Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 timer siden, FrankDrebin skrev:

Folk som på død og liv MÅ blande inn engelske ord og fraser i det de sier eller skriver. 

Amen! Det er så irriterende! :frustrert: Innblanding med engelsk er kult kun ett sted og det er i The Julekalender. It's hard to be a nissemann. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Salka skrev:

Amen! Det er så irriterende! :frustrert: Innblanding med engelsk er kult kun ett sted og det er i The Julekalender. It's hard to be a nissemann. 

Ja, The Julekalender er kult på TV, men ikke i det daglige. ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Ja, The Julekalender er kult på TV, men ikke i det daglige. ;) 

Så sant, så sant. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Salka skrev:

Amen! Det er så irriterende!  :frustrert:Innblanding med engelsk er kult kun ett sted og det er i The Julekalender. It's hard to be a nissemann. 

Det var en gang et engelsk ord.... og nå er det norskifisert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, sofie777 skrev:

Det var en gang et engelsk ord.... og nå er det norskifisert

Trodde det kom fra svenske «kul» jeg? Jaja, feil kan man ta. Kommer kanskje fra engelsk på svensk også da. Er jo massevis av låneord som kommer fra engelsk og andre språk, men det blir hakket annerledes enn å si random og obvious syns jeg. Men om 50 år er kanskje random like innarbeidet i norsk språk som kult er nå. Men det er irriterende å lese og høre på for det syns jeg :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/26/2018 at 1:05 PM, Oddy said:

- De som ikke holder vikeplikten

- Syklister som tror de er ''immortal'' på veien og tror de har forskjørsrett overalt

- De som ikke blinker og skifter felt brått

:fnise:

Ja, de er kjempeirriterende. Og selvfølgelig også fotgjengere som bare bråsnur og strener rett over veien uten å se seg hverken til høyre eller venstre på steder hvor det ikke er fotgjengerovergang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, hind skrev:

Ja, de er kjempeirriterende. Og selvfølgelig også fotgjengere som bare bråsnur og strener rett over veien uten å se seg hverken til høyre eller venstre på steder hvor det ikke er fotgjengerovergang.

Kamikaze fotgjengere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som fornekter problematikken innvandring, særlig ikke-vestlig, fører med seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daryl Dixon

Når noen sender flere videosnapper av filmen de ser på kino... Se på filmen da! Og jeg drar heller på kino og ser filmen selv, enn å de den gjennom snapp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Når noen sender flere videosnapper av filmen de ser på kino... Se på filmen da! Og jeg drar heller på kino og ser filmen selv, enn å de den gjennom snapp. 

Er ulovlig også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, Oddy skrev:

De som ikke har bånd på hunden når de går i sentrum. 

Og så kommer de bort til deg 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Winza skrev:

Og så kommer de bort til deg 😑

Åja, det syntes jeg er koslig selv men jeg tenker på de som er redde hunder. Er ikke noe gøy for dem at hunder går løs

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Oddy skrev:

Åja, det syntes jeg er koslig selv men jeg tenker på de som er redde hunder. Er ikke noe gøy for dem at hunder går løs

Jeg er redd hunder men føler folk synes det er tåpelig å være når man er voksen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza skrev:

Jeg er redd hunder men føler folk synes det er tåpelig å være når man er voksen 

Alle har noe de er redd for, selv om de er voksne. Selv syntes jeg det er langt ifra tåpelig å være redd hunder. Du har nok en god grunn 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...