Gå til innhold

Hjelpes... Det kommer til å bli litt av et rotehus...!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At svigermor våknet og følte seg utnyttet var vel egentlig det eneste man kunne håpe på, så det er en glimrende løsning!

En del av problemet med gutten var jo at han hverken gjorde kvinnfolkarbeid eller mannfolkarbeid!

Det siste kan ha falt den eldre generasjonen tungt for brystet.

Lykke til videre!

Du hadde ikke gjort noen en tjeneste ved å ikke sette foten ned!

Antar kammeraten blir drittlei snart også.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blondie65

Flott med oppdateringen.

Denne sønnen din kommer snart til å se lyset når kompisen hans også blir lei. Går ikke an å kalle noe kvinnfolkarbeide når to kompiser generer husarbeide som skitne klær, kjørler o.l.

Så jeg tipper at arrogansen hans får seg en smekk etterhvert som han blir jekket ned og fortalt at man må bidra og yte likt eller forsvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle som har fulgt med meg i denne tråden :).

Det har skjedd en del her siden sist. Både positivt og negativt.

Her inne hos oss selv fungerer alt helt topp! Mann, datter og jeg selv har det veldig bra og datteren har skjønt hva jeg har ment og har forandret seg veldig. Er blid, positiv, rydder etter seg og bidrar både i samtaler, aktiviteter og måltider.

Sønnen vår flyttet i fullt sinne ut fra besteforeldrene i kårboligen og hjem til en kamerat. Han har selvfølgelig fortalt sin versjon av saken og får mye støtte der, men det spørs hvor lenge det varer. Jeg føler det også litt urimelig at jeg får høre at vi har kastet ham ut på bygda, men jeg hever hodet og vet sannheten.

Svigermor har skjønt hva jeg jobbet med i familien og i den grad hun er i stand til det, så har hun bedt om en viss form for unnskyldning. Hun har også sluttet å gi barna ubegrenset med penger, fordi hun visstnok følte seg utnyttet.

Men hun mener fortsatt at husarbeid er kvinnfolkarbeid :), men har moderert seg litt. Og vi er på talefot igjen.

Så alt i alt så har vel situasjonen på hjemmeplan stabilisert seg så godt det lar seg gjøre, men vi har dessverre ingen kontakt med sønnen vår. Hverken vi eller besteforeldrene.

Anonymous poster hash: 51855...66a

Hvorfor det, hva skjedde?

Anonymous poster hash: 9f402...58b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det, hva skjedde?

Anonymous poster hash: 9f402...58b

Sikkert pga dette:

Svigermor har skjønt hva jeg jobbet med i familien og i den grad hun er i stand til det, så har hun bedt om en viss form for unnskyldning. Hun har også sluttet å gi barna ubegrenset med penger, fordi hun visstnok følte seg utnyttet.

Anonymous poster hash: 51855...66a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det kommer oppdatering, og at svigermor begynner å forstå!

Nå lurer jeg bare på hvor lang tid det tar før kameraten får nok.



Anonymous poster hash: 60484...1af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at det kommer oppdatering, og at svigermor begynner å forstå! Nå lurer jeg bare på hvor lang tid det tar før kameraten får nok. Anonymous poster hash: 60484...1af

Ja, nå gjelder det å skynde seg å finne seg en kjæreste som er villig til å ta imot stafetten, når kameraten går lei! :D

Ed. Skrivefeil

Endret av Kattugla
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det, hva skjedde?

Anonymous poster hash: 9f402...58b

Jeg lurer også på dette. Bortsett fra det med pengene så virket det som om svigermor elsket å dulle for han?

Anonymous poster hash: 38eeb...f96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg. Tror ikke det at du ikke rydder etter dem vil ha noen effekt hvis det er snakk om kroniske rotekopper.

Forslag: Endre WiFi-passord og ikke gi dem det før ryddinga er gjort. Burde være effektivt hvis de, som andre tenåringer, er avhengig av nettet. Burde funke på mannen også. Så hver gang det er på tide med en ryddesjau, endrer du bare passordet på nytt. Forhandlinger :Nikke:

Snakk om å være løsningsorientert! Denne likte jeg :blomst:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å være løsningsorientert! Denne likte jeg :blomst:

Les hele tråden du ;)

Anonymous poster hash: 38eeb...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les hele tråden du ;)

Anonymous poster hash: 38eeb...f96

Den tråden var visst på 30 sider den. Jaja, vet ikke hva som var feil med kommentaren min (selv om jeg nå innser at den sikkert var helt på jordet). 30 sider blir litt heavy for meg i dag, så får vel bare beklage et dumt innlegg, og forlate med halen mellom beina :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle virkelig ønske at grunnlaget for denne tråden ikke fantes, men det gjør det dessverre.
Jeg gjør deg oppmerksom på at jeg ikke har vært aktiv i denne tråden siden i begynnelsen av juli og hadde også tenkt å la den ligge død, fordi jeg følte at den begynte å bli omfattende og utlverende ovenfor andre familiemedlemmer. Men pga stadige spørsmål om hvordan dette utviklet seg så valgte jeg å oppdatere, men går absolutt ikke inn for å "holde publikum i min hule hånd".

Anonymous poster hash: 51855...66a

Endret av MissStiles
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er synd at denne tråden blir beskyldt for å være trolling.

Den jar vært spennende å følge, og jeg håper at ts fortsatt vil komme innom og oppdatere oss om hvordan det går med junior. Det har vært gledelig å se at hverken mann eller datter har tatt skade av å ha blitt skjemt bort. Men synd at det skar seg så totalt med junior. Får håpe han snart kommer tuslende tilbake med halen mellom beina og reparerer forholdet til sine nærmeste.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Hvordan går det med sønnen? :) Har han tatt til fornuft?



Anonymous poster hash: 6feb0...84a
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere? Har dere noe kontakt med sønnen deres?

Anonymous poster hash: 65225...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest HELE tråden, og håper på oppdatering!

Anonymous poster hash: 04e09...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...