Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

  • Personer som er frekke og sure, spesielt dersom det er langvarig.
  • De som sniker i køen...😡🤬
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At oppdateringer på Facebook ikke kan vises i REKKEFØLGE!!!! Hælvete heller, det er 1 time her, 14 timer der, og forrige uke der. Hva faen??! Er det rart jeg bruker mest tid på Twitter......

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FrankDrebin skrev:

At oppdateringer på Facebook ikke kan vises i REKKEFØLGE!!!! Hælvete heller, det er 1 time her, 14 timer der, og forrige uke der. Hva faen??! Er det rart jeg bruker mest tid på Twitter......

Det irriterer meg og. Og noen ganger laster ikke Facebook-innlegg for meg engang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysekuler.

Jeg teller ikke antall nys, mister tellingen på over 15. 

Jeg teller minutter, og til slutt orker jeg ikke mere og tar saltvannsspray. Bruker en hel dorull og snyter meg ett kvarters tid. 

 

Venter ett par dager på neste nysekule. Blir ikke syk, bare har dette i tide og utide. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Folk som bruker sms språk på nettet, er en ting når det er via privat melding men når titals og kanskje opp til tusener av folk kommer til å lese kommentaren så er det bare unødvendig 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/24/2018 at 3:37 PM, TinyBean said:

Folk som går så voldsomt i forsvar over en liten ting de har gjort eller glemt. Skulle tro noen anklaget dem for mord. 🙄 Men neida, de hadde bare glemt å sette tallerken i oppvaskmaskinen etter middagen. Good lord, disse folkene har visst aldri blitt snakket til før. Den minste feil de gjør eller glemmer som de får høre får dem jo til å fly i taket. I tillegg snur de det rundt og tar opp ting du har glemt eller gjort for lenge siden, som om det fremdeles er relevant. Skal ALLTID beskylde andre for noen i tillegg!

PS: Dette er ikke folk som hakker og maser på dem, bare en generell vennlig påminnelse ala "Hei, du lot middagstallerken ligge igjen." / "Gjerne ikke la vått håndkle ligge på badet etter dusj."

 

Du er nok en sånn som hadde irritert meg skrekkelig :P 

Jeg vet jo hvor tallerkenen skal og fikser det om jeg ser det er glemt, men blir ikke bedre av at noen minner meg på at jeg glemte det (og gjerne også bruker anledningen på å få frem at de nå har ryddet tallerken inni oppvaskmaskinen og hvor kjipt det er å rydde etter andre). Passiv agressivitet forkledd som "vennlig påminnelse"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som må forklare en vits eller hva som er morsomt når ingen har spurt om det.

Ser det ofte i sånne humorgrupper på Facebook. Slutt med det :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Elaine Marley skrev:

Folk som må forklare en vits eller hva som er morsomt når ingen har spurt om det.

Ser det ofte i sånne humorgrupper på Facebook. Slutt med det :P

Ingenting er morsomt når man må forklare det 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Stella Rose skrev:

At de som jobber på bensinstasjon ikke kan noe annet enn å steke pølser. 

Og de er sjelden spesielt varme heller. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Voksne mobbere som ikke vet hvordan å oppføre seg som folk. Håper for guds skyld disse menneskene ikke har barn eller planlegger å få. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Moondance skrev:

Voksne mobbere som ikke vet hvordan å oppføre seg som folk. Håper for guds skyld disse menneskene ikke har barn eller planlegger å få. 

Enig, er helt ufattelig hvordan noen voksne mennesker kan oppføre seg mot andre 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:

Enig, er helt ufattelig hvordan noen voksne mennesker kan oppføre seg mot andre 😕 

Ja, se i kommentarfeltene på Facebook f.eks. Er skummelt å se hvordan de voksne ubevisst viderefører og normaliserer mobbing til barna sine og andre barn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Moondance skrev:

Ja, se i kommentarfeltene på Facebook f.eks. Er skummelt å se hvordan de voksne ubevisst viderefører og normaliserer mobbing til barna sine og andre barn. 

Enda verre når folk tyr til trusler. Så på nyhetene nå at Jimmie Åkesson har fått trusselbrev, noen til og med rettet mot hans 4 år gamle sønn, sinnsykt :( 

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Moondance skrev:

Voksne mobbere som ikke vet hvordan å oppføre seg som folk. Håper for guds skyld disse menneskene ikke har barn eller planlegger å få. 

Amen! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...