Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Enig. Ufattelig at folk kan få deg til å skrive sånt! Uff

Hun må være i dyp sorg nå, jeg kan ikke forestille meg hvordan det er å miste en veldig god venn og så i tillegg bli hetset og beskyldt for dødsfallet :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som har "diskotek" i bilen, og drøyer mest mulig med å slå av når de har kjørt inn i gården. :rasende:

Hadde det enda vært bra musikk, men nei, det er alltid noe techno-shait. 

Endret av FrankDrebin
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Winza skrev:

Hun må være i dyp sorg nå, jeg kan ikke forestille meg hvordan det er å miste en veldig god venn og så i tillegg bli hetset og beskyldt for dødsfallet :( 

Det var det jeg tenkte også. Kan være på nippet til å miste troen på menneskeheten iblant, men det fins jo fremdeles dem med empati og vett i hodet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Det var det jeg tenkte også. Kan være på nippet til å miste troen på menneskeheten iblant, men det fins jo fremdeles dem med empati og vett i hodet.

Kan ikke begripe at han er død, han var så ung og ikke minst en dyktig artist :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk i butikk-kø (i dette tilfellet) som ikke kan løsrive seg fra den jævla mobilen, og nappe ut iallefall EN plugg, så kassadamen/mannen eller andre i nærheten ikke trenger å vinke foran ansiktet på vedkommende. Følg med, for faen! :rasende:

Det var godt å få ut. :biggrin:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Folk i butikk-kø (i dette tilfellet) som ikke kan løsrive seg fra den jævla mobilen, og nappe ut iallefall EN plugg, så kassadamen/mannen eller andre i nærheten ikke trenger å vinke foran ansiktet på vedkommende. Følg med, for faen! :rasende:

Det var godt å få ut. :biggrin:

Aldri sett noe slikt skje :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Winza skrev:

Aldri sett noe slikt skje :P 

Nei ikke sant, slikt skjer aldri. :P

36 minutter siden, Winza skrev:

Når folk prater til deg når du er på do

Uff ja, eller når folk danner "syklubb" rett utenfor. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Nei ikke sant, slikt skjer aldri. :P

Uff ja, eller når folk danner "syklubb" rett utenfor. 

Kanskje folk er forskjellige fra by til by? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, Winza skrev:

Kanskje folk er forskjellige fra by til by? :P 

Er nok det, her i byen er iallefall mange mobilavhengige, og går rett på, uten å gløtte opp fra skjermen, er bare flaks at det ikke har blitt flere påkjørsler. :P  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Er nok det, her i byen er iallefall mange mobilavhengige, og går rett på, uten å gløtte opp fra skjermen, er bare flaks at det ikke har blitt flere påkjørsler. :P  

Jeg har begynt å bruke mobilen når jeg er ute og går men jeg prøver å legge den vekk når jeg for eksempel skal gå over veien 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ustyrlige unger med sånne minihandlevogner. Skjønner det er stas for dem, ikke fullt så mye stas når de kjører dem inn i beina på meg og ellers virrer rundt som hodeløse høns. (Og før den kommer: Nei, jeg hater ikke barn.) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Winza skrev:

Jeg har begynt å bruke mobilen når jeg er ute og går men jeg prøver å legge den vekk når jeg for eksempel skal gå over veien 😛

Det er absolutt en fordel, ja. :P

1 time siden, Amawhatsnot skrev:

Ustyrlige unger med sånne minihandlevogner. Skjønner det er stas for dem, ikke fullt så mye stas når de kjører dem inn i beina på meg og ellers virrer rundt som hodeløse høns. (Og før den kommer: Nei, jeg hater ikke barn.) 

Kjenner til den ja, ganske irriterende, samme med par som går side om side og tar opp hele plassen mellom hyllene, og har all verdens tid. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...