Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest Winza
2 minutter siden, Oddy skrev:

- Butikkansatte som verker smiler eller hilser

- De som ikke takker for maten 

- Når du holder på å vinne mot noen i et online spill og de leaver😂

Det har jeg gjort noen ganger fordi jeg har opplevd at folk til tider er ufine når dem vinner over deg og erter deg med le emoji osv.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 22.7.2018 den 23.49, Elaine Marley skrev:

At jeg spiser treigt og så må folk vente på at jeg skal bli ferdig. Klarer ikke å spise fortere heller, men skulle ønske at jeg ble ferdig samtidig med andre. Jaja, de fleste er høflige nok til å skravle i vei om et eller annet. Verre med de som sitter der og venter eller begynner å rydde med engang.

Jeg irriterer meg mer over de som sluker maten på fem minutter, og reiser seg for å rydde av bordet mens de fortsatt tygger på den siste biten. :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:

Det har jeg gjort noen ganger fordi jeg har opplevd at folk til tider er ufine når dem vinner over deg og erter deg med le emoji osv.. 

Det er vel ikke akkurat noen god grunn til å gjøre det....samme vel om de er ufine eller ikke. Blir jo aldri rettferdig hvis en skal leave. Selv syntes jeg det er unødvendig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, FrankDrebin skrev:

Jeg irriterer meg mer over de som sluker maten på fem minutter, og reiser seg for å rydde av bordet mens de fortsatt tygger på den siste biten. :P 

Jeg spiser utrolig seint. Alltid jeg som er sist i kantina :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Oddy skrev:

Jeg spiser utrolig seint. Alltid jeg som er sist i kantina :fnise:

Jeg er ikke akkurat noe lyn selv. :fnise: Liker å slappe av og nyte maten med god tid, innenfor rimelighetens grenser, naturligvis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, FrankDrebin skrev:

Jeg er ikke akkurat noe lyn selv. :fnise: Liker å slappe av og nyte maten med god tid, innenfor rimelighetens grenser, naturligvis. :)

Jeg drikker veldig fort da.... 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Oddy skrev:

Jeg drikker veldig fort da.... 😏

Samme her, pleier som regel å drikke opp før jeg begynner på maten. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
7 minutter siden, Oddy skrev:

Det er vel ikke akkurat noen god grunn til å gjøre det....samme vel om de er ufine eller ikke. Blir jo aldri rettferdig hvis en skal leave. Selv syntes jeg det er unødvendig

De får prisen uansett, jeg liker ikke å bli ydmyket. Er ille nok å tape liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, FrankDrebin skrev:

Jeg irriterer meg mer over de som sluker maten på fem minutter, og reiser seg for å rydde av bordet mens de fortsatt tygger på den siste biten. :P 

Sånn gjør broren min! Han sluker maten og er ferdig før alle andre. Da bare går han fra bordet! Synes det er uhøflig jeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LeilaS skrev:

Sånn gjør broren min! Han sluker maten og er ferdig før alle andre. Da bare går han fra bordet! Synes det er uhøflig jeg

Slik er eksen min også. Helt klart uhøflig, dårlig bordskikk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som kommer til Norge og velger å snakke engelsk i stedet for å lære seg norsk. 

Alt for mange engelskspråklige innvandrere som har tror de ikke trenger å lære seg norsk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
2 minutter siden, Skolebolle skrev:

Folk som kommer til Norge og velger å snakke engelsk i stedet for å lære seg norsk. 

Alt for mange engelskspråklige innvandrere som har tror de ikke trenger å lære seg norsk. 

Dette kan bli veldig irriterende på butikker/spise plasser :angry: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Winza said:

Dette kan bli veldig irriterende på butikker/spise plasser :angry: 

Tenker du på ansatte som snakker engelsk?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
Akkurat nå, Skolebolle skrev:

Tenker du på ansatte som snakker engelsk?

Ja, jeg er ikke verdens beste i å prate engelsk så da blir det bare kleint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Folk som går treigt forran meg, å tar hele plassen sånn at jeg ikke kommer forbi! Speesielt på kjøpesenter!

- Folk som smatter/slurper med maten, med et "stønn" etter de har drukket noe.

- Butikkansatte som ikke sier hei/viser interesse for meg.

- Folk som ser meldingen min, men som ikke svarer.

- Folk som spiser som et lyn, å går fra bordet. Er liksom lov og vente til andre er ferdig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza said:

Ja, jeg er ikke verdens beste i å prate engelsk så da blir det bare kleint...

Jeg er ikke verdens beste jeg heller.  Synes det bør være krav om å kunne norsk for å jobbe på arbeidsplasser hvor man snakker med kunder.  Om man ikke kan norsk så får man lære seg språket og eventuelt jobbe uten kundekontakt frem til det. 

Har møtt servitører jeg også som ikke kan norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De som tror det har rett i absolutt alt og kan du bevise at de tar feil så blir de så sur at de ikke vil snakke mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som på død og liv MÅ blande inn engelske ord og fraser i det de sier eller skriver. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...