Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Naboer som finner frem verktøykassa kl. 7 om morgenen. Går an å vente til 9 iallefall. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Winza

Butikker, kiosker osv som fortsatt gir ut gamle 100 og 200kr sedler trass i at de blir ugyldige om noen dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
6 timer siden, Catalina Culès skrev:

Folk som klager på dårlig økonomi, når de tjener 30.000 + i måneden.

Er vel slike som havner på luksusfellen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag irriterte det meg litt at den nærmeste butikken min flytter denne uken. Det hadde ikke kommet noe oppslag om NÅR de skulle flytte, selv om jeg visste AT de skulle flytte. Heldigvis er det en kortvarig irritasjon siden den nye butikken åpner på torsdag og jeg ikke skal handle der mer denne uken. 

Måtte ta bussen til en annen butikk i samme kjede og den hadde jeg ikke vært i før, så noe greit kom det da ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At forumet er så FØKKINGS treigt! Jeg vet jo at ledelsen jobber med saken og jeg har trua på at det blir bra, men sykt irriterende for det. :raven: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke blinker i tundkjøringer og som blinker for seint når de skal kjøre av i kryss eller motorveien

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A'en i ellevte!!!   :raven:

  Må jeg logge på HVER gang, nå?  Aldri gjort før. Aldri logget AV og kommet rett inn etter å ha vært andre steder.

Møkk.   :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de bygger nytt parkeringshus i byen. Sprenger hver dag og siden det er så nærme, så skvetter jeg skikkelig til noen ganger. Hele huset rister. Kommer nok til sprenge en stund fremover 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
5 minutter siden, Snuppah00 skrev:

At de bygger nytt parkeringshus i byen. Sprenger hver dag og siden det er så nærme, så skvetter jeg skikkelig til noen ganger. Hele huset rister. Kommer nok til sprenge en stund fremover 

Det er jo reine terroren :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jo at det er fordi det er midt i eksamensperioden, og jeg blir ekstra irritert da. Men irriterer meg over naboen oppe så må spille musikk konstant og generelt bråke. Når de går så høres det ut som de går og tramper hardt på hælen og kaster ting rundt :raven:

Det er nesten sånn at jeg har lyst til å bli en av de der kjipe naboene som dunker i taket med en kost :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
11 minutter siden, Elaine Marley skrev:

Vet jo at det er fordi det er midt i eksamensperioden, og jeg blir ekstra irritert da. Men irriterer meg over naboen oppe så må spille musikk konstant og generelt bråke. Når de går så høres det ut som de går og tramper hardt på hælen og kaster ting rundt :raven:

Det er nesten sånn at jeg har lyst til å bli en av de der kjipe naboene som dunker i taket med en kost :P 

Klag til huseier da, gjør det selv om naboer bråker intenst 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Winza skrev:

Klag til huseier da, gjør det selv om naboer bråker intenst 

Det er jo nettopp det at de ikke bråker intenst, men at jeg er ekstra irritabel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
2 minutter siden, Elaine Marley skrev:

Det er jo nettopp det at de ikke bråker intenst, men at jeg er ekstra irritabel :P

Kjenner meg igjen i det, før irriterte de minste lydene meg og jeg ble gal 🤣 Alt er inne i hodet vårt og hvis man forteller seg selv at det ikke er noe å bry seg om osv kan det kanskje hjelpe litt, jeg har måttet si til meg selv flere ganger at jeg ikke skal bry meg eller la meg irritere av ditt og datt 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Winza skrev:

Kjenner meg igjen i det, før irriterte de minste lydene meg og jeg ble gal 🤣 Alt er inne i hodet vårt og hvis man forteller seg selv at det ikke er noe å bry seg om osv kan det kanskje hjelpe litt, jeg har måttet si til meg selv flere ganger at jeg ikke skal bry meg eller la meg irritere av ditt og datt 😛

Ja, satser på at det blir bedre etter eksamen er over :)  Pleier å høre på sånne playlister på Spotify som skal hjelpe for konsentrasjon. Det hjelper litt. Tror jeg må kjøpe meg et sånn headset som stenger ute lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når katten driter rett i kattesandposen og sparker det oppetter veggen. :sjokkbla:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...