Gå til innhold

John Arne og Louise Angelica Riise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke tenkt over hvor hen de tjener pengene sine på med mindre de reklamerte direkte for noe på IG, at de tjente penger på reine klikke visste jeg ikke overhodet. Uansett, en del skal av lista mi nu. ;)

Store IG brukere her i verden håver jo inn penger pga IG. Ta Jen selter som et eksempel feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Store IG brukere her i verden håver jo inn penger pga IG. Ta Jen selter som et eksempel feks.

 

Men er det på grunn av IG, eller er IG et biprodukt til f.eks blogger, realityprogrammer eller annen virksomhet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

JAR minner meg på mange måtar om David Brent. Det er ikkje noko vondt i han, og han meinar alltid godt, men han vil berre så alt for gjerne vere populær. Men han er også ein underhaldande type, som ber hjartet sitt å¨utsida av genseren, og ingen kan anklage han for ikkje å vere seg sjølv. Det eine augeblikket kan han irritere ein grønn, det neste syns ein synd i han, nokon gonger heier ein på han. Og like fascinerande er det kvar gong JAR imploderar i offentlegheita, på ein eller annan måte. Eg tykkjer bloggen hans er gull, og at han har ei stor framtid som kjendis, om han toler all "kontroversen".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAR minner meg på mange måtar om David Brent. Det er ikkje noko vondt i han, og han meinar alltid godt, men han vil berre så alt for gjerne vere populær. Men han er også ein underhaldande type, som ber hjartet sitt å¨utsida av genseren, og ingen kan anklage han for ikkje å vere seg sjølv. Det eine augeblikket kan han irritere ein grønn, det neste syns ein synd i han, nokon gonger heier ein på han. Og like fascinerande er det kvar gong JAR imploderar i offentlegheita, på ein eller annan måte. Eg tykkjer bloggen hans er gull, og at han har ei stor framtid som kjendis, om han toler all "kontroversen".

 

Han skriver så bra altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@mywardrobedetox på Insta. Tror hun har valgt å ha en lukket, egen profil for at ikke mediene skal skrive om alle veskekjøpene, som hun har irritert seg over før.

Hun godkjenner jo hvem som helst som følgere, så kan ikke skjønne at det har noe å si at profilen er lukket.

 

Det syke er at hun hele tiden selger vesker/sko/klær/smykker som aldri har vært brukt eller kun brukt en gang. F.eks i går la hun ut en Chanel Boy til kr 30k, nypris 38k, og den hadde aldri vært brukt. Det er da 8000kr rett i dass, og sånn er det jo med omtrent alt hun selger. Skulle nesten tro hun vaska penger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun godkjenner jo hvem som helst som følgere, så kan ikke skjønne at det har noe å si at profilen er lukket.

 

Det syke er at hun hele tiden selger vesker/sko/klær/smykker som aldri har vært brukt eller kun brukt en gang. F.eks i går la hun ut en Chanel Boy til kr 30k, nypris 38k, og den hadde aldri vært brukt. Det er da 8000kr rett i dass, og sånn er det jo med omtrent alt hun selger. Skulle nesten tro hun vaska penger.

 

"– Hva de koster nye og hva jeg har betalt for dem, er ikke alltid samme sak. " sier hun her; 

http://www.seher.no/kjendis/har-solgt-luksusvarer-til-verdi-av-550-000-kroner-76704

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"– Hva de koster nye og hva jeg har betalt for dem, er ikke alltid samme sak. " sier hun her; 

http://www.seher.no/kjendis/har-solgt-luksusvarer-til-verdi-av-550-000-kroner-76704

 

Så hun sier at hun faktisk selger veskene/tingene som en business? :klo:  At hun får de gratis (eller mye billigere), og selger de igjen til mer? Det er altså slik hun får pengene fra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun godkjenner jo hvem som helst som følgere, så kan ikke skjønne at det har noe å si at profilen er lukket.

Det syke er at hun hele tiden selger vesker/sko/klær/smykker som aldri har vært brukt eller kun brukt en gang. F.eks i går la hun ut en Chanel Boy til kr 30k, nypris 38k, og den hadde aldri vært brukt. Det er da 8000kr rett i dass, og sånn er det jo med omtrent alt hun selger. Skulle nesten tro hun vaska penger.

Hun endrer på prisene også. Den blå boy vesken husker jeg faktisk at hun skrev at hun betalte 32k for den, men nå er den plutselig 38k? Det samme med den oransje boy'en. Skulle ha 26k for den og satte den opp til 30k noen dager senere. Jeg gikk uansett lei og unfollowed instabutikken hennes da hun aldri svarte.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Asmir

Riise har seg selv å takke for at folk irriterer seg over han. Makan til selvopptatt, fjottete og kynisk person skal du lete lenge etter. Som skrevet tidligere i denne tråden, så er det flere fotballspillere som har flere penger og bedre karrierer enn JAR. Mange av dem har likevel beina godt plantet på bakken, og har en litt mer alminnelig og sympatisk holdning til verden.

Denne karen fremstår bare som et stort barn, med et voldsomt markeringsbehov. Hvis han ikke er fornøyd med noe, blir det et helvetes rabalder, uansett hva det gjelder. Og selvfølgelig har alle andre skylden for alt. Sammen med sin nåværende kone lever de et tilsynelatende et overfladisk liv, med et stort fokus på materielle goder og en veldig snobbete fremtoning. De snakker om å få barn sammen, noe som i og for seg er helt i orden. -Diskusjon rundt barn er fjernet-

Redigert for diskusjon rundt barn.

Magnifique, mod.

Endret av Magnifique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye får egentlig xdama (mariaelondon på insta) av han? Hvor mye går til barna og hvor mye til henne selv? Hun bader jo i designervesker..skulle trodd barnebidrag gikk til BARNA?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen liker Riise fordi janteloven styrer folk så til de grader

 

Tror jeg også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjenner ham ikke. Men jeg syntes han dømmes mye. Han har gjort og sagt en del teite ting. Men hvem har ikke det? Forskjellen er at det han gjør legges ut på vg.no 

 

Han har fått til masse bra i karrieren sin, og jeg tror mye går på sjalusi. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 15. juni 2015 at 19.45, Speedmaster skrev:

Dette innlegget er jo totalt skivebom. Det er mange andre fotballspillere med mer penger og bedre karrierer enn JAR. Hvorfor får ikke de pepper?

Det er få, om noen, norske fotballspillere som har tjent like mye penger og har hatt en tilsvarende karriere som Riise. I hans generasjon av norske fotballspillere er det bare Carew som kan matche ham på lønn og karriere, og Carew har fått omtrent like mye pepper som Riise.

Bratseth og Solskjær matcher Riise og Carew karrieremessig, men er langt bedre likt enn de to sistnevnte. Årsaken er nok at Bratseth og Solskjær framstår langt mer ydmyke, reflekterte, omtenksomme og folkelige enn Riise og Carew. I Drillo-generasjonen framstod Fjørtoft og Mini Jakobsen som ganske provoserende, og fikk også mye pepper for det. Norsk fotballs nye stjerneskudd, Martin Ødegaard, ser ut til å ha samme ydmyke fremtoning som Bratseth og Solskjær, og opplever derfor stort sett bare hyllester og klapp på skuldra fra det norske folket.

Endret av Klossmajor
fjerner unødvendig mellomrom
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen

Folk med masse penger som ER tjent på hardt arbeide, skjuler det så godt de kan.

Lever helt normalt.han prøver vel å kopiere noen ute der i verden....han tror at å vise dyre klokker...klær osv kompenserer den dårlige selvfølelsen hans.

Noen som vet hvilke utdannelse han har. Hva jobbet kona hans med før hun giftet seg med han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...