Gå til innhold

Utblåsningstråden for oss single


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Huffda..

Men kanskje det er noe dere kan snakke dere igjennom?

vil avstanden funke tror du?

Må du ha ham fast nå, eller kan du gi ham mer tid?

Skjønner det må være frustrerende...!

Vi har prøvd å snakke om det opptil flere ganger, men det ender bare opp med sutring og grining (litt søtt, litt komisk og fryktelig vondt).. Hvis det bare er avstanden som er "problemet" hans, så syns jeg det er rart at han ikke nevner det mer enn han gjør. Vi har drevet på slik i nesten tre år, og vet ikke hvor mye mer tid jeg vil gi ham, eller rettere sagt orker :(

Anonymous poster hash: cafa8...342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om jeg kan kalle det en utblåsning, men jeg fikk nok av dating og slik i fjor. I år har jeg ikke datet en eneste gang. Har knapt pratet med jenter utenom de jeg møter på jobb (ser ikke på dem som jenter/kvinner, bare kollegaer, på lik linje med de mannlige), fritidsaktiviteten og de som jeg evt. møter gjennom venner på div. vorspiel, som jeg overhodet ikke har vært noe interessert i, eller hatt noe særlig å prate om. Altså, i år har jeg ikke pratet med noen jenter jeg selv har tatt initiativet til å prate med. Har heller ingen jenter i nær omgangskrets. Egentlig litt deilig å være borte fra dating-fronten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynt å snakke med en skikkelig kjekk, høflig (!!!!!) type på hot or not :fnise: sikkert ingenting, men jeg koser meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom i kontakt med to gutter i løp av april. Begge ga fra seg ett godt førsteinntrykk. Han ene (la oss kalle han A) begynte jeg å stusse på etter andre daten. Vi er så forskjellige, men han er ikke enig for han syns jeg er så fantastisk. Jeg har prøvd å kutte kontakten ett par ganger, men han prøver seg på alt i håp om å ha litt kontakt. Han andre (la oss kalle han B) har jeg vært fæl med og vinglete fordi at denne situasjonen med A har vært sin intens og jeg har taklet den så ekstremt dårlig. Vi har mye til felles, ekstremt mye og snakker så enkelt sammen om alt. Han er så god og han har ikke lagt skjul på at han er veldig betatt av meg.

Jeg sa til begge at jeg ikke orket å date nå, men jeg sitter igjen og har det vondt. Jeg savner B.



Anonymous poster hash: 75c7e...3ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så vanskelig å akseptere at noen trives som singel? MÅ man psykoanalyserers til en hver tid for grunner til at man er singel og hoste opp med diverse gjetninger om både det ene og det andre. Det MÅ liksom være en traumatisk opplevelse fra barndommen eller en tidligere kjæreste som har bedratt en på det verste området, vært voldelig og gudene veit hva.



Anonymous poster hash: 48233...1a7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du fikk meg til å innse at jeg fortjener bedre enn deg. Du har kanskje utseendet, men personligheten gjør deg stygg. Takk for at du sluttet å ta kontakt med meg, slik at jeg gå videre og finne en som fortjener meg. Kjenner hvor sykt glad jeg er for at jeg ikke har deg i livet lenger. Adios! :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utblåsning!
Jeg skjønner meg ikke på han jeg altså. Eller egentlig er det vel jeg selv som er problemet. Får et behov for bekreftelse hele tiden. nylig sendte han meg for første gang et direkte og kjempetydelig kompliment, med hjerte og det hele. Og han er ikke typen som gir komplimenter og den slags.
Og da klarer jeg ikke å forholde meg til det. Hvis det da går en stund før jeg hører noe fra han eller han ikke svarer på en random snap eller hva som helst så blir jeg helt fra meg.
HJÆLPES. :P



Anonymous poster hash: 156c6...b1c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, here it goes.

- Har vært så betatt av en fyr at det grenser til sinnssykdom. Pga diverse (veldig gode) grunner blir det aldri oss, og jeg har omsider innsett at selv om vi er en kanonbra match på noen områder, så er vi likevel helt feil for hverandre på andre. Så kjipt, så vondt.

- Har møtt en annen fyr som det kunne ha vært bryet verdt å gi en sjanse. Han virker som en skikkelig bra mann. Så bor han selvsagt et helt annet sted, laaaaangt unna. F..., altså.

- Hvorfor i helsike skal "alle" rundt meg interessere seg for min sivilstatus? Jeg har det faktisk bedre som singel, enn i et halvbra/kjipt forhold. Get it?

- Kunne gjerne gitt høyrearma for å ha en armkrok å krabbe inn i. Er utsulta på kroppskontakt, på alle nivåer (og NEI, jeg "kan ikke bare finne meg en ff". Det funker ikke for meg. Jeg har prøvd.)

Btw. Fint med en tråd der jeg kan surmule. Takk, TS! :o)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har holdt på med en fyr frem og tilbake en periode, men nå tror jeg faktisk det er helt stopp. Er så utrolig vond følelse. Se han hver dag må jeg også. Syns det er kjempe vanskelig å finne noen jeg :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal det være så jævlig vanskelig å komme over en som du vil kline til med en stekepanne i hodet når du er sammen med?



Anonymous poster hash: 75c7e...3ce
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en fyr, alt var knall i en kort periode over noen måneder. Fikk døren slengt i trynet og vips, stopp. Ut av det blå. Håndterte det dårlig og gremmes! Noen ganger vil jeg ha re-does. Eller kunne stille tiden tilbake fra før meg møtte ham, så jeg kunne fortsette å styre unna. Sint på han samt såret over hvordan og hva skjedde. Illsint og frustert på meg selv for at man ikke bare sa : Ok og gikk videre. På den positive siden, jeg har lært noen ting om meg selv som jeg skal teste ut senere. Hvis jeg noensinne tør/klarer å date en fyr igjen.

Anonymous poster hash: daee5...e39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg så drittlei menn, gutter, og dating generelt. Ikke at jeg har datet noe særlig. Men nå skal jeg ikke nærme meg en hankjønn på en måned MINST! Trenger pause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst å føle meg som en fantastisk, sexy, flott og interessant dame, mens den siste mannehistorien fikk meg til å føle meg som absolutt det motsatte. Som grumsete sølevann som renner nedover gaten. Sånn er livet.



Anonymous poster hash: e9b4f...3f3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går ikke så strålende her heller...

Jeg er AB som skrev innlegg #30 bl.a. Som forventet hørte jeg nada fra han under reisen. Idet han kom hjem begynte han å hinte til besøk. Jeg var opptatt den dagen, og etter det gadd han liksom ikke skrive mer. Får en følelse av at han vil være med meg (fysisk), men ikke er så superinteressert i å bli kjent. Eller så er han bare av typen som ikke skriver så mye snikksnakk... Vanskelig å vite!

Traff også en annen i helgen som jeg hadde supergod kjemi med skriftlig. Vi har skrevet i et par uker sikkert, og jeg har knapt før opplevd en så lett tone, samtalen fløt perfekt og han virket morsom.

Møtte han på byen, begge var litt fulle. Vel, det var kræsj til de grader!

Aner ikke hva som skjedde, men han var helt merkelig, ville plent sitte et annet sted enn der jeg satt (med en vennegjeng). Ble irritert og gikk, han ringte og skrev "hvor jeg ble av?". Ignorerte han (hadde dradd hjem uansett, så).

Dagen etter lot han som ingenting. Jeg spurte rett ut hva han mente om møtet dagen før, og han mente at det var jeg som var avvisende. Han foreslo å møtes uten alkohol inni bildet.

Meget usikker. Fikk et useriøst og merkelig inntrykk av han. Samtidig har vi det fremdeles kjekt skriftlig.

Gi han en sjanse til eller move on?



Anonymous poster hash: f27f3...10b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjeeeeeeeder meg så enormt som singel!!



Anonymous poster hash: 37727...49d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget usikker. Fikk et useriøst og merkelig inntrykk av han. Samtidig har vi det fremdeles kjekt skriftlig.

Gi han en sjanse til eller move on?

Anonymous poster hash: f27f3...10b

Han hørtes ung og umoden ut, som ikke skjønner at han virket avvisende.

Det skriftlige er nok ikke viktig i et forhold. ;)

Anonymous poster hash: e9b4f...3f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

Sukk skulle ønske kjærligheten var som på film. Blir så sur når jeg ser once upon a time og der er det alltid kjærlighet ved første blikk. Og selv om noen har vært fra hverandre i 28 år så er det rett på klinings når de møter hverandre igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk skulle ønske kjærligheten var som på film. Blir så sur når jeg ser once upon a time og der er det alltid kjærlighet ved første blikk. Og selv om noen har vært fra hverandre i 28 år så er det rett på klinings når de møter hverandre igjen.

Og som i True Blood, der hovedpersonen (Sookie) har tre flotte menn som vil ha henne. Slik skulle jeg hatt det.

Anonymous poster hash: e9b4f...3f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hørtes ung og umoden ut, som ikke skjønner at han virket avvisende.

Det skriftlige er nok ikke viktig i et forhold. ;)

Anonymous poster hash: e9b4f...3f3

Han er en del yngre enn meg også...

Forventer liksom at en fyr jeg dater skal sette seg ned og prate, ikke bare hilse, være merkelig og gå med kompisene.

Trodde først han ikke var interessert, men neste dag hevdet han at det absolutt ikke meningen å virke uinteressert og at han ville møte meg igjen.

Anonymous poster hash: f27f3...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Og som i True Blood, der hovedpersonen (Sookie) har tre flotte menn som vil ha henne. Slik skulle jeg hatt det.

Anonymous poster hash: e9b4f...3f3

Ja. Sånt et luksusproblem vil jeg og ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...