AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #141 Skrevet 11. mai 2014 Cartman, on 11 May 2014 - 16:28, said: Du kan gjøre hva du vil. Hva du vil. Du slipper en kjedelig sofasitter av en mann som sier "nei det har vi ikke råd til" "vi har ansvar" osv. Du slipper alt det der. ...neste gang man treffer noen kan det hende at man skal tilbringe resten av livet med de. Tenk hva du må passe på å gjøre så lenge du kun har deg selv å ta hensyn til :-) Anonymous poster hash: a839b...05a
Gjest BettyBoop Skrevet 11. mai 2014 #142 Skrevet 11. mai 2014 (endret) ...neste gang man treffer noen kan det hende at man skal tilbringe resten av livet med de. Tenk hva du må passe på å gjøre så lenge du kun har deg selv å ta hensyn til :-)Anonymous poster hash: a839b...05a føler jeg har gjort det meste. Føler og det er mye jeg ikke kan gjøre. Ikke snakk om at jeg reiser alene no sted. Og jeg får ikke reist på kjærestetur Endret 11. mai 2014 av BettyBoop
-Fiona- Skrevet 11. mai 2014 #143 Skrevet 11. mai 2014 BettyBoop, on 11 May 2014 - 17:44, said: føler jeg har gjort det meste. Føler og det er mye jeg ikke kan gjøre. Ikke snakk om at jeg reiser alene no sted. Og jeg får ikke reist på kjærestetur Kan jeg spørre hvor gammel du er?
Gjest BettyBoop Skrevet 11. mai 2014 #144 Skrevet 11. mai 2014 Kan jeg spørre hvor gammel du er?alt for gammel til å være singel
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #145 Skrevet 11. mai 2014 Er lei av å være alene og alle de som forteller meg at singeltilværelsen er sååå mye bedre. Ikke når du har vært alene hele ditt liv. Vil ha noen å dele tilværelsen med, dele opplevelser med. Kose med og snakke med, en jeg kan være glad i som jeg kan glede, og han kan glede meg. Har vært alene lenge nok, har lyst på noen jeg kan lene meg på og som kan lene seg tilbake. Hvor er den personen for meg?Anonymous poster hash: 0c1d1...a1a
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #146 Skrevet 11. mai 2014 Jeg er definitivt ferdig med menn og dating. Gidder faen mrg ikke mer etter nok en skuffelse Men prøv å gå inn i deg selv. Hvorfor går det galt når du forelsker deg? Hva er det du tiltrekkes av i en mann? Anonymous poster hash: ba705...3a2
Gjest BettyBoop Skrevet 11. mai 2014 #147 Skrevet 11. mai 2014 Men prøv å gå inn i deg selv. Hvorfor går det galt når du forelsker deg? Hva er det du tiltrekkes av i en mann?Anonymous poster hash: ba705...3a2 jeg vet ikke. Jeg lar meg tiltrekke av forskjellige typer menn. Alt de har til felles er meg så er vel heller meg enn de det er no galt med.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #148 Skrevet 11. mai 2014 jeg vet ikke. Jeg lar meg tiltrekke av forskjellige typer menn. Alt de har til felles er meg så er vel heller meg enn de det er no galt med. Du kan velge å ikke la deg involvere når du blir kjent med en ny mann. Tenk at dere bare skal bli kjent og ha det hyggelig sammen. Jeg ser at jeg har latt meg involvere altfor tidlig. Et kyss med en mann jeg er tiltrukket av, og jeg er nesten solgt. Slik skal det ikke være nå lenger. Jeg skal sjekke ut mine muligheter, ikke falle for den første og beste kjekkasen, men være mer selvfokusert. Jeg er heltinnen i mitt liv nå, det er ikke en mann som skal være helten. Anonymous poster hash: e9b4f...3f3
Gjest BettyBoop Skrevet 11. mai 2014 #149 Skrevet 11. mai 2014 Du kan velge å ikke la deg involvere når du blir kjent med en ny mann. Tenk at dere bare skal bli kjent og ha det hyggelig sammen. Jeg ser at jeg har latt meg involvere altfor tidlig. Et kyss med en mann jeg er tiltrukket av, og jeg er nesten solgt. Slik skal det ikke være nå lenger. Jeg skal sjekke ut mine muligheter, ikke falle for den første og beste kjekkasen, men være mer selvfokusert. Jeg er heltinnen i mitt liv nå, det er ikke en mann som skal være helten.Anonymous poster hash: e9b4f...3f3 du har helt rett. Og så trenger jec jo ikke være eksklusiv i starten av bli kjent fasen. Det som gjorde at en glapp unna. Jeg fømte jeg var utro mot han jeg deita så da holdt jeg meg unna han nye kjekke som jeg traff samtidig. Tror jeg må begynne å gi litt mer faen
Gjest ashanti Skrevet 11. mai 2014 #150 Skrevet 11. mai 2014 du har helt rett. Og så trenger jec jo ikke være eksklusiv i starten av bli kjent fasen. Det som gjorde at en glapp unna. Jeg fømte jeg var utro mot han jeg deita så da holdt jeg meg unna han nye kjekke som jeg traff samtidig. Tror jeg må begynne å gi litt mer faen Enig!
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #151 Skrevet 11. mai 2014 Nei, jeg vil ikke fortsette å date deg nå som jeg vet du dater flere samtidig. Du er ikke den jeg er ute etter. Anonymous poster hash: 31129...099
Gjest BettyBoop Skrevet 11. mai 2014 #152 Skrevet 11. mai 2014 Nei, jeg vil ikke fortsette å date deg nå som jeg vet du dater flere samtidig. Du er ikke den jeg er ute etter.Anonymous poster hash: 31129...099 men greia er at jeg trenger gjerne ikke å kysse eller ha sex om jeg ikke er 100% sikker på fyren. Tror jeg skal følge mottoet. Ingen sex før monogami.
Gjest Cartman Skrevet 11. mai 2014 #153 Skrevet 11. mai 2014 ...neste gang man treffer noen kan det hende at man skal tilbringe resten av livet med de. Tenk hva du må passe på å gjøre så lenge du kun har deg selv å ta hensyn til :-) Anonymous poster hash: a839b...05a Tar livet med ro jeg. Liker godt å være alene og styre over mitt eget liv. Er ganske egenrådig og tar ikke så lett til meg andres innspill, så tror det er best for både meg og en evnt kvinne at jeg er singel.
Gjest Chloe87 Skrevet 11. mai 2014 #154 Skrevet 11. mai 2014 Jeg trodde jeg hadde møtt den rette, men så fikk jeg smellen i trynet, han kastet meg på dør, han hadde en annen kjærlighet i livet sitt og det var...dop. Jeg som trodde jeg hadde funnet mannen i mitt liv og så tilbake med grøss og gru på da jeg var singel og gikk på den ene fæle daten etter den andre. Nå sitter jeg her singel, litt paff og gruer meg til den dagen jeg begynner å date igjen..og eventuelt brenner meg nok en gang.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #155 Skrevet 11. mai 2014 Jeg har så veldig lyst på en kjæreste. Er på Tinder, men merker at jeg kun tørr å snakke med menn som ikke er kjekke fordi jeg tenker at de kjekke vil antageligvis ha en jente som er kjempe utadvendt og som liker å feste. Dette hørtes veldig overfladisk ut, men jeg kjører på: Jeg er jo pen, men jeg velger menn som er mindre attraktive fordi jeg føler at jeg har en sjans med dem fordi de ikke vil avvise meg, mens en kjekk kar vil antageligvis gjøre det fordi han har så mye å rutte med. Vanskelig, dette her, men det er sånn jeg tenker. Jeg har så lyst på en mann. Noen som jeg kan ligge inntil på kvelden. Noen som jeg kan ha sex med og dele mine tanker med. Hvis bare vi kunne være tydeligere med hverandre angående hva vi ønsker, ville det vært mye enklere å få seg en kjæreste. Jeg kan jo dra på byen, men det er så mye falskhet der. Menn som kaster komplimenter etter deg, men som bare vil få deg til sengs. Og jeg aner ikke hvor ellers man skal treffe menn... JEG TRENGTE VIRKELIG ET TRÅD SOM DENNE! Anon. Anonymous poster hash: ff1a9...c88
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #156 Skrevet 11. mai 2014 Jeg føler nesten at vi kvinner kan velge å vrake når det gjelder sex, mens menn kan velge å vrake i datingfasen… Jeg opplever gang på gang at mannen bare fordufter… :s :s :s Anonymous poster hash: 6a013...efc
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #157 Skrevet 11. mai 2014 Møtte en fyr fra Tinder påsken i år… Etter at jeg dro fra han, så skrev jeg at jeg synes han var kjekk. Han ga meg også en stor klem etter at jeg tok farvel. Han svarte med at han angret han ikke ga meg en kyss, og spurte om jeg ikke ville komme tilbake… Han studerer langt vekk fra hjemstedet, og vi skal egentlig møtes til sommeren når han kommer hjem igjen. Tipper han sikkert bare vil ha sex, men jeg vil møte han å se hva som skjer fordeom…. hmmmm. Hva tror dere… haha… hater dating. Som regel ender det bare opp i tull Anonymous poster hash: 6a013...efc
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #158 Skrevet 12. mai 2014 Jeg er helt på tuppa etter en, men så begynner jeg å føle meg sårbar og det gjør meg så usikker. Jeg er så usikker at det ikke kan beskrives. Ender opp med å søke masse bekreftelse, men nå vet han at jeg er ganske ustabil om dagen så tja! Jeg tenker ofte på å dumpe han for da blir jeg ikke såret, og han slipper å såre noen. Anonymous poster hash: 75c7e...3ce
Rainbow Skrevet 12. mai 2014 #159 Skrevet 12. mai 2014 Tråden er ryddet for persondebatt. Rainbow81, mod
Gjest Tris Skrevet 12. mai 2014 #160 Skrevet 12. mai 2014 Er det lov å stikke innom her og si at jeg er glad for å ikke å være på sjekkeren eller lete etter dates? For det føles sant og riktig godt å være singel og kun ha meg å tenke på.. Klemmer meg selv:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå