. 

Enig 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 15.6.2015 at 14.15, Lostinparadise skrev:

Er i hvert fall min oppfatning... Personlig har jeg ingen formening om han, bryr meg lite om hans buisness, men lurer på hvorfor (virker det som, hvert fall) så utrolig mange her inne har så fryktelig mye imot ham?

 

John Arne Rise virker som en sympatisk person. Ofte står det slik du selv insinuerer at ingen bryr seg, at han er teit osv. Det samme har jeg også lurt på, hvorfor så mange ikke er noe for John Arne Rise. Som nevnt, han virker veldig hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellapropella

Han virker som en bra fyr, synes jeg. I bloggerene får han vist hvor empatisk og snill det virker som han er, særlig mot kona. Synes han og kona gjør en god figur på skjermen, og fikk enda bedre inntrykk av han. På "Typen til" med Live Nelvik var han ærlig og ekte, og viste mange gode sider. Tror han har blitt preget av all hakking og mobbing opp gjennom, og synes det er utrolig sterkt gjort å være åpen om å ha et dårlig selvbilde. Jeg liker'n! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

JAR skal holde pressekonferanse i morgen. Legger han opp? Han har vært med Betsson til Las Vegas denne uka. Frister det mere å gå tilbake til poker og fronte spillegalskap? I såfall er det en gedigen fiasko avslutning på karrieren. Legge opp etter en skuffende vårsesong med et dårlig AAFK. Da vil han nok bli husket mest for utskjelling som førte til karantene. 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må Være en gedigen nedtur for Riise personlig som trodde han kom til Tippeligaen for å dominere men som i stedet falt totalt igjennom på et av Tippeligaens svakeste lag.

Blir vel opptur økonomisk ved å gå tilbake til betsson. Bra for kona.

 

Endret av ninuska_
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Avslutningen i Aafk svarer på spørsmålet i overskriften. Han takler motgang ektremt dårlig. Han er et typisk medgangsmenneske, men i uenighet, krav, kritikk og motstand viser han seg som usympatisk og selvsentrert. Nå forlater han en synkende skip, et skip som skal være et lagspill. Han taklet ikke at folk korrekt påpekte at han var over toppen. Han kunne blitt, bidratt på sidelinja med det han har av kunnskap til gutta på laget, men nei, halen mellom beina. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX

Det er noe som ikke stemmer. Nå holder han døra på gløtt for fotballspill. Så han skal altså svikte lagkameratene sine, men kanskje han kan tenke seg å hoppe på noe annet? Handler dette bare om å komme seg ut av kontrakten med Aafk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med de som spiller seg fra gård og grunn nettopp pga slike pengespill. Fy at kjendiser er med på dette. Mange familietragedier med dette spillet her. Spilleavgengighet og dette tjener de seg rike på.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sikker på at de som kjenner han, liker han godt.

Jeg kjenner han kun gjennom media, og ut fra det så er jeg ingen fan av han. Det er vanskelig å sette fingeren på nøyaktig hva som gjør det.... Jeg har en følelse av at han tror han må bevise hele tiden. Bevise at han er god nok, akseptert, ser bra ut, er kul, er en av gutta, har stil osv. I jakten på anerkjennelse så har han gjort og sagt mye dumt...

Noen bare har klasse og stil, JAR har det ikke.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han bør selvsagt få berettiget kritikk for raseriutbrudd og slike ting, men utover det er det rimelig lavmål å kritisere idrettsfolk på toppen. Folk her inne hadde ikke holdt ut presset toppidrettsutøvere møter fra dag til dag veldig lenge, at man gir seg som 35-åring i toppfotball er da helt greit og ganske normalt. Man er som regel over sine beste år rent fysisk på dette nivået, og det vil bare bli vanskeligere å vanskeligere å opprettholde tempoet mot de som er i tyveårene og de fleste vil ikke klare det. Man har enkelte unntak som f. eks. en viss skiskytter, men han er unntaket fra regelen og ofrer også særdeles mye for å fortsette når han er så "gammel"  i forhold til sine lagkamerater. Selv om man fortsatt kan være i ekstremt god form rent generelt lenge etter 35, så er marginene i toppen små, og det skal som regel ikke store formtapet til før man ikke har sjanse til å hevde seg lenger.

Endret av Capt. Obvious
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest L´issi
49 minutter siden, Marthe75 skrev:

Jeg er helt sikker på at de som kjenner han, liker han godt.

Jeg kjenner han kun gjennom media, og ut fra det så er jeg ingen fan av han. Det er vanskelig å sette fingeren på nøyaktig hva som gjør det.... Jeg har en følelse av at han tror han må bevise hele tiden. Bevise at han er god nok, akseptert, ser bra ut, er kul, er en av gutta, har stil osv. I jakten på anerkjennelse så har han gjort og sagt mye dumt...

Noen bare har klasse og stil, JAR har det ikke.

Bevise hele tiden ? Han er/var jo toppidrettsutøver så klart han bør/skal prestere.. Er normalt på høyt nivå, og som konkurransemenneske så trigges man bla av at man  kan og skal utvikle seg og bli bedre hele tiden. Hver dag jages et nytt mål på planen.. 

Uttaler meg kun om idrettsprestasjonene, alt det andre er ikke mott bord å dømme han for verken fra eller til.. Alle liker å ta seg bra ut i omgivelse sine:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juami

Jeg hadde egentlig ikke så mye formening om han, annet enn at han virket litt spesiell ut i fra uttaleser han har kommet med. Men når jeg har lest ulike innlegg på bloggens hans, og sett hvordan han kommenterer mot folk som faktisk har skrevet saklig kritikk mot ting han har sagt, gjort eller skrevet om på bloggen sin har jeg fått avsmak fra han. Mulig han på grunn av tidligere mobbing tar alt som skrives mot han i verste mening, men det er ikke rart folk blir litt irritert på han om det er slik han oppfører seg/svarer om man kommer med konstruktiv kritikk mot han.

Også sa han jo selv at han ville spille i Norge, og at Norge hadde godt av det, blant annet fordi man da fikk en skikkelig fotballprofil i tippeligaen. Da det da ikke går så bra for han, og media dekker dette så blir han forbannet. Jeg mener; han har jo selv skrevet og sagt mye om at det blir stort for tippeligaen å få en profil som han, og da må han jo også regne med mediadekning, på godt og vondt. Nå ble det jo selvsagt mest vondt, i og med at han ikke har gjort det så bra. Og ikke bare på grunn av dårlig fotballprestasjon (man skulle jo strengt tatt kunne forventet mer fra han, han har jo tross alt hatt en helt fantastisk karriere), men også på grunn av dette http://www.vg.no/sport/fotball/john-arne-riise/dommeren-om-riise-raseriet-jeg-ba-ham-om-aa-vaere-stille/a/23661570/ 

Det virker som at han tror alle er i mot han, at det er han (og kona) mot resten av verden, og han har kanskje blitt litt paranoid, i og med at det har vært mye negativitet mot han og familien opp igjennom årene, ærlig på grunn av merkelige uttalelser, både fra JAR og moren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, samt diskusjon om barn og svar til dette.

ninuska_, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...