Gå til innhold

Utblåsningstråden for oss single


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjære ****

Siden jeg aldri klarer å ta meg mot til å si det til verken fjeset ditt eller over nett sier jeg det her. Her hvor du ikke kan lese det, og vite at det er meg, her hvor jeg er skjermet ved en "Post som anonym" knapp.

JA, jeg er forelska i deg. Det var ikke planlagt og heller ikke spesielt ønskelig å bli det men det skjedde.

NEI, jeg svarte ikke den gangen du skrev til meg at jeg ikke var "en sånn type" jente du ville vært sammen med, fordi jeg ble lei meg. Ville ikke vise deg hvor såret og sint jeg ble ved å skrive noe feil.

JA, jeg vet at du fortsatt savner eksen din noen ganger og det har jeg visst fra dag en, men planen min var ikke å bli forelsket i deg, men snarere holde deg med selskap, være med deg og le med deg siden vi er like miserable og alene begge to.

NEI, jeg syns ikke det er noe kult å høre at du har det kjipt fordi eksen din har funnet seg en ny.

MEN, uansett hvor mye jeg skulle ønske jeg kunne, gjør det vondt å prøve å støtte deg i det kjipe. Det er ikke noe gøy for meg å høre at du blir så lei deg pga henne. At etter alt jeg har prøvd og prøvd for å få deg over på bedre tanker, vært der for deg, støttet deg, delt med deg, grått med deg så er det ikke nok. Hun er der fortsatt..

Jeg vil være med deg. Jeg vil kutte deg ut. Jeg vil si det til deg. Men jeg klarer ikke. Noen av dem.

Jeg vil bare dra meg i nakkeskinnet og si "Nå må du gi deg. Du visste han ikke var over eksen sin, det fortalte han før dere begynte å rote. Dere skulle bare være "sexbuddies" dere. Du er jo ikke klar for et forhold engang!"

Noen ganger sitter jeg klar når jeg er med deg eller på Facebook. Vil si "Jeg liker deg. Jeg er forelska i deg. Det var ikke meningen, og jeg beklager for det, men når du snakker om eksen din har jeg lyst til å kaste opp. Jeg klarer ikke å være bare venner. Jeg vil, men jeg klarer ikke støtte deg når det kommer til henne. Derfor kutter jeg deg heller ut. Lar deg være i fred for sjalusien min, og kommer meg videre og over deg."

Du sier vi er like. At vi kunne vært tvillinger. At du syns jeg er kul og henge med, og at jeg har blitt en av dine beste venner. Jeg føler det samme, og jeg skulle ønske det ikke var noe mer der. At jeg ikke hadde disse følelsene..

Jeg har en indre kamp med meg selv. Jeg vil ikke miste deg, men jeg klarer ikke sitte stille og se på at du ikke er over henne. Jeg vil kutte deg ut. Komme meg over deg. Men jeg klarer ikke..

Og på toppen av det hele, har vi den beste sexen jeg noen gang har vært borti..

Skyt meg.

Anonymous poster hash: 67983...a7c

Uff, klem til deg! Kan ikke være noen god følelse..

Hvor lenge har dere holdt på? Og hvor lenge har han vært single? Og hvem gjorde det slutt mellom han og eksen? Man vet jo aldri.. kan jo hende han får følelser for deg bare han får henne på avstand...

Anonymous poster hash: b54dc...896

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, klem til deg! Kan ikke være noen god følelse..

Hvor lenge har dere holdt på? Og hvor lenge har han vært single? Og hvem gjorde det slutt mellom han og eksen? Man vet jo aldri.. kan jo hende han får følelser for deg bare han får henne på avstand...

Anonymous poster hash: b54dc...896

Siden Oktober/November ca.. Han hadde vært singel et par måneder før vi traff hverandre.. Og det var vel han som gjorde det tror jeg. Neida, man vet jo ikke, men jeg klarer liksom ikke forestille meg at det kommer til å skje. Jeg vet ikke jeg altså. Ting føles litt rotete..

Anonymous poster hash: 67983...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du kvitt en så dukker det opp en annen. Han skriver at han savner meg, beklager at han bare ble borte og at det er kaos i livet hans.

Ehm. Hva skal jeg si til sånt? Vanskelig. En veldig ny situasjon og. Må begynne å lære meg dette. Jeg er i mellomfasen med en annen og vil ha han.

Anonymous poster hash: 75c7e...3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det sånn at han eneste jeg vil ha hører jeg ikke et pip fra og har bestemt meg for å kutte ut. Mens en annen fyr maser hull i hodet på meg!

Seriøst, vi hadde sex for 5 (!!!) år siden, et ONS. Har aldri snakket særlig siden. Men idet han så meg på Tinder tenkte han vel "aha, hun er singel igjen" (vært i forhold de siste årene). Jeg har aldri vist noen form for interesse!! Trykket X på tinder også.

Han skriver og skriver meldinger til meg på Face. Kommenterer ting, spør om ting. Trykker liker på alt. Jeg svarte høflig i begynnelsen, men stilte aldri motspørsmål for å hinte om at jeg er ikke interessert.

Fyren gir seg ikke! Jeg begynte å ignorere han, enten ikke lese meldingene eller bare la være å svare. Etter et par uker uten svar tikker det inn "hva har jeg gjort gale siden du ikke svarer?". "ingenting:)" svarte jeg. "Flott!" skriver han og fortsetter kjøret.

Hva skal jeg gjøre?

Har mye felles venner og er i samme bransje, ellers hadde jeg blokkert han og skreket til han "slutt å plag meg!".

Hva er det med dumme gutter som ikke tar SÅ tydelige tegn på at jenta ikke er interessert!!! :sinnatagg:



Anonymous poster hash: f27f3...10b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker, on 15 May 2014 - 22:44, said:

Hvorfor er det sånn at han eneste jeg vil ha hører jeg ikke et pip fra og har bestemt meg for å kutte ut. Mens en annen fyr maser hull i hodet på meg!

Seriøst, vi hadde sex for 5 (!!!) år siden, et ONS. Har aldri snakket særlig siden. Men idet han så meg på Tinder tenkte han vel "aha, hun er singel igjen" (vært i forhold de siste årene). Jeg har aldri vist noen form for interesse!! Trykket X på tinder også.

Han skriver og skriver meldinger til meg på Face. Kommenterer ting, spør om ting. Trykker liker på alt. Jeg svarte høflig i begynnelsen, men stilte aldri motspørsmål for å hinte om at jeg er ikke interessert.

Fyren gir seg ikke! Jeg begynte å ignorere han, enten ikke lese meldingene eller bare la være å svare. Etter et par uker uten svar tikker det inn "hva har jeg gjort gale siden du ikke svarer?". "ingenting:)" svarte jeg. "Flott!" skriver han og fortsetter kjøret.

Hva skal jeg gjøre?

Har mye felles venner og er i samme bransje, ellers hadde jeg blokkert han og skreket til han "slutt å plag meg!".

Hva er det med dumme gutter som ikke tar SÅ tydelige tegn på at jenta ikke er interessert!!! :sinnatagg:

Anonymous poster hash: f27f3...10b

Klar tale.

"Jeg er ikke interessert"

Gutter er nemlig ikke så gode på det der med hint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar tale.

"Jeg er ikke interessert"

Gutter er nemlig ikke så gode på det der med hint.

Tja, er litt redd for å komme i den "herregud, er du innbilsk eller, har ikke sjekket deg opp altså?"-båsen.

Han har jo "bare" spurt om hverdagslige ting, men jeg vet jo han prøver seg. Ingen tar kontakt med en gammel ONS for å være hyggelige venner:p

Kanskje jeg bør svare til han evnt ber meg ut også si "sorry, jeg er ikke interessert". Vet bare ikke om jeg orker, syns fyren er motbydelig faktisk:p

Anonymous poster hash: f27f3...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, er litt redd for å komme i den "herregud, er du innbilsk eller, har ikke sjekket deg opp altså?"-båsen.

Han har jo "bare" spurt om hverdagslige ting, men jeg vet jo han prøver seg. Ingen tar kontakt med en gammel ONS for å være hyggelige venner:p

Kanskje jeg bør svare til han evnt ber meg ut også si "sorry, jeg er ikke interessert". Vet bare ikke om jeg orker, syns fyren er motbydelig faktisk:p

Anonymous poster hash: f27f3...10b

Vet du hva, jeg var faktisk i akkurat samme situasjon nylig. Jeg har riktignok aldri rørt fyren engang, så han hadde virkelig ingen grunn til å tro at jeg var interessert. Jeg har prøvd alt fra å ikke svare, til å snakke direkte, til å delvis lyve, men han ga seg altså ikke. Han på sin side forsøkte alt fra flørting til diverse hersketeknikker. Jeg var dog så heldig at jeg kunne blokkere han fra Facebook uten at det gjorde noe, da vi ikke har noen felles venner.

Du får prøve å spleise ham med noen andre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva, jeg var faktisk i akkurat samme situasjon nylig. Jeg har riktignok aldri rørt fyren engang, så han hadde virkelig ingen grunn til å tro at jeg var interessert. Jeg har prøvd alt fra å ikke svare, til å snakke direkte, til å delvis lyve, men han ga seg altså ikke. Han på sin side forsøkte alt fra flørting til diverse hersketeknikker. Jeg var dog så heldig at jeg kunne blokkere han fra Facebook uten at det gjorde noe, da vi ikke har noen felles venner.

Du får prøve å spleise ham med noen andre :P

Når du skriver 6 meldinger ila en uke med ulike kommentarer og spm og ikke får svar på en eneste. Hvem tror da at jenta er interessert!!! Herregud, fyren må være stokk dum. Kan skjønne de som prøver seg et par ganger uten svar, men dette tar kaka:p

Anonymous poster hash: f27f3...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kuttet ut all form for dating, bruker tiden på meg selv :). Mye gøyere og utrolig mer konstruktivt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Har kuttet ut all form for dating, bruker tiden på meg selv :). Mye gøyere og utrolig mer konstruktivt...

Fornuftig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...