Gå til innhold

John Arne og Louise Angelica Riise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes Maria og Louise er så like jeg  :sjokkert:  I både klær, ansikt og hår.

 

Synes jeg også..Og ikke minst samme stilen,som O.G. nevnte over her..

Den første konen hans Guri Havnevik,var veldig søt:

 

http://1.vgc.no/drpublish/images/article/2005/04/04/22551061/1/fact-box-image/1020720.jpg

Endret av Sandie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes jeg også..Og ikke minst samme stilen,som O.G. nevnte over her..

Den første konen hans Guri Havnevik,var veldig søt:

 

http://1.vgc.no/drpublish/images/article/2005/04/04/22551061/1/fact-box-image/1020720.jpg

 

Men der var historien at han hadde vært forelsket i henne lenge, men hun hadde oversett ham til den første store kontrakten hans var i boks, så jeg tror hun har gold digger fakter hun der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men der var historien at han hadde vært forelsket i henne lenge, men hun hadde oversett ham til den første store kontrakten hans var i boks, så jeg tror hun har gold digger fakter hun der også.

 

Det visste jeg ikke :) I intervjuer jeg har sett synes jeg hun virket mer jordnær enn de to andre konene, men man vet jo aldri.

 

Synes egentlig litt synd på JAR hvis det er slik at alle damer bare har gått etter pengene hans.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det visste jeg ikke :) I intervjuer jeg har sett synes jeg hun virket mer jordnær enn de to andre konene, men man vet jo aldri.

 

Synes egentlig litt synd på JAR hvis det er slik at alle damer bare har gått etter pengene hans.

 

Vel, ikke for å være jævlig, men hva annet har han å by på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, ikke for å være jævlig, men hva annet har han å by på?

 

Jeg vet ikke,men sammenlignet med andre norske proffspillere vil jeg si han stiller ganske likt utseendemessig.Ingen av dem er spesielt kjekke slik jeg ser det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke,men sammenlignet med andre norske proffspillere vil jeg si han stiller ganske likt utseendemessig.Ingen av dem er spesielt kjekke slik jeg ser det.

 

Sant, men jeg tenkte mer på hans personlighet, fyren virker ikke så djup akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

De nye betsson reklamene får meg igrunn til å mislike ham enda mer...

Ja! Og når Tone rauter ut tonene sine vrenger det seg i meg. Tortur. Endret av Keikolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Synes virkelig han skal dømmes hardest mulig for noe som skjedde for over 10 år siden. Alt dette skjedde da han var under 25 år gammel.

Ingen har vel gjort noe dumt på den alderen, så håper han settes i gapestokken.

Endret av neiognei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes virkelig han skal dømmes hardest mulig for noe som skjedde for over 10 år siden. Alt dette skjedde da han var under 25 år gammel.

Ingen har vel gjort noe dumt på den alderen, så håper han settes i gapestokken.

Problemet med Riise er vel egentlig ikke hvordan han oppførte seg som ungkalv. Grunnen til at folk har vanskeligheter med å godta fyren er vel snarere hvordan han fortsetter å oppføre seg i voksen alder.

Regner med at jeg ikke behøver å komme med kilder her da hans væremåte kommer godt frem i media kontinuerlig.

Men for all del. Ønsker karen lykke til i "bloggerne".

Endret av Tjukk Norris
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo super flott at han har troen på seg selv! Og det er en utrolig viktig egenskap .

Men jeg tror dessverre ikke JAR tenker seg om før han prater / handler . Han framstår ofte som svært lite kunnskapsrik / gjennomtenkt - og det provoserer nok mer enn at han har høye tanker om seg selv.

Jeg tror at om JAR hadde kombinert sin tro på seg selv , med litt ydmykhet og ettertanke så hadde han gjort en bedre figur i det offentlige rom.

Det kan og framstå som at JAR og hans kone får mye 'glede' av å vise fram dyre gjenstander / bryllup / biler altså overfladiske verdier . Det kan jeg tenke meg kan ergre og provosere mange . Når en kritiserer JAR for dette så sier han gjerne at han jobber med å feks skape bevissthet omkring mobbing.

Tror derfor at han hadde tjent mye på å fremme slike verdifulle saker ( mobbing og annet han kan engasjere seg i ) enn verdifulle gjenstander - og betting.

Slikt provoserer meg , fordi han framstår så grunn og lite gjennomtenkt .

 

Eksempler? (Jeg følger svært lite med på hva Riise gjør eller ikke gjør)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ja, jeg tror ikke på at det var så galt som Claus skal ha det til.

Skjønner at å skape uro rundt dette og dra opp kjente navn skaper mer oppmerksomhet rundt boken, og er noe positivt for salget av den. MEN hvorfor skal han lyve om det? Han er i en fase der han ønsker å legge alle kortene på bordet, og i tillegg er det Riise som nekter å møte Lundekvam i sofaen på senkveld, og ikke omvendt. Hvorfor skal han nekte for det hvis det han sier bare er løgn? Burde han ikke konfrontert han og latt hele Norge sett reaksjonen.. Men nei, tror nok det er noe sant i det. Vi vet jo allerede at Riise er glad i damer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at å skape uro rundt dette og dra opp kjente navn skaper mer oppmerksomhet rundt boken, og er noe positivt for salget av den. MEN hvorfor skal han lyve om det? Han er i en fase der han ønsker å legge alle kortene på bordet, og i tillegg er det Riise som nekter å møte Lundekvam i sofaen på senkveld, og ikke omvendt. Hvorfor skal han nekte for det hvis det han sier bare er løgn? Burde han ikke konfrontert han og latt hele Norge sett reaksjonen.. Men nei, tror nok det er noe sant i det. Vi vet jo allerede at Riise er glad i damer

 

Jeg kan tenke meg at når en gjeng karer er på tur så skjer det en del historier, for å si det sånn, men ting som skjer på turen, skal forbli på turen, og der feiler Claus grovt. Det blir bare sladring og syting, og det kan han holde seg for god for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vet at JAR er glad i damer. At Claus Lundekvam drar fram dette i boken sin kan man jo stille spørsmålstegn ved. Det kan man kanskje se på som ilojalt.

Riise er litt vel hard på pedalen ved å overdrive sånn med sine uttalelser. Man kan lese desperasjonen hans lang vei. Han har jo en ung kone som sikkert ikke er så glad for disse uttalesen.

Mannen har tre barn med to ulike damer. Og han er gift for tredje gang. Er JAR glad i damer? JA!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå kommer det en dokumentar om mannen i september, det er jo bare å glede seg til det glansbildet av en fremstilling det blir. Han kaller filmskaperen for kompis, spørs om det er mange kritiske spørsmål der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Craig Bellamy sier "He was a bit of a child. He was insanely ­competitive".

Jeg ser godt for meg at JAR ikke taklet at John Carew dro masse damer og ville dra enda flere. Men om han dro flere damer eller om det bare er skryt vet jo ingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Northug er ikke spesielt populær. 

Øh, javel? Det er selvsagt derfor en av landets suverene aktører innen dagligvare sponser ham "big-time" og Ola og Kari benker seg foran skjermen i vinterhalvåret i størrelsesorden 1.000.000????

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh, javel? Det er selvsagt derfor en av landets suverene aktører innen dagligvare sponser ham "big-time" og Ola og Kari benker seg foran skjermen i vinterhalvåret i størrelsesorden 1.000.000????

 

Vel, jeg snakker om oss som kjenner til ham her i lokalmiljøet hans..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...