Gå til innhold

Utblåsningstråden for oss single

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har offisielt lagt dating på hylla for en stund her. Jeg har vært i tvil om jeg egentlig er klar for noe forhold nå, og etter at det plutselig begynte å bli litt alvor med en fyr fant jeg ut at nei, jeg er visst ikke klar.. så "dumpet" han i kveld. Har ekstremt dårlig samvittighet for at jeg lot det gå så langt før jeg innså det, men nå skal det sies at jeg har holdt igjen hele veien, selv om han har "presset på" med at det skal være alvor mellom oss. Så nå skal jeg holde meg langt unna til jeg VET at jeg er klar for det. Eller rettere sagt; til den rette dukker opp :)

Men skal du pule eller avstå fra det og?

Anonymous poster hash: c55e9...20e

Videoannonse
Annonse
Gjest ashanti
Skrevet

Men skal du pule eller avstå fra det og?

Anonymous poster hash: c55e9...20e

Om jeg skal pule? :fnise: Hahaha!

AnonymBruker
Skrevet

hvor finnes den kjekke rockertypen som er høy og tynn,og med hår på huet og kassa..

mannfolk i norge er enten bondske eller alt for femi, eller type bolerlook.

mennene her til lands er så ekstremt opptatt av status og materielle ting.

hva skjedde med personligheten og livsnyteren?

alle vil ha unger og hus og gifte seg. hvor er han som vil leve i nuet og ikke a4.

jeg tror jeg kan henge meg. ikke sett noe til fyren på 11 år..

jeg bor i feil land

ROCK ON

Hehe, finnes vel mange sånne i kunstmiljøet?

Anonymous poster hash: 2c25b...633

AnonymBruker
Skrevet

hvor er det miljøet da?

Hva med å gå på rocka utesteder/puber?

Anonymous poster hash: 6a669...52f

Gjest Mr. Toad
Skrevet

hvor finnes den kjekke rockertypen som er høy og tynn,og med hår på huet og kassa..

mannfolk i norge er enten bondske eller alt for femi, eller type bolerlook.

mennene her til lands er så ekstremt opptatt av status og materielle ting.

hva skjedde med personligheten og livsnyteren?

alle vil ha unger og hus og gifte seg. hvor er han som vil leve i nuet og ikke a4.

jeg tror jeg kan henge meg. ikke sett noe til fyren på 11 år..

jeg bor i feil land

ROCK ON

Jeg synes det er et større fravær på rocka jenter i dette langstrakte land.

Gjest KrissyHart
Skrevet

men er det ingen mulighet til å møte dem foruten å gå på byen?

AnonymBruker
Skrevet

Faen heller. Jeg hadde bestemt meg for å være singel en stund og hadde endelig slått meg til ro med det da vennskapet til en god kompis plutselig ble mer intenst og vi begynte så smått å date. Jeg har holdt veldig igjen fordi jeg ikke ville gjøre noe forhastet, men over de siste månedene har vi vært masse sammen og snakket masse når vi har vært fra hverandre. Nå har vi nådd det stadiet hvor det er naturlig at vi har sex, og vi har snakket om det og "avtalt" at det snart skal skje. Så i natt snakket vi sammen og han hadde funnet ut at han ikke vil ha sex med meg eller ta dette noe videre fordi han ikke orker tanken på å miste meg eller at jeg forsvinner ut av livet hans ved et evt. brudd. Og nå sitter jeg her og er lei meg for at det er over, og jeg er sint på meg selv for at jeg tillot meg å gå bort fra planen om å være singel :(

Anonymous poster hash: 2400e...230
AnonymBruker
Skrevet

Afffffffgasgh mixed signals in my ass. Er det ikke litt rart at han ikke sender meg ting når han er full da?! Blæææææ

Anonymous poster hash: 156c6...b1c

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg er definitivt ferdig med menn og dating. Gidder faen mrg ikke mer etter nok en skuffelse

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Idag er det despokvelden for single mannfolk!!

En fyr jeg har hatt på fb lenge har begynt å kurtisere noe voldsomt.

Også fant en fyr meg på Facebook via instagram via Tinder.

Jeg har nå fjernet instagrambrukernavnet fra tinder, og måtte brått legge meg da fyren meddelte via facebookchatten at det beste han visste var å bli kløpet hardt i brustvortene, og inviterte seg selv på fjelltur og middag hos meg etterpå.

Jeg svarte at jeg bodde hos foreldrene mine og de sikkert ble KJEMPEGLAD for at jeg ENDELIG fikk med meg en fyr hjem... :P

Anonymous poster hash: 86ed6...d21

AnonymBruker
Skrevet

Han burde tatt et hint da, jeg trykket aldri liker på ham på tinder. Usj.

Anonymous poster hash: 86ed6...d21

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er definitivt ferdig med menn og dating. Gidder faen mrg ikke mer etter nok en skuffelse

*Klem*

Anonymous poster hash: 654b1...8dd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har innsett at jeg kanskje blir singel for alltid. Grunnen til det er at jeg ikke har den utrustningen som trengs for å gjøre meg sårbar og satse på et annet menneske, eller for å takle at dating eller relasjoner er så usikre og kan ta slutt. Enten er dette midlertidig eller for alltid, og jeg frykter det siste. Mitt forrige prosjekt, om man kan kalle det det, tok slutt før det begynte, jeg la mer i det enn jeg burde, og det sluttet på en utrolig ubehagelig måte. I tillegg ble det dråpen som utløste en ganske alvorlig depresjon, som jeg strever veldig med å bli frisk fra, selv om det har blitt bedre. Det skremmer meg at sykdommen ble utløst av dette, og jeg er redd jeg har blitt et brent barn som vil sky ilden for alltid.

Å være singel er ikke det verste man kan være, men å tydeligvis være ute av stand til å forholde seg til dating, menn, forhold og den pakka kvalifiserer likevel til en liten utblåsning.

Anonymous poster hash: 31333...fa1
AnonymBruker
Skrevet

Å være singel er ikke det verste man kan være, men å tydeligvis være ute av stand til å forholde seg til dating, menn, forhold og den pakka kvalifiserer likevel til en liten utblåsning.

Anonymous poster hash: 31333...fa1

Når du er kommet deg ut av depresjonen igjen, så vil jeg råde deg til å ta dating og slikt veldig uhøytidelig. Når du skal på date med en mann så skal du ikke forvente at det skal bli noe, men bare tenke at det skal bli interessant å møte et nytt menneske og se hvordan han er. Det er en måte å gjøre seg usårbar på.

Anonymous poster hash: e9b4f...3f3
Gjest Cartman
Skrevet

Elsker singellivet jeg :), men jeg skal være solidarisk. Ååååååå de hel***** kvinnfolkene altså. Dumpet meg både her og der grrrrrr

Gjest BettyBoop
Skrevet

Elsker singellivet jeg :), men jeg skal være solidarisk. Ååååååå de hel***** kvinnfolkene altså. Dumpet meg både her og der grrrrrr

har du noe tips til meg om hvordan jeg skal klare å elske singeltilværelsen?
AnonymBruker
Skrevet

Afffffffgasgh mixed signals in my ass. Er det ikke litt rart at han ikke sender meg ting når han er full da?! Blæææææ

Uhm. nei?

Jeg er hodestups for tiden, og jeg gjør mitt ytterste for å holde meg i skinnet for å IKKE ta kontakt når jeg drikker. JA jeg vil, men det betyr ikke at det er en god idè.

Anonymous poster hash: a839b...05a

AnonymBruker
Skrevet

Uhm. nei?

Jeg er hodestups for tiden, og jeg gjør mitt ytterste for å holde meg i skinnet for å IKKE ta kontakt når jeg drikker. JA jeg vil, men det betyr ikke at det er en god idè.

Anonymous poster hash: a839b...05a

Takk;) håper gutter kan tenke sånn også. Kan de det?

Og sånn generelt...jeg merker selv at jeg prøver å begrense meg noe ift til han jeg liker sånn generelt. Lurer veldig på om gutter også tenker litt sånn

Gjest Cartman
Skrevet

har du noe tips til meg om hvordan jeg skal klare å elske singeltilværelsen?

Du kan gjøre hva du vil. Hva du vil. Du slipper en kjedelig sofasitter av en mann som sier "nei det har vi ikke råd til" "vi har ansvar" osv. Du slipper alt det der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...