Gå til innhold

Utblåsningstråden for oss single


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle som prøver, fortjener respekt synes jeg. *Hugs and kisses*

Takk, snille du! Hugs and kisses back at ya! :)

Anonymous poster hash: 3c101...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her, for meg var det faktisk et vanvittig stort steg å ta initiativet.

Bedre med et respektfullt avslag enn ikke, men avslag er avslag. Kanskje det hadde vært bedre for min del å ikke vite grunnen, nå vet jeg hvorfor han ikke ville mer og det svir. Hvis ikke kunne jeg unnskyldt det med andre ting i hodet mitt og levd lykkelig uvitende.

Anonymous poster hash: f27f3...10b

Jepp, avslag er avslag, og det gjør VONDT. Jeg skulle også på en måte ønske jeg ikke visste grunnen, selv om det på samme tid er greit å ikke lure altfor mye heller :)

Anonymous poster hash: 3c101...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke min siste crush ut av hodet! Jeg har ikke hatt kontakt med ham på mange måneder (og han tar ikke kontakt med meg heller), så besettelsen bør i teorien slukne av seg selv siden den ikke får næring.

Men FAEN da! :rasende:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har datet en fyr jeg holdt på med før en liten stund nå, blei enige om å avslutte denne uka her. Jeg har tenkt så mye på han siden det ble slutt første gangen og jeg hadde helt vilt kjærlighetssorg (føltes ut som jeg hadde vondt i hjertet i flere dager og grein som en foss på jobb) + at jeg tenkte masse på han hele tiden, så gikk han i glemmeboka etterhvert. I begynnelsen av året fikk vi match på tinder og vi gikk ut igjen. Så sa han plutselig at han ikke hadde TID til å date, noe jeg ble skuffa over. MEN NÅ DERE. Nå føler jeg at jeg har fått fred med at det aldri blir oss. Det er skikkelig ålreit.

Selv om han er den beste jeg har hatt, en som jeg kunne skavle masse med. Håper jeg møter en sånn mann igjen :) Men samtidig har jeg bestemt meg for å være singel i minst to år før jeg finner meg en ny en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på byen i Drammen i helgen med ei venninne som og er singel.. og gleder meg til det!
På veien dit skal jeg innom en kar jeg har møtt på Tinder, bare for å hilse på... jeg skal tvinge meg selv innom selv om jeg egentlig er superstresset over det, og ikke har så veldig lyst.

Jeg har lest alt for mye om dating på nettet, og forventer egentlig en mann som nærmest skriker til meg at jeg ikke er bra nok, fin nok, sexy nok og som kaster en stein etter meg når jeg ikke vil ha sex.. han fremstår ikke sånn, og han har sett flere bilder av meg.. men allikevel er det slik jeg ser for meg første møtet med en annen mann.

Gleder meg IKKE med andre ord.

Men, jeg skal.

ferdig med det

Endret av Ninab
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i den såkalte mellomfasen.. skriver mye med en god mann men aner ikke hva det blir til ennå.... veldig spent på hva dette året bringer :)



Anonymous poster hash: 702ac...a0f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger råd og hjelp, jenter! (og gutter for så vidt)

Har datet en fyr 3-4 ganger, de to siste gangene hadde vi sex. Både fyllesex og edrusex.

Han er veldig attraktiv og populær, føler meg ikke "bra nok", bortsett fra utseendet. Har en liten følelse av at han bare tenker sex, men er usikker på om det er pga min litt skrantne selvtillit.

Han tar liten kontakt utenom når vi skal treffes. Jeg er vant med at gutter som er interesserte (i mer enn sex) skriver så og si daglig "gjør på?"-meldinger, dagligdags pjatt for å holde "forholdet" varmt.

Nå skal han reise vekk i nesten to uker. Har en følelse av at jeg ikke komme til å høre fra han. Hva ville dere gjort? Vurderer følgende taktikker:

1) Skrive selv etter noen dager.

2) La det bli en test; hører jeg ingenting tolker jeg det som uinteressert.

Ulempen med 1 er at jeg ikke får testet om han faktisk gir lyd fra seg.

Dilemmaet med 2 er dersom han tar kontakt og vil møtes etter turen. Da kommer hjertet til å skrike "jaaa", men fornuften "nei!".

Skal sies at jeg ikke forventer daglige samtaler altså, men at han viser litt tegn på å holde meg varm.Turen er heller ikke av typen som gjør det vanskelig med kontakt på noen måte. Tør ikke gi så mange detaljer, men det er ingen praktisk begrensninger utenom fysisk avstand.



Anonymous poster hash: f27f3...10b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du ikke skal være den første som skriver, men heller ikke tenk på det som en test. Ikke gjør et nummer av dette, konsentrer deg heller om andre ting. Du må få opp selvtilliten og tenke at han er heldig som får lov å date deg.



Anonymous poster hash: e9b4f...3f3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du ikke skal være den første som skriver, men heller ikke tenk på det som en test. Ikke gjør et nummer av dette, konsentrer deg heller om andre ting. Du må få opp selvtilliten og tenke at han er heldig som får lov å date deg.

Anonymous poster hash: e9b4f...3f3

Takk for svar:)

Jeg er for så vidt enig, vil ikke "synke så lavt" at jeg skriver.

Samtidig tenker jeg å ha en plan for hva jeg skal gjøre dersom jeg ikke hører et kvekk og han later som ingenting etter turen: "hei, komme og kose i kveld?" (ikke så direkte, men...)

Må liksom stålsette meg for å klare kutte han ut, jeg er litt for svak for han...

Anonymous poster hash: f27f3...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtidig tenker jeg å ha en plan for hva jeg skal gjøre dersom jeg ikke hører et kvekk og han later som ingenting etter turen: "hei, komme og kose i kveld?" (ikke så direkte, men...)

Må liksom stålsette meg for å klare kutte han ut, jeg er litt for svak for han...

Anonymous poster hash: f27f3...10b

Da svarer du bare at du har andre planer den kvelden. Du trenger ikke bestemme deg for å kutte han ut, for foreløpig er det vel bare casual uansett. Men du skal ikke stå klar og logre med en gang han er tilbake. Bare vær litt opptatt.

Anonymous poster hash: e9b4f...3f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da svarer du bare at du har andre planer den kvelden. Du trenger ikke bestemme deg for å kutte han ut, for foreløpig er det vel bare casual uansett. Men du skal ikke stå klar og logre med en gang han er tilbake. Bare vær litt opptatt.

Anonymous poster hash: e9b4f...3f3

Lurt!

Anonymous poster hash: f27f3...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på byen i Drammen i helgen med ei venninne som og er singel.. og gleder meg til det!

På veien dit skal jeg innom en kar jeg har møtt på Tinder, bare for å hilse på... jeg skal tvinge meg selv innom selv om jeg egentlig er superstresset over det, og ikke har så veldig lyst.

Jeg har lest alt for mye om dating på nettet, og forventer egentlig en mann som nærmest skriker til meg at jeg ikke er bra nok, fin nok, sexy nok og som kaster en stein etter meg når jeg ikke vil ha sex.. han fremstår ikke sånn, og han har sett flere bilder av meg.. men allikevel er det slik jeg ser for meg første møtet med en annen mann.

Gleder meg IKKE med andre ord.

Men, jeg skal.

ferdig med det

Jeg var nå på kaffedate jeg, og var egentlig usikker på hvordan det egentlig gitt.. mannen var kjekk, og hyggelig..

Jeg ventet noen timer og sendte sms og takket for daten.. vi sendte litt frem og tilbake, og noen timer senere sendte ham sms og ba meg på middag i morgen.

Jeg har sendt to sms til ham etter det, men ikke fått svar.... og i kveld kom det melding om at det var best vi droppet det for han hadde kommet til at vi nok var for ulike.

Og det ble min dating-erfaring..

Ikke det at det er noen krise, men jeg kjenner at jeg ikke er "klar" for å bli behandlet slik.

Ganske enkelt.

Så da får jeg bare omfavne singeltilværelsen enda mer, og bli god venn med Mr.rabbit! :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nå på kaffedate jeg, og var egentlig usikker på hvordan det egentlig gitt.. mannen var kjekk, og hyggelig..

Jeg ventet noen timer og sendte sms og takket for daten.. vi sendte litt frem og tilbake, og noen timer senere sendte ham sms og ba meg på middag i morgen.

Jeg har sendt to sms til ham etter det, men ikke fått svar.... og i kveld kom det melding om at det var best vi droppet det for han hadde kommet til at vi nok var for ulike.

Og det ble min dating-erfaring..

Ikke det at det er noen krise, men jeg kjenner at jeg ikke er "klar" for å bli behandlet slik.

Ganske enkelt.

Så da får jeg bare omfavne singeltilværelsen enda mer, og bli god venn med Mr.rabbit! :fnise:

Kjipt, men han hadde ihvertfall baller til å si fra hva han følte. Jeg har opplevd at en bare forsvant, bare sluttet å ta kontakt og svarte ikke når jeg sendte melding.

Anonymous poster hash: 2fa4e...5dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjipt, men han hadde ihvertfall baller til å si fra hva han følte. Jeg har opplevd at en bare forsvant, bare sluttet å ta kontakt og svarte ikke når jeg sendte melding.

Anonymous poster hash: 2fa4e...5dd

Fikser ikke slik barnslig oppførsel jeg, og er bare glad til at det ikke blir noe mer med slike folk..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kronidiot (egentlig altfor smart, men akk så....teit) som jeg har vært litt av og på med i et par år. Vi snakker sammen på telefon osv flere ganger i uken, har telefonsex, sender frekke bilder osv. Jeg bor i Oslo, han i Trondheim, ergo et stykke fra hverandre, så vi ser hverandre sjeldent. Når vi er med hverandre så er alt så forbanna bra; vi kan prate om alt (ikke følelser, for da griner han), ha ubeskrivelig deilig sex flere ganger om dagen, dra på kino, spise ute, trene sammen osv. MEN det blir bare med dette, vi blir aldri kjærester, fordi han sier han er redd, men vet ikke hvorfor han er det. Seriøst, kan noen anbefale en god psykolog slik at denne mannen kan bli min?!?!? Haha, fred ut.



Anonymous poster hash: cafa8...342
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare lei meg... Hadde sex med en som bare var en elsker, men han ville ikke se meg igjen etterpå. Jeg som hadde håpet at han var en smule betatt av meg, men så var han komplett likegyldig, og vil ikke en gang ligge meg igjen. Det verste var at sexen var bra. Da blir det sårere. Jeg skal ikke ha noen elsker mer i hvert fall. Akkurat nå vil jeg ikke ha sex noen gang mer heller. Litt av en start på våren.



Anonymous poster hash: e9b4f...3f3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kronidiot (egentlig altfor smart, men akk så....teit) som jeg har vært litt av og på med i et par år. Vi snakker sammen på telefon osv flere ganger i uken, har telefonsex, sender frekke bilder osv. Jeg bor i Oslo, han i Trondheim, ergo et stykke fra hverandre, så vi ser hverandre sjeldent. Når vi er med hverandre så er alt så forbanna bra; vi kan prate om alt (ikke følelser, for da griner han), ha ubeskrivelig deilig sex flere ganger om dagen, dra på kino, spise ute, trene sammen osv. MEN det blir bare med dette, vi blir aldri kjærester, fordi han sier han er redd, men vet ikke hvorfor han er det. Seriøst, kan noen anbefale en god psykolog slik at denne mannen kan bli min?!?!? Haha, fred ut.

Anonymous poster hash: cafa8...342

Huffda..

Men kanskje det er noe dere kan snakke dere igjennom?

vil avstanden funke tror du?

Må du ha ham fast nå, eller kan du gi ham mer tid?

Skjønner det må være frustrerende...!

Jeg er bare lei meg... Hadde sex med en som bare var en elsker, men han ville ikke se meg igjen etterpå. Jeg som hadde håpet at han var en smule betatt av meg, men så var han komplett likegyldig, og vil ikke en gang ligge meg igjen. Det verste var at sexen var bra. Da blir det sårere. Jeg skal ikke ha noen elsker mer i hvert fall. Akkurat nå vil jeg ikke ha sex noen gang mer heller. Litt av en start på våren.

Anonymous poster hash: e9b4f...3f3

Sender en :klem: jeg..

Har desverre IKKE noe lurt å komme med.

Jeg var jo skreptisk til date i utgangspunktet, så da var det jo klart det måtte gå åt skogen.

Jeg som har billett til Wallmans jeg må finne meg en date til og... har bare en jeg vil ha med meg, men han er ikke klar for verken det ene eller det andre enda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...