Gå til innhold

John Arne og Louise Angelica Riise

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For han er en ekstremt dårlig fotball-spiller! For meg kan de være så høye på seg selv de bare vil, men da får de være dyktige i det de gjør!

(Som f.eks Northug)

Endret av Mahasor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for spekulasjoner samt. diskusjon av barn.

- Pavilion, mod

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For han er en ekstremt dårlig fotball-spiller! For meg kan de være så høye på seg selv de bare vil, men da får de være dyktige i det de gjør!

(Som f.eks Northug)

Hadde han vært en ekstremt dårlig fotballspiller ville han ikke hatt en av de mest imponerende karrierene noen norsk fotballspiller har hatt å vise til. Man kan si mye rart om Riise, men en ekstremt dårlig fotballspiller har han ikke vært. Han har en ganske høy stjerne blant tilhengerne til Liverpool, noe som ikke er en hvilken som helst fotballspiller forunt.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og Carew har fått omtrent like mye pepper som Riise.

Nuvel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Som f.eks Northug)

Hadde han vært så dårlig fotballspiller hadde han aldri spilt for Liverpool blant annet, røyka noe du ikke har tålt?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye får egentlig xdama (mariaelondon på insta) av han? Hvor mye går til barna og hvor mye til henne selv? Hun bader jo i designervesker..skulle trodd barnebidrag gikk til BARNA?

De hadde sikkert en avtale da de ble gift,om at hun ved eventuell skilsmisse skal få nok bidrag til å opprettholde livsstilen hun hadde mens hun og JAR var gift.Han fremstår som ganske gavmild og generøs,så hun håver nok inn en bra sum per måned,både for seg selv og barna.Det vitner jo bildene på Instagram om.

(Som f.eks Northug)

Jeg er ingen stor fan av JAR,men om han hadde vært en ekstremt dårlig spiller hadde han aldri fått noe karriere hos toppklubber som Roma og Liverpool.De har nok av andre spillere å velge mellom.Han var populær blant Liverpoolfansen,og andre storklubber viste interesse for ham.

Når det gjelder Northug synes jeg han er en fantastisk idrettsmann,men han har definitivt tapt seg i mine øyne etter fyllakjøringsepisoden.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nuvel...

Kan nevne oppstyret rundt «slagene i Drammen», farskapssaken, håndveskene hans. Kritikk for sviktende form etter god innledning i klubb etter klubb, tilsynelatende pga dalende motivasjon. Manglende treningsiver. Selv om Carew har forbedret sine talegaver med tiden, er Riise en god del mer talefør enn Carew.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nevne oppstyret rundt «slagene i Drammen», farskapssaken, håndveskene hans. Kritikk for sviktende form etter god innledning i klubb etter klubb, tilsynelatende pga dalende motivasjon. Manglende treningsiver. Selv om Carew har forbedret sine talegaver med tiden, er Riise en god del mer talefør enn Carew.

Vi snakker forbi hverandre. Det du viser til er negativ mediaoppmerksomhet. Jeg tar opp 'folk flests' syn på Riise. Det er liten tvil om at Riise er den rødeste kluten i skuffen når det kommer til omtale på internett og på puben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Synes han er ganske kul jeg. Han har selvtillit, noe som er en mangelvare i dagens samfunn. De fleste fotballspillere er altfor fornøyd med seg selv. Riise har alltid hatt ambisjoner og har aldri vært for fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

De hadde sikkert en avtale da de ble gift,om at hun ved eventuell skilsmisse skal få nok bidrag til å opprettholde livsstilen hun hadde mens hun og JAR var gift.Han fremstår som ganske gavmild og generøs,så hun håver nok inn en bra sum per måned,både for seg selv og barna.Det vitner jo bildene på Instagram om.

Jeg er ingen stor fan av JAR,men om han hadde vært en ekstremt dårlig spiller hadde han aldri fått noe karriere hos toppklubber som Roma og Liverpool.De har nok av andre spillere å velge mellom.Han var populær blant Liverpoolfansen,og andre storklubber viste interesse for ham.

Når det gjelder Northug synes jeg han er en fantastisk idrettsmann,men han har definitivt tapt seg i mine øyne etter fyllakjøringsepisoden.

Så på instagrammen hennes nå, wooow. Hun må jo få en enorm sum i måneden? Nå vet jeg ikke hva hun jobber med da og jeg aner ikke om hun evnt har en ny (rik) mann som bidrar.

For å være ærlig syntes jeg det er litt pinlig hvis hun bruker penger fra eksmannen til å kjøpe designervesker. Hadde stått mer respekt av at hun sparte alle pengene som ikke ble brukt direkte på barna på en konto som barnet/barna (?) kunne få når de var voksne. Men meg om det :)

Endret av ashanti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på instagrammen hennes nå, wooow. Hun må jo få en enorm sum i måneden? Nå vet jeg ikke hva hun jobber med da og jeg aner ikke om hun evnt har en ny (rik) mann som bidrar.

For å være ærlig syntes jeg det er litt pinlig hvis hun bruker penger fra eksmannen til å kjøpe designervesker. Hadde stått mer respekt av at hun sparte alle pengene som ikke ble brukt direkte på barna på en konto som barnet/barna (?) kunne få når de var voksne. Men meg om det :)

Måtte sjekke jeg også.

Hun virker å være i chanel-tåka. Mange av bildene ser ut til å være tatt på samme sted som i bakhagen. Går hun aldri ut? Hun flasher mye mer enn tredje kona. LA virker voksen enn henne. Poserer på den måten med rumpa i fokus eller trutmunnen. Samtidig får hun cred fra meg for å ikke vise bilder av barna på ig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.Hun er utdannet sykepleier,så hun kan sikkert jobbe om hun vil (nå vet jeg ikke om hun gjør det da,men ut i fra Instagram virker det som det går mest i shopping og trening).Men hun er langt fra noe unntak,ofte store summer involvert når kjendiser skiller seg:

http://www.therichest.com/expensive-lifestyle/money/outrageous-child-support-payments-celebrities-have-to-make/?view=all

Louise Angelica og JAR har jo sagt at de også ønsker seg barn.Hyggelig det,men om nok et ekteskap ryker for Riise,kan det bli dyrt for ham.I 2007 ble han slått personlig konkurs,så enda flere ekskoner og barn som skal forsørges vil han vel unngå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, mye Chanel. Og enkelte stikk mot eksmannen - som det bildet med happy fathers day. Enig i at han er en tosk som ikke prioriterer barna sine, men litt komisk sett i sammenheng med at han betaler for Chanelveskene

Hun posta mye bilder av ungene i starten, men slutta visst helt med det, det er jo positivt :)

Nå er hun på Chanel-shopping igjen. 

Det virker som om hun lever livet gjennom IG. Fins det virkelig ingen grenser for hvor mange chanelvesker man ønsker å ha? Selv fikk jeg nok etter den tredje. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er hun på Chanel-shopping igjen. 

Det virker som om hun lever livet gjennom IG. Fins det virkelig ingen grenser for hvor mange chanelvesker man ønsker å ha? Selv fikk jeg nok etter den tredje. 

Kanskje hun er sponset? De pelsveskene var grusomme.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun er sponset? De pelsveskene var grusomme.

Hihi  :fnise:

Ikke engang dronningen av fotballfruer Victoria Beckham ble sponset av Chanel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hihi  :fnise:

Ikke engang dronningen av fotballfruer Victoria Beckham ble sponset av Chanel. 

Tror ikke det nei :biggrin: Jeg tenkte mer på sponset av butikken der hun ofte tar bilder og viser frem veskene, men det er kanskje ikke så sannsynlig det heller ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...