Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Titania said:

Det også 🙈😅 Nå har jeg heldigvis egen jobbtelefon, så ett problem mindre der. Men om jeg setter på «ikke forstyrr» utenom det jeg har som vane - sånn når jeg er hos psykologen f.eks, så glemmer jeg ofte å skru den av igjen. For en tid tilbake oppdaget jeg at salgssjefen hadde ringt 4 timer før jeg oppdaget det 🙈😂

Ikke enkelt å huske på sånt🫣

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

No1*No1 skrev (Akkurat nå):

Ikke enkelt å huske på sånt🫣

Nope 😅 Akkurat på når jeg legger meg, av når jeg våkner er blitt en vane, selv om jeg glemmer det innimellom. Men vil heller ikke sette den på fast mellom klokkeslett, for jeg legger meg ikke til samme tid hver dag, og vil jo få med meg hva som skjer frem til da 😂

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Titania said:

Nope 😅 Akkurat på når jeg legger meg, av når jeg våkner er blitt en vane, selv om jeg glemmer det innimellom. Men vil heller ikke sette den på fast mellom klokkeslett, for jeg legger meg ikke til samme tid hver dag, og vil jo få med meg hva som skjer frem til da 😂

Ja jeg gir meg note to self hver gang det skjer, men dumt når man glemmer sine egne notater til seg selv. 

Det er så kjipt når man nesten har sovnet og telefonen dirrer. Kanskje legge en post it ved nattbord/ seng på veggen. Men så vil man kanskje glemme å se på/ lese den. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min telefon har en automatisk "ikke forstyrr"-funksjon. Jeg setter den på til og fra-klokkeslett og så trenger jeg ikke å tenke på det (annet om jeg venter en viktig telefon før jeg normalt våkner). Dette er en Android, altså, så det er sagt

Endret av sofie777
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, sofie777 said:

Min telefon har en automatisk "ikke forstyrr"-funksjon. Jeg setter den på til og fra-klokkeslett og så trenger jeg ikke å tenke på det (annet om jeg venter en viktig telefon før jeg normalt våkner). Dette er en Android, altså, så det er sagt

Godt mulig min også hat det, men jeg er boomer. Takk for tips. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En pakke som ligger hos posten cirka femten eller tjue kilometer unna her jeg holder til, og har ligget der siden fredag. Trodde ffaktisk at den skulle komme i postkassen i dag, men tydeligvis ikke. :tristblå: 

Så nå kommer den kanskje ikke før på torsdag.... 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

StinkySocks skrev (1 time siden):

En pakke som ligger hos posten cirka femten eller tjue kilometer unna her jeg holder til, og har ligget der siden fredag. Trodde ffaktisk at den skulle komme i postkassen i dag, men tydeligvis ikke. :tristblå: 

Så nå kommer den kanskje ikke før på torsdag.... 

Er det nye sokker?

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg at jeg gikk flere km idag, vært flink og trent, men så blir jeg faen meg stiv i kroppen. Trodde det skulle være bra å trene, men nei jeg skal bli mer stiv og få hodepine av hele greia. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (2 timer siden):

Godt mulig min også hat det, men jeg er boomer. Takk for tips. 

Hva har det med saken å gjøre? 😜

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (44 minutter siden):

Hva har det med saken å gjøre? 😜

At de er så gamle at teknologi må forklares på en annen måte enn for oss yngre, uten at det er noen problem med det. Sånn forsto jeg det i hvert fall og det var vi som hadde en liten samtale der

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (3 timer siden):

 Er det nye sokker?

nei, hvordan det? :klaske: 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

StinkySocks skrev (11 minutter siden):

nei, hvordan det? :klaske: 

Spøk basert på nicket ditt sikkert 😜 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 hours ago, sofie777 said:

Min telefon har en automatisk "ikke forstyrr"-funksjon. Jeg setter den på til og fra-klokkeslett og så trenger jeg ikke å tenke på det (annet om jeg venter en viktig telefon før jeg normalt våkner). Dette er en Android, altså, så det er sagt

Vil igjen si takk for info. Jeg fant nå sovemodus og alt mulig. 😁 Litt kjedelig jeg snart skal få ny mobiltelefon som Ikke er samme merke, så må finne ut hva alternativet er for den...

Ja, ja hatt denne et par tre år uten å vite om slike funksjoner. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (14 timer siden):

Er det nye sokker?

😂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG er egentlig en ganske slitsom plass. Ikke dette forumet, men ...må si det at å krangle med idioter er så slitsomt at jeg blir sliten bare av å se på det 🥵 har vel egentlig gått nok av kranglinga her mange år siden, mentalt helt utslitt 😳 

Samtidig, tenker jeg det er bra for enkelte andre å få slitt ut sine demoner, så min filosofi... værsågod krangle, jeg orker ikke delta eller se på...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når hinna under skallet på egget ikke løsner ordentlig når jeg skreller det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, FrankDrebin 2 1/2 said:

Når hinna under skallet på egget ikke løsner ordentlig når jeg skreller det. 

Da har du visst ferske egg.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, No1*No1 said:

Da har du visst ferske egg.

Det er en mulighet, dem var gode da jeg omsider fikk av skallet, og med litt tålmodighet og fingerferdighet fikk jeg det til. :)Men irriterende lell. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som stadig kommer med sånne kommentarer på populære YouTube videoer, er så dumt 🙈

Who's here in 2024?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...