Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

At lunsjpausen min bare er 30 minutter lang. Jeg liker å ha god tid til å spise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiselyder (knasking, slafsing, smatting) Snorking, hosting og harking. Bli gal sv de lydene,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella Rose
5 timer siden, LeilaS skrev:

Når jeg klipper hull i majonespakken, så blir hullet for stort 🙄

Og at du klemmer i feil ende :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bienvilleparish

Videosnapper 

folk som plukker på hard hud

tanngnissing

Når noen bruker sko inni jobbilen min 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg spiser treigt og så må folk vente på at jeg skal bli ferdig. Klarer ikke å spise fortere heller, men skulle ønske at jeg ble ferdig samtidig med andre. Jaja, de fleste er høflige nok til å skravle i vei om et eller annet. Verre med de som sitter der og venter eller begynner å rydde med engang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, Elaine Marley skrev:

At jeg spiser treigt og så må folk vente på at jeg skal bli ferdig. Klarer ikke å spise fortere heller, men skulle ønske at jeg ble ferdig samtidig med andre. Jaja, de fleste er høflige nok til å skravle i vei om et eller annet. Verre med de som sitter der og venter eller begynner å rydde med engang.

Og jeg som trodde det bare var meg som var så treg til å spise. Jeg er sånn ca halvveis når alle andre er ferdig å spise. Hver gang :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Diamant skrev:

Og jeg som trodde det bare var meg som var så treg til å spise. Jeg er sånn ca halvveis når alle andre er ferdig å spise. Hver gang :laugh:

Samme her🙈 Husker en gang jeg var ute med en gjeng og jeg fikk maten sist og veldig lenge etter de andre🙄 Fikk så dårlig samvittighet at jeg spiste bare halve maten (de hadde spist opp nesten all sin mat når jeg fikk maten) og ba om få med resten hjem😅 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Brimi skrev:

Samme her🙈 Husker en gang jeg var ute med en gjeng og jeg fikk maten sist og veldig lenge etter de andre🙄 Fikk så dårlig samvittighet at jeg spiste bare halve maten (de hadde spist opp nesten all sin mat når jeg fikk maten) og ba om få med resten hjem😅 

Utrolig uflaks også da, at når man er den som spiser sakte så får man maten lenge etter de andre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
20 minutter siden, Diamant skrev:

Og jeg som trodde det bare var meg som var så treg til å spise. Jeg er sånn ca halvveis når alle andre er ferdig å spise. Hver gang :laugh:

Motsatt her, jeg spiser ferdig nesten før de andre så vidt er i gang :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, R730 skrev:

 

Når noen bruker sko inni jobbilen min 

 

Skjønte Ikke helt, folk kan ikke ha på sko i jobbilen din? :klo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bienvilleparish
24 minutter siden, LeilaS skrev:

Skjønte Ikke helt, folk kan ikke ha på sko i jobbilen din? :klo:

Nei, jeg setter skoene i døra og kjører med sokker 🙂 det er vanlig å gjøre det i lastebiler, spess for de som "bor" i de. Jeg gjør ikke det, men er veldig deilig å ha det rent inni der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelldronning

Når butikkansatte ikke sier hei. Jeg sier alltid hei og ha det, når jeg handler i en butikk. Jeg misliker mensen! Jeg hater kreft overalt på jord!! Jeg misliker folk som ikke opprettholder vikeplikten sin. Jeg misliker folk jeg ikke kan stole på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det irriterer meg at Adblock må slåes på hver dag nå og ikke fungerer hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, sofie777 skrev:

Det irriterer meg at Adblock må slåes på hver dag nå og ikke fungerer hele tiden

På PC?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
På 23.7.2018 den 9.43, Fjelldronning skrev:

Når butikkansatte ikke sier hei. Jeg sier alltid hei og ha det, når jeg handler i en butikk. Jeg misliker mensen! Jeg hater kreft overalt på jord!! Jeg misliker folk som ikke opprettholder vikeplikten sin. Jeg misliker folk jeg ikke kan stole på. 

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Winza skrev:

På PC?

Ja, det startet for noen få dager siden og jeg har ikke endret noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, sofie777 skrev:

Ja, det startet for noen få dager siden og jeg har ikke endret noe

Høres plagsomt ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- De som ikke holder vikeplikten

- Syklister som tror de er ''immortal'' på veien og tror de har forskjørsrett overalt

- De som ikke blinker og skifter felt brått

:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Butikkansatte som verker smiler eller hilser

- De som ikke takker for maten 

- Når du holder på å vinne mot noen i et online spill og de leaver😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...