Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pokkers små flyve dyr :rasende: Skullr spise frokost nå og et lite flyve fyr fløy rundt meg hele tiden, helvetes irriterende :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella Rose
1 minutt siden, Winza skrev:

Pokkers små flyve dyr :rasende: Skullr spise frokost nå og et lite flyve fyr fløy rundt meg hele tiden, helvetes irriterende :kjempesinna:

Bruk støvsugeren :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som tar seg skikkelig nær av èn uheldig setning/handling og driver med silent treatment over flere dager. Riktignok bare en måned siden vi "møttes", og praten har egentlig gått bra hittil, men jeg hater slike sosiale "spill" og frister å be vedkommende ryke og reise (på en pen måte selvsagt). Hvis noen vil ha innsyn i saken og evt. hjelpe meg ut av situasjonen, er jeg mottakelig for PM.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Devilheart skrev:

Folk som tar seg skikkelig nær av èn uheldig setning/handling og driver med silent treatment over flere dager. Riktignok bare en måned siden vi "møttes", og praten har egentlig gått bra hittil, men jeg hater slike sosiale "spill" og frister å be vedkommende ryke og reise (på en pen måte selvsagt). Hvis noen vil ha innsyn i saken og evt. hjelpe meg ut av situasjonen, er jeg mottakelig for PM.

Jeg kan prøve å hjelpe, bare å sende en PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, men fikk pratet litt i går. Fortsatt ingen konklusjon da, da vedkommende fortsatt er skuffet og ikke svarte på min siste meding. Syns er rimelig barnslig oppførsel for en på 30+ år. Jeg gidder iallfall ikke sende ny melding, kanskje etter en uke hvis jeg ikke får svar. Får bare vente og se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Devilheart skrev:

Takk for det, men fikk pratet litt i går. Fortsatt ingen konklusjon da, da vedkommende fortsatt er skuffet og ikke svarte på min siste meding. Syns er rimelig barnslig oppførsel for en på 30+ år. Jeg gidder iallfall ikke sende ny melding, kanskje etter en uke hvis jeg ikke får svar. Får bare vente og se.

Enig. Barnslig oppførsel. Hadde en venninne før som var hårsår og ga the silence treatment hele tiden. Kan du ikke bare si hva problemet er enn å ikke gidde å svare?! Sånt tull har ikke jeg tid til altså. Glad vi ikke er venninner mer, men har noen få felles venner og hun er lik enda. Jeg vilke ha tatt avstand, om hun ikke er en god venninne du vil fortsatte å være venninne med da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella Rose

Var hos frisøren og spurte etter en shampoo som passet mitt hår, men etter noen vask har håret blitt tørt og hodebunnen har blitt tør, dritt shampoo :raven: Betalte nesten 400 kr for noe jeg ikke kan bruke, :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Stella Rose skrev:

Var hos frisøren og spurte etter en shampoo som passet mitt hår, men etter noen vask har håret blitt tørt og hodebunnen har blitt tør, dritt shampoo :raven: Betalte nesten 400 kr for noe jeg ikke kan bruke, :sinna:

Så irriterende 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, smalls skrev:

Enig. Barnslig oppførsel. Hadde en venninne før som var hårsår og ga the silence treatment hele tiden. Kan du ikke bare si hva problemet er enn å ikke gidde å svare?! Sånt tull har ikke jeg tid til altså. Glad vi ikke er venninner mer, men har noen få felles venner og hun er lik enda. Jeg vilke ha tatt avstand, om hun ikke er en god venninne du vil fortsatte å være venninne med da

Venn nei, fikk tilfeldig kontakt en måned siden, og bare skrevet til nå. Har ikke fått pratet på telefon enda, så om en av oss skulle bryte kontakten så er det ikke noe stor tap. Kommer nok til å vurdere det seriøst etterhvert om vi ikke kommer på talefot igjen. Er man hårsår av en sånn filleting, så kan man bare gjette hvordan personen er under en skikkelig diskusjon eller krangel. Og sånn folk trenger man ikke i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å høre på radio, men er så mye reklame! De spiller den samme reklamen hele tiden 🙄 og ofte den samme musikken 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når jeg ikke skjønner hvordan ting skal gjøres😡 Bare trykk på knappen i 5 sekunder og så setter du på bluetooth, eh jadda. Så enkelt var det ikke -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...