Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Winza skrev:

Skulle vært mulig og slå på slik at ingenting oppdateres eller slåes av uten godkjenning 

Det hadde vært fint, ja. De gangene jeg faktisk får et varsel om en oppdatering, pleier jeg å utsette, så velger jeg "oppdater og start på nytt" når jeg skal legge meg, så kan den holde på mens jeg sover. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg ser en artikkel på VG som interesserer meg, så er det faen meg VGTV. Står ikke en dritt med bokstaver, man er pokka nødt til å se den jævla videoen, samma faen. Nå er det ikke slik at jeg i utgangspunktet ikke vil se videoen, men det er ikke alltid det passer, og når jeg så har muligheten, er saken fullstendig glemt. Er det virkelig så vanskelig å skrive et kort referat om hva videoen dreier seg om? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, FrankDrebin skrev:

Når jeg ser en artikkel på VG som interesserer meg, så er det faen meg VGTV. Står ikke en dritt med bokstaver, man er pokka nødt til å se den jævla videoen, samma faen. Nå er det ikke slik at jeg i utgangspunktet ikke vil se videoen, men det er ikke alltid det passer, og når jeg så har muligheten, er saken fullstendig glemt. Er det virkelig så vanskelig å skrive et kort referat om hva videoen dreier seg om? 

Enig. Og den satans reklamen først. Jeg har adblock, men reklamer på VG slipper jeg ikke unna. :sinna: Jeg hater reklame! Skulle ønske de kunne skrive et kort referat om hva videoen dreier seg om jeg og, men da får de vel ikke prakket den stygge reklamen på like mange folk. 

Sure, humørløse folk

Vitapro-reklamen 

At det er så ekstremt varmt og lummert. Holder nå, altså 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklame på radio, på tv, på YouTube, på mobilspill, reklame overalt! :bond:

Denne heten! Er så lei og fikk ikke sove i natt. Så varmt!! :raven:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 time siden, Salka skrev:

Enig. Og den satans reklamen først. Jeg har adblock, men reklamer på VG slipper jeg ikke unna. :sinna: Jeg hater reklame! Skulle ønske de kunne skrive et kort referat om hva videoen dreier seg om jeg og, men da får de vel ikke prakket den stygge reklamen på like mange folk. 

Sure, humørløse folk

Vitapro-reklamen 

At det er så ekstremt varmt og lummert. Holder nå, altså 

Det er enda verre på tv2 videoer, der kommer det 2 reklamer etter hverandre

1 time siden, Minnie23 skrev:

Reklame på radio, på tv, på YouTube, på mobilspill, reklame overalt! :bond:

Denne heten! Er så lei og fikk ikke sove i natt. Så varmt!! :raven:

Nå har YouTube premium kommet slik at man slipper reklame der, har startet å abonnere og kjenner allerede at det er mye kjekkere å være på YouTube 😸 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
5 minutter siden, Oddy skrev:

Når du kun skal kjøpe 1 ting og må stille deg i kø bak kunder med vognene fulle:blink:

Eller når du glemmer å kjøpe den ene tingen du dro for å kjøpe :sur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Winza skrev:

Eller når du glemmer å kjøpe den ene tingen du dro for å kjøpe :sur: 

Forferdelig når du setter deg i bilen og bare: **** JEG GLEMTE DET!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Salka skrev:

Enig. Og den satans reklamen først. Jeg har adblock, men reklamer på VG slipper jeg ikke unna. :sinna: Jeg hater reklame! Skulle ønske de kunne skrive et kort referat om hva videoen dreier seg om jeg og, men da får de vel ikke prakket den stygge reklamen på like mange folk. 

Sure, humørløse folk

Vitapro-reklamen 

At det er så ekstremt varmt og lummert. Holder nå, altså 

Sant, den reklamen slipper alltid gjennom, gjør ikke saken bedre. 😕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklame i alle varianter. Spørreundersøkelser pr. Telefon. Selgere ivrige på mersalg. Bank-id. Utemte hunder. Plastembalasje av den tykke typen, hvem har øks eller rambokniv i nærheten? 

Min egen fordøyelse, som synes det er passende med akutt behov for toalettbesøk akkurat i det jeg har gått ut for å jobbe med noe.HVER gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Alle de trådene som kritiserer uføretrygdede og folk med Aspergers, jeg er selv uføretrygdet og har Aspergers så når jeg ser slike tråder så føler jeg meg enda mer verdiløs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Winza skrev:

Alle de trådene som kritiserer uføretrygdede og folk med Aspergers, jeg er selv uføretrygdet og har Aspergers så når jeg ser slike tråder så føler jeg meg enda mer verdiløs..

Du er langt fra verdiløs. :hjerte: En kjempeflott, snill og kul fyr er du! :klemmer: Ikke bry deg om de drittsekkene som lager sånne tråder og har sånne stygge meninger selv om jeg skjønner at det ikke er lett. De hadde nesten fortjent å bli syke og uføre selv. Karma is a bitch, liksom. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
4 minutter siden, Salka skrev:

Du er langt fra verdiløs. :hjerte: En kjempeflott, snill og kul fyr er du! :klemmer: Ikke bry deg om de drittsekkene som lager sånne tråder og har sånne stygge meninger selv om jeg skjønner at det ikke er lett. De hadde nesten fortjent å bli syke og uføre selv. Karma is a bitch, liksom. 

Du er så snill :hjerte: Alle skulle hatt en Salka i livet sitt, jeg er glad for at det eksisterer mennesker som deg :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang Facebook-appen oppdaterer seg så blir innstillingene tilbakestilt. Irriterende når videoer begynner å spille av automatisk og med lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Winza
1 minutt siden, Stella Rose skrev:

Folk som skal smiske hele tiden.

Tenker du på nettet eller i virkeligheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
33 minutter siden, Elaine Marley skrev:

Hver gang Facebook-appen oppdaterer seg så blir innstillingene tilbakestilt. Irriterende når videoer begynner å spille av automatisk og med lyd.

Skjer dette med alle eller? Må ta å sjekke det, er utrolig teit i så fall -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella Rose
5 minutter siden, Winza skrev:

Tenker du på nettet eller i virkeligheten?

Overdreven smisking er irriterende både på nett og i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Stella Rose skrev:

Overdreven smisking er irriterende både på nett og i virkeligheten.

Enig med deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...