Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 13.8.2018 den 21.28, Mass skrev:

Hersketeknikker.

Enig og typiske kommentarer typ. Du aner tydeligvis ikke hva du snakker om. Er så med vilje for å få den en diskuterer med til å framstå som en komplett idiot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Maleficenta skrev:

Enig og typiske kommentarer typ. Du aner tydeligvis ikke hva du snakker om. Er så med vilje for å få den en diskuterer med til å framstå som en komplett idiot

Det mest typiske er "men kjære deg"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Brimi skrev:

Eller "lille venn" 🙄

Har sett folk på kg skrive "kvinne" på slutten av et innlegg mot kvinnelige brukere, da blir jeg provosert, er så nedlatende og unødvendig og det ødelegger jo hele stemningen egentlig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med at fulle mennesker skal rope og skrike.  Forstår virkelig ikke hvorfor det er så akseptabelt  å lage mye støy bare fordi man har drukket alkohol. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Grandiosaergreit skrev:

Dette med at fulle mennesker skal rope og skrike.  Forstår virkelig ikke hvorfor det er så akseptabelt  å lage mye støy bare fordi man har drukket alkohol. 

Tror ikke de vet det selv en gang :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza said:

Tror ikke de vet det selv en gang :fnise: 

Sant, men det handler også om en kultur hvor mange ser på det som helt greit å lage masse støy bare man har drukket alkohol. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Grandiosaergreit skrev:

Sant, men det handler også om en kultur hvor mange ser på det som helt greit å lage masse støy bare man har drukket alkohol. 

Jeg har aldri blitt full heldigvis trass i at jeg er 26 :P Har så vidt smakt alkohol og latt det bli med det, aldri skjønt fordelen med å bli full egentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Winza said:

Jeg har aldri blitt full heldigvis trass i at jeg er 26 :P Har så vidt smakt alkohol og latt det bli med det, aldri skjønt fordelen med å bli full egentlig

Har ingenting i mot hverken folk som drikker eller ikke drikker. Eneste jeg misliker er støy. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Grandiosaergreit skrev:

Har ingenting i mot hverken folk som drikker eller ikke drikker. Eneste jeg misliker er støy. 

Jeg kan heller ikke fordra støy. Og det finnes de som klarer å lage bråk uten alkohol også. :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Grandiosaergreit skrev:

Har ingenting i mot hverken folk som drikker eller ikke drikker. Eneste jeg misliker er støy. 

Støy er plagsomt ja, som bråkete naboer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Grandiosaergreit skrev:

Sant, men det handler også om en kultur hvor mange ser på det som helt greit å lage masse støy bare man har drukket alkohol. 

Er jo fordi de mister hemninger og selvkontroll. Tror ikke det er helt viljestyrt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gammel friends episode. Ross skal bli far og alle de 5 vennene er på sykehuset, samme når Phoebe skulle ha de trillingene.  Er dette vanlig i USA??   Blir rimelig fullt på venterommet hvis alle som føder ska ha med seg alle vennene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Winza skrev:

Enig

Nytter heller ikke å snakke til fulle mennesker. De leve i sin egen boble 😠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulle folk på konsert, spesielt de to mennene som absolutt ville snakke med meg 😑 Jeg drar på konserter for å nyte stemningen og musikken, ikke for å snakke med fulle folk!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...