Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Jippi.. Reiser til London på tirsdag, og gledet meg at allerede har £165 fra tidligere reiser, og kunne bruke dem. Neida, det kan jeg ikke. De har tatt i bruk nye sedler ila siste par årene. Får bare håpe de kan fortsatt veksles til nye sedler. (off-topic men hvis noen har kjennskap om dette, send gjerne en PM til meg. )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det irriterer meg når jeg vet jeg har rett og andre ikke er like opplyst som meg og vi er nødt til å gå en omvei av rent demokratiske årsaker i et fagmiljø.

Det er også irriterende når jeg vet jeg har rett og må føye meg for et flertall i gruppeoppgaver og da ende opp på dårligere karakter enn det jeg hadde fått alene.

Latskap er også veldig irriterende når man selv ønsker å gjøre et godt areid og ser andre som trekker seg bort og lar andre gjøre jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr.1: at rørleggeren kommer en time for sent.

Nr.2: at han bruker MYE lengre tid enn det han sa han skulle bruke.

Jeg skal til legen om en time og jeg vil dusje og vaske håret, men vannet er fremdeles stengt av🙄

Jo, også er jeg irritert på kvinneguiden som har fjernet smilefjesene sine😑

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
2 minutter siden, Brimi skrev:

Nr.1: at rørleggeren kommer en time for sent.

Nr.2: at han bruker MYE lengre tid enn det han sa han skulle bruke.

Jeg skal til legen om en time og jeg vil dusje og vaske håret, men vannet er fremdeles stengt av🙄

Jo, også er jeg irritert på kvinneguiden som har fjernet smilefjesene sine😑

De har dem fortsatt, du bare trykker på smilefjes knappen som vanlig og så velger du se alle i kategorier :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Winza skrev:

De har dem fortsatt, du bare trykker på smilefjes knappen som vanlig og så velger du se alle i kategorier :) 

Der ja😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Brimi skrev:

Der ja😂

Er så mange smileys der nå at å prøve å finne en spesiell emoji blir som å prøve å bryte seg inn hos Fort Knox :fnise: Man må også skrive : p med stor P for at man skal få denne her :P Rart egentlig hehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg blir invitert på middag og verten  bruker en evighet på å få maten klar. Så blir du bare sittende der sulten og vente

Var invitert på middag i går og kom to jenter jeg ikke hadde møtt før (de to hadde heller ikke møtt hverandre) så ble litt kleint da venninnen vår ikke hadde fått dusjet (selv om hun ikke var jobb i går og hadde hele dagen til å dusje) og hadde ikke begynt på maten en gang. Jeg var sulten og sa jeg kunne hjelpe, men neida, gjestene skulle ikke hjelpe. Tar ikke så lang tid, men ble ikke mat før halv 10 :roll:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, LeilaS skrev:

Når jeg blir invitert på middag og verten  bruker en evighet på å få maten klar. Så blir du bare sittende der sulten og vente

Var invitert på middag i går og kom to jenter jeg ikke hadde møtt før (de to hadde heller ikke møtt hverandre) så ble litt kleint da venninnen vår ikke hadde fått dusjet (selv om hun ikke var jobb i går og hadde hele dagen til å dusje) og hadde ikke begynt på maten en gang. Jeg var sulten og sa jeg kunne hjelpe, men neida, gjestene skulle ikke hjelpe. Tar ikke så lang tid, men ble ikke mat før halv 10 :roll:

Satt hun bare å så på tv eller noe da helt til dere kom? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Winza skrev:

Satt hun bare å så på tv eller noe da helt til dere kom? 😅

Hun er noen ganger veldig treig og lite effektiv. Når jeg kom var hun på vei inn i dusjen. Fikk bare beskjed om å sitte i sofaen og ta et glass vin imens. De andre kom når hun sto i å dusjen. Da hun endelig begynte på maten ville jeg egentlig bare overta :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
3 minutter siden, LeilaS skrev:

Hun er noen ganger veldig treig og lite effektiv. Når jeg kom var hun på vei inn i dusjen. Fikk bare beskjed om å sitte i sofaen og ta et glass vin imens. De andre kom når hun sto i å dusjen. Da hun endelig begynte på maten ville jeg egentlig bare overta :P

Må ha vært irriterende 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varmen begynner å irritere meg skikkelig. For en time siden begynte det å tordne og regne og jeg øynet et håp om kjøligere vær, men nå er det 29,3 grader igjen. Stønn.......................................................😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, hind skrev:

Varmen begynner å irritere meg skikkelig. For en time siden begynte det å tordne og regne og jeg øynet et håp om kjøligere vær, men nå er det 29,3 grader igjen. Stønn.......................................................😭

Samme her. 31 her, jeg er ikke laget for sånn hete. Blir helt ekstremt slapp og får vondt i magen og leddene. På gradestokken min er det 43 nå,  men den er så klart i sola. Heldig som har hatt litt torden og regn, men synd det ikke ble kjøligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Salka said:

Samme her. 31 her, jeg er ikke laget for sånn hete. Blir helt ekstremt slapp og får vondt i magen og leddene. På gradestokken min er det 43 nå,  men den er så klart i sola. Heldig som har hatt litt torden og regn, men synd det ikke ble kjøligere. 

Huff, ja. Det er greit nok når det er 23-24 grader, men dette her er bare klamt og kvelende. Jeg får heldigvis ikke smerter av varmen som deg. Blir bare trøtt og irritabel. Jeg lurer på hvordan folk holder ut å bo i land der det er vanlig med sånn varme om sommeren? Jeg hadde klikka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tydelig at foreldrene er borte(ingen bil i oppkjørselen) siden tenårings sønnen har vinduet oppe og spiller HØY rave musikk. Drittmusikk 😒 holdt på i en time nå. Håper han ikke holder på langt på natt, men det er vel ikke sommerferie enda

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veganere som absolutt skal prakke på meg livsstilen deres. Jeg har ingenting imot dem, og det er selvsagt ikke alle som er slik, men det er noen, og det er irriterende. Som om ikke Jehovas Vitner var slitsomme nok. :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har et myggestikk (eller hva det er) på ankelen og det klør så jævlig! Blir gal! :bond:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, smalls skrev:

At jeg har et myggestikk (eller hva det er) på ankelen og det klør så jævlig! Blir gal! :bond:

Samme her! Jeg har flere myggstikk på beina og får ikke sove fordi det klør så fælt. Har nettopp smørt meg med fuktighetskrem på leggene og føttene. Det hjelper litt heldigvis. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat

Mennesker som ikke klarer å sette seg inn i at det er mulig å ha en psykisk lidelse- som tror disse er late, ikke tar tak i livet sitt, egosentriske og faker. De som tror det bare er å ta seg sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fest i nabolaget og noen som skråler av full hals: "splitter piiiiiiine"  :skaal:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...