Gå til innhold

Kadust sitt nye treningshjørne :)

KaDust

Anbefalte innlegg

Maten i går:

Frokost: To rugsprø med gulost og et eple.

Mellommåltid: En kopp te

Lunsj: Kikertsalat, blåskjell, vannmelon og mangosalat

Mellommåltid: En riskake og en pære

Middag: To rugsprø med brunost ( :daane: orket ikke lage noe når jeg kom hjem i går)

Kvelds: Jordbær i mandelmelk

Rumpa er bedre, men fortsatt ikke helt bra. Gjør jeg noen brå bevegelser så kjenner jeg det godt, og beveger jeg meg for mye så blir jeg sår igjen. Får ikke helt trent ordentlig enda pga det, så det har blitt litt rolige dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mamma kan ikke være med likevel og samboer vil helst ikke dra fordi det er for lang kjøretur, så trenger en å ha med (får ikke lov av samboer å dra alene i tilfelle noe skjer.). :nigo:

Hvor skal du hen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal du hen? :)

Hemsedal!

Der jeg var forrige gang jeg var på fjellet også! I mellomtiden skal jeg på en annen hytte i Hemsedal neste helg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maten i går:

Frokost: En skål med eple- og kanel müsli (glutenfritt), mandelmelk og en neve jordbær som jeg kuttet opp og hadde i. Stoooor skål.

Mellommåltid: Fiberrik med cheddar og en smoothie-is som jeg hadde laget.

Lunsj: Egg- og skinke-sandwich.

Middag: Hjemmelaget pizza. Naaaaam.

Kvelds: En haug med jordbær, pittelitt potetgull og en bit 90% sjokolade.

Idag er planen å gjøre litt yoga, men må fortsatt være forsiktig. Stumpen er ikke helt bra enda. Merket det når jeg ryddet opp i skapet mitt i sted. Det ble jo mye bøying og da skrek setemuskelen igjen. Skal hvertfall få tøyd hofteledsbøyeren etterpå da, det blir godt!

Nå er det sol og fint vær. Jeg vurderer å sole meg litt, men 1. jeg får ikke farge uansett og 2. vi har ikke solseng. Så vet ikke helt hvordan jeg skulle ha lagt meg ut. Hmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maten i dag:

Frokost: To rugsprø med brunost, noen jordbær og en kiwi.

Mellommåltid: Gresk yoghurt med masse frukt og bær.

Lunsj: En stor skål med glutenfri eple- og kanel müsli.

Mellommåltid: Et kokos- og brownie-kakestykke (fikk det av ei eldre dame her så klarte ikke takke nei, det var første gangen hun hadde bakt en slik kake og ville ha min mening)

Middag: Kyllingsalat

Kvelds: To fiberrik med gulost og en proteinshake.

I dag har jeg fått en del mosjon. Jeg og samboer gikk tur en times tid, jeg har ryddet klesskapet, gjort en del annet husarbeid, hoppet litt hoppetau og så har jeg gjort yoga i litt over en time nå. Kjempedeilig! Har blitt ganske stiv igjen etter jeg startet å jobbe, og etter den strekken da. Gleder meg til å få gjort mer yoga så jeg kan myke meg opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke noe trening i dag siden jeg kom sent hjem grunnet firmamiddag. Koselig var det da! Nå sitter jeg egentlig å lengter etter potetgullposen som ligger i skapet, men for at jeg og samber ikke skulle fråtse i den så har vi gjort et veddemål: Den som åpner den før lørdag kveld, må legge 100 kr i sparebøssa til den andre parten. Ikke F om jeg skal tape. :ler:

Så da må jeg finne noe annet å gomle på, jeg håper samboer har vært i butikken fordi jeg er SULTEN. Også har jeg ikke frokost i morgen hvis samboer ikke har vært der.

Neida, han hadde ikke vært der. Så da må jeg dra dit da. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maten i går:

Frokost: En rugsprø med brunost, en fiberrik med gulost og en Natural-bar. Tomme for mat gitt.

Mellommåltid: Riskake og te.

Lunsj: Spicy chili- og melonsalat og en skive gulrotbrød med skinke.

Mellommåltid: Et eple.

Middag: Entrecôte til 300 kr spandert av firmaet. :lol:

Kvelds: En hel pakke blåbær, en gul fersken og litt nøtter.

Er forresten den eneste som har kommet på kontoret tidlig i dag, kan ikke skjønne hvorfor (les: alkohol servert her i går siden kl 16, sommeravslutning da så var koselig) :lol:

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkoholservering i forbindelse med jobb på en mandag er da urutinert. :P Da kan de umulig forvente folk på kontoret før i 10-tida. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har flexitid da, så de har benytter seg av det! De fleste er på plass nå tror jeg, de kom i 9-10 tiden. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maten i går:

Frokost: To rugsprø med brunost, noen nøtter og et eple.

Mellommåltid: Natur haven sin greske yoghurt med müsli og blåbærsaus + en kopp te.

Lunsj: Salat med noe asiatisk fisk jeg ikke husker navnet på + en skive rugbrød med renskåret skinke.

Mellommåltid: Pære og te.

Middag: Hjemmelagde karbonader og varm løksalat.

Kvelds: Nøtter, gojibær og rabarbra

Liker ikke å ha dårlig tid på morgenen, blir for liten frokost :(

Forresten så er jeg SÅÅ glad for at jeg blir inkludert i all planleggingen av det som skjer rundt i (og utenfor) huset her. Sååå fint at de tar hensyn til at jeg skal bo her jeg også. Føler jeg bare er gjest egentlig når jeg ikke har en dritt jeg skulle ha sagt av hva som skjer rundt her. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten kan jeg SE litt forskjell på volumet av rumpa allerede. Skal ikke måle før det har gått en måned, men synes det er litt morsomt at jeg ser forskjell etter ganske så kort tid. Deilig å ikke miste buksene like mye lenger også. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kult! Bra jobba! Størrelsen på rompa og armene er vel det eneste vi vil skal øke! :fnise:

Nå fikk jeg lyst på gojibær!

Hva skjer i og rundt der du bor? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bygget veranda f.eks. og nå driver de å river opp hekken bak huset og legger planer for hva som skal dit i stedet for den hekken.

Hadde idyllisk lunsj på jobb i går forresten. Bare se her!

10423984_825324544153970_365391474970091

10402599_825324540820637_480875380881577

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig jobblunsj! :laugh:

Forresten, har du slettet den andre dagboken?

Endret av sullå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg leste om det der, det hørtes slitsomt ut! Litt medbestemeslesrett bør man få ha! Mamma eier egentlig leiligheten her, men vi gjør som vi vil stort sett.

Så koselig lunsj! :)

Savner å spise sånt etter at jeg fant ut at kroppen min misliker hvetemel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste om det der, det hørtes slitsomt ut! Litt medbestemeslesrett bør man få ha! Mamma eier egentlig leiligheten her, men vi gjør som vi vil stort sett.

Så koselig lunsj! :)

Savner å spise sånt etter at jeg fant ut at kroppen min misliker hvetemel!

Det går jo fint an å spise "sånt" uten hvetemel! :Nikke: Jeg bruker mandelmel, kokosnøttsmel og sesammel, kan lagealt mmulig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo fint an å spise "sånt" uten hvetemel! :Nikke: Jeg bruker mandelmel, kokosnøttsmel og sesammel, kan lagealt mmulig godt!

Det høres godt ut! Jeg har kutta ut omtrent alt av bakervarer, bare. Spiser av og til sånt som er i butikken som glutenfritt, men det er jo egentlig tilsatt masse rart. Syns det er så kjedelig å lage mat. Nå lager vi feks glutenfrie kanelboller. Tar hundre år! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres godt ut! Jeg har kutta ut omtrent alt av bakervarer, bare. Spiser av og til sånt som er i butikken som glutenfritt, men det er jo egentlig tilsatt masse rart. Syns det er så kjedelig å lage mat. Nå lager vi feks glutenfrie kanelboller. Tar hundre år! :fnise:

Ja, nei, skal jeg spise glutenfrie bakevarer, lager jeg det selv. Nå elsker jeg å stå på kjøkkenet da, men det kan jo fryses! Hvis du får "ånden" over deg en dag, lag så mye du orker, og frys ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...