Gå til innhold

John Arne og Louise Angelica Riise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er jo ikke overraskende. Standard "taktikk" fra Riise er jo å lire av seg noe som er støtende, vente på massiv kritikk og så rope opp om at han "bliiiiiiiir så hetset".

Neste medieoppslag: Riise hevder han "ble misforstått" på det som fra han var et artig utsagn. :pasha:

En kontrakt med totalforbud om medieuttaler og sosialte medier ville vært mitt krav om han jobbet for meg. :ler:



Anonymous poster hash: 727b8...e67
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som overrasket meg mest i den artikkelen var vel at han har betalt 30.000kr for en Kardashian-selfie :sjokkert:

Det overrasker meg mer at de later som om de var venner med denne Kardashianen og var invitert i bursdagen hennes. (ref:instagram)

Og når media skriver om at han betalte for bildet så uttalte han at han "ikke skjønte hvorfor denne saken var av interesse".

I motsetning til andre ganger hvor han får ereksjon av å bli omtalt i media.

Anonymous poster hash: a0355...2b8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke overraskende. Standard "taktikk" fra Riise er jo å lire av seg noe som er støtende, vente på massiv kritikk og så rope opp om at han "bliiiiiiiir så hetset".

Neste medieoppslag: Riise hevder han "ble misforstått" på det som fra han var et artig utsagn. :pasha:

En kontrakt med totalforbud om medieuttaler og sosialte medier ville vært mitt krav om han jobbet for meg. :ler:

Anonymous poster hash: 727b8...e67

Mitt krav ville vært at han ikke skulle jobbet for meg.

Anonymous poster hash: a0355...2b8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
Gjest Reza08

Som fotballspiller har han til en viss grad imponert, med et lengre opphold og noen fine mål for Liverpool og landslaget. Ellers har vel privatlivet til denne karen vært litt så som så. Er gift for tredje gang i en alder av 34, har 3 barn med to forskjellige damer og har vel gjort litt av hvert utenom det også.

 

Nå planlegger han å spille for en ny fotballklubb i et par år, før han eventuelt beveger seg videre og spiller 2-3 år til, og deretter bosetter seg i Norge på permanent basis igjen og etablere seg her. Det spørs om han klarer å fullføre denne målsettingen. I så fall blir jeg imponert. For alt vi vet kan han ha giftet seg enda en gang, fått barn med sin nåværende kone og funnet på noen flere sprell.

 

Han har i tillegg blitt litt irritert på folk som har skrevet en del drit om han, men det har han vel strengt talt bedt om selv. Selvsagt, det bør være et visst nivå av saklighet over hvordan man omtaler andre mennesker, men det kan være lett å si mye om han. En så selvopptatt, PR-kåt, sossete, sleivkjefta og klovnete fremtreden som Riise ofte har vist, tiltrekker seg oppmerksomhet. Ikke merkelig at folk reagerer.

 

Synes at det er interessant med slike typer som han. Om han klarer å fullføre disse milepelene han har satt opp, er det positivt. Tror du at han klarer det?

 

http://www.tv2.no/a/7011978

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper han gjenoppretter kontakt med barna sine ihvertfall. Var det ett av målene?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jean Valjean

Det jeg merker med John Arne Riise er at han alltid dukker opp i media.

 

 

Et klart tegn på en media kåt person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror han klarer det. Han har oppnådd mye mer enn litt suksess med Liverpool.

Ser ut til at han har funnet en dame som gjør han til et bedre menneske. Hun forrige ser ikke akkurat til å være noe særlig grei.

Newsflash dere. Det hender at mødre ødelegger for at fedrene får treffe barna sine. Hun eldste har han jo kontakt med, hun dukker stadig opp på bilder.

Den første kona var ungdomskjæresten hans.

Tipper flere hadde vært gift både to og tre ganger om de hadde midler til det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer nok å gjennomføre disse planene, skulle ikke være altfor vanskelig for ham. Dog tror jeg det kan bli vanskelig med penger i fremtiden i og med at det er naturlig å tenke at hans inntekt vil gå kraftig ned i årene fremover og at Riise heller har sløst med pengene sine fremfor og investere de.

 

Som jeg har skrevet her inne før, der andre idrettstalenter har investert i eiendom har Riise investert i botoxdamer med veskehunder som på sikt viser seg å være en dårlig investering da de tapper ham for penger istedet for å gi han avkastning. Se på Maria han var gift med før, lever i sus og dus med fet bil, stadig nye designervesker og ny nese og gebiss (nei, moderator, det er ikke spekulering, det har Berit Riise sagt) 

 

Riise lever i nuet kan man si. Skrekkscenarioet er dersom ikke kjærligheten til Angelica Louise overlever.

Da sitter han fint i det. "kjenner" jeg han rett, har han nok ikke hatt skamvett til å skrive særeie, denne gangen heller. Så da sitter han vel der med hele kroppen dekt med diverse navn på sine barn som han knapt ser og betaler bidrag til disse på svimlende beløp og knapt har råd til leverpostei på brødskiva si sjøl. 

Kanskje jobber han som trener på et oldboys-lag også. Men det er skrekkscenarioet da. 

 

På tampen vil jeg også tilføye at det er èn ting som irriterer med med Riise. Altså, han får nå holde på som en bulldog i media og på denne bloggen sin, angripe kritikere i hytt og gevær (tydelig uvitende om at det bare gjør det mer fristende for "haterne" og fortsette...)

MEN hver eneste gang han skal skrive om hvor lite han bryr seg(han bryr seg ikke i det hele tatt, det har han skrevet ca 120 ganger) Så MÅ han tilføye at kritikken skyldes MISUNNELSE. 

 

1) Hvordan kan han vite det? Har han gjennomført empiriske undersøkelser på samtlige kritikere?

 

2) John kan spille fotball. Kona ser godt ut. MEN det gjelder flere hundre andre tusen også som ikke får slik kritikk! (ikke forsket på av meg dog) David & Victoria? Ser bedre ut, har mer penger? Hvorfor er det Jonnis vi skal være misunnelige på? 

 

Jeg tror Riisern prøver å overbevise seg selv mest når han fyrer løs i media. En kar som ikke bryr seg holder ikke på sånn. Trist han har blitt mobbet før, men han må legge det bak seg og jobbe med seg selv. Tror han har fått såpass med kritikk han har fått pga hans ATFERD og ikke pga at han har så mye folk misunner han. 

Endret av Tjukk Norris
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bravo. Bravo! Et kjempeinnlegg, som elegant oppsummerer hele diskusjonen.

Imponert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer nok å gjennomføre disse planene, skulle ikke være altfor vanskelig for ham. Dog tror jeg det kan bli vanskelig med penger i fremtiden i og med at det er naturlig å tenke at hans inntekt vil gå kraftig ned i årene fremover og at Riise heller har sløst med pengene sine fremfor og investere de.

Som jeg har skrevet her inne før, der andre idrettstalenter har investert i eiendom har Riise investert i botoxdamer med veskehunder som på sikt viser seg å være en dårlig investering da de tapper ham for penger istedet for å gi han avkastning. Se på Maria han var gift med før, lever i sus og dus med fet bil, stadig nye designervesker og ny nese og gebiss (nei, moderator, det er ikke spekulering, det har Berit Riise sagt)

Riise lever i nuet kan man si. Skrekkscenarioet er dersom ikke kjærligheten til Angelica Louise overlever.

Da sitter han fint i det. "kjenner" jeg han rett, har han nok ikke hatt skamvett til å skrive særeie, denne gangen heller. Så da sitter han vel der med hele kroppen dekt med diverse navn på sine barn som han knapt ser og betaler bidrag til disse på svimlende beløp og knapt har råd til leverpostei på brødskiva si sjøl.

Kanskje jobber han som trener på et oldboys-lag også. Men det er skrekkscenarioet da.

På tampen vil jeg også tilføye at det er èn ting som irriterer med med Riise. Altså, han får nå holde på som en bulldog i media og på denne bloggen sin, angripe kritikere i hytt og gevær (tydelig uvitende om at det bare gjør det mer fristende for "haterne" og fortsette...)

MEN hver eneste gang han skal skrive om hvor lite han bryr seg(han bryr seg ikke i det hele tatt, det har han skrevet ca 120 ganger) Så MÅ han tilføye at kritikken skyldes MISUNNELSE.

1) Hvordan kan han vite det? Har han gjennomført empiriske undersøkelser på samtlige kritikere?

2) John kan spille fotball. Kona ser godt ut. MEN det gjelder flere hundre andre tusen også som ikke får slik kritikk! (ikke forsket på av meg dog) David & Victoria? Ser bedre ut, har mer penger? Hvorfor er det Jonnis vi skal være misunnelige på?

Jeg tror Riisern prøver å overbevise seg selv mest når han fyrer løs i media. En kar som ikke bryr seg holder ikke på sånn. Trist han har blitt mobbet før, men han må legge det bak seg og jobbe med seg selv. Tror han har fått såpass med kritikk han har fått pga hans ATFERD og ikke pga at han har så mye folk misunner han.

:ler: spot on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet hvorfor kona endrer prisene på veskene hun selger? Skulle til å kjøpe en veske av henne, og plutselig bestemte hun seg for å øke prisen med fem tusen. Sykt irriterende!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvorfor kona endrer prisene på veskene hun selger? Skulle til å kjøpe en veske av henne, og plutselig bestemte hun seg for å øke prisen med fem tusen. Sykt irriterende!

Hun får ganske høye bud til at det er brukte vesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, jeg tror han klarer det. Han har oppnådd mye mer enn litt suksess med Liverpool.

Ser ut til at han har funnet en dame som gjør han til et bedre menneske. Hun forrige ser ikke akkurat til å være noe særlig grei.

Newsflash dere. Det hender at mødre ødelegger for at fedrene får treffe barna sine. Hun eldste har han jo kontakt med, hun dukker stadig opp på bilder.

Den første kona var ungdomskjæresten hans.

Tipper flere hadde vært gift både to og tre ganger om de hadde midler til det.

 

Er ikke sikkert nei, sånt kommer mer an på personlighet enn noe annet, dog er jeg glad for at John Arne gifter seg istedet for bare å være samboer, forhold virker mer seriøst da, det jeg ikke liker er at det holdes slike svære bryllup for 2 og 3 gang, men det er jo ikke noe jeg har noe med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får ganske høye bud til at det er brukte vesker.

Ja, men det gjelder "billige" vesker under 20k. De veskene som ligger ute nå er ikke akkurat for folk som skal kjøpe sitt første, kanskje eneste designerveske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvorfor kona endrer prisene på veskene hun selger? Skulle til å kjøpe en veske av henne, og plutselig bestemte hun seg for å øke prisen med fem tusen. Sykt irriterende!

 

Hvor er det hun selger de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lalalala59

Hvor er det hun selger de?

@mywardrobedetox på Insta. Tror hun har valgt å ha en lukket, egen profil for at ikke mediene skal skrive om alle veskekjøpene, som hun har irritert seg over før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...