Gå til innhold

John Arne og Louise Angelica Riise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kan ikke være sånn at han har funnet en han har lyst til å beholde da?

 

Det hadde han sikkert de andre gangene også, men når fyren din har vært gift to ganger tidligere, så har jeg ingen tro på at ting er spesielt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere Claus Lundekvam lyver om at John A. Riise hadde dame besøk på landslagssamling? Jeg tror ikke Claus hadde skrevet dette om det ikke var sant. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere Claus Lundekvam lyver om at John A. Riise hadde dame besøk på landslagssamling? Jeg tror ikke Claus hadde skrevet dette om det ikke var sant. :P

 

Nei, jeg tror ikke han lyver, men det er uansett bare teit å snakke om gammel artighet på den der måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SykkelJenny

Tror dere Claus Lundekvam lyver om at John A. Riise hadde dame besøk på landslagssamling? Jeg tror ikke Claus hadde skrevet dette om det ikke var sant. :P

Nei, jeg tror ikke Claus Lundekvam løy om dette - hvorfor skulle han det?

Boken handler i all hovedsak om hans rusproblemer - og her er han dønn ærlig. Da lurer jeg veldig på hvorfor han skulle lyve om en så liten detalj i boken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg tror ikke Claus Lundekvam løy om dette - hvorfor skulle han det?

Boken handler i all hovedsak om hans rusproblemer - og her er han dønn ærlig. Da lurer jeg veldig på hvorfor han skulle lyve om en så liten detalj i boken. 

 

Tenkte det samme :-) Flaut for Riise, som ikke tør å innrømme at det har skjedd da :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SykkelJenny

Tenkte det samme :-) Flaut for Riise, som ikke tør å innrømme at det har skjedd da :P

Ja, jeg forstår ikke hvorfor han ikke bare innrømmet det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det noen som så paret på senkveld, da Zara Larsson kom og satte seg på sofaen? Riise hadde øynene festet på låra til Zara Larsson :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg forstår ikke hvorfor han ikke bare innrømmet det. 

 

Her holder jeg med Jon Arne, han trenger ikke å innrømme noe som helst av sånt gammel skit.

 

Var det noen som så paret på senkveld, da Zara Larsson kom og satte seg på sofaen? Riise hadde øynene festet på låra til Zara Larsson :)

 

Er ikke Zara bare 17-18 år??? En gammel gris allerede den godeste Jon Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det noen som så paret på senkveld, da Zara Larsson kom og satte seg på sofaen? Riise hadde øynene festet på låra til Zara Larsson :)

 

Haha ja :P La også merke til det. Herregud, så flaut.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker han ikke pga mora som alltid dukker opp og snakker for gutten sin som om han skulle vært 4-5 år og ikke i stand til å forsvare seg selv. Jeg liker han ikke fordi jeg rett og slett ikke liker utseendet hans og dialekta. Og jeg liker han ikke fordi han bare finner bimboblonde damer som kun er ute etter penger og glamour. Ja, også liker jeg han ikke fordi han gifter seg med alle han møter, får unger med dem og gir faen så fort det dukker opp ei ny bimbo.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tørr å vedde på at mange her har vært hatt flere seriøse kjærester enn han har. Tre seriøse forhold mellom en alder av 17 og 35 år. Tre på 18 år?? For en tøsemann altså!

Eneste forskjellen på dere og han er at han tydeligvis ikke evner å "bare" være kjærester, at han går all in og at han har penger nok til å gifte seg hver gang han føler det er noe seriøst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tørr å vedde på at mange her har vært hatt flere seriøse kjærester enn han har. Tre seriøse forhold mellom en alder av 17 og 35 år. Tre på 18 år?? For en tøsemann altså!

Eneste forskjellen på dere og han er at han tydeligvis ikke evner å "bare" være kjærester, at han går all in og at han har penger nok til å gifte seg hver gang han føler det er noe seriøst.

 

+++ Besøk av 3-5 kvinner daglig og oogggling på en tenåringsjentes lår i primetime fjernsyn, mens hans nye kone og store kjærlighet Louise Angelika satt ved siden av....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

John Arne Riise Legende.

 

Denne mannen satte Norge på kartet.

 

Deres beste minne med John Arne?

Endret av KRSby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen gode minner med den godeste JAR.

Tror ikke du har skjønt spørsmålet mitt i tråden.

 

Men her har du en huskeregel: Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og for øvrig kan man gjøre hva man vil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du har skjønt spørsmålet mitt i tråden.

 

Men her har du en huskeregel: Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og for øvrig kan man gjøre hva man vil.

 

Har ikke plaget ham, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...