Gå til innhold

Utblåsningstråden for oss single

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så lei meg. Tårene triller for en som ikke er verd det. En som aldri likte meg, men som lot som.

Anonymous poster hash: e9b4f...3f3
Videoannonse
Annonse
Gjest Nanna87
Skrevet

Jeg har vært "desperat" i en lengre periode, men plutselig innså jeg at jeg ville være singel. Kuttet ut knullevenn i går ved å sende han en melding om at jeg var gal, og at jeg ikke kunne kontaktes av han på en lengre periode. Kanskje litt dramatisk, men nå er jeg alene igjen:)

Venter fortsatt på at den riktige mannen skal dukke opp, men jeg stresser ikke... Bare litt!

Går derfor inn sommeren 2014 i sølibat.

AnonymBruker
Skrevet

Er så lei meg. Tårene triller for en som ikke er verd det. En som aldri likte meg, men som lot som.

Anonymous poster hash: e9b4f...3f3

Vet hvordan det føles! Jeg er helt ødelagt faktisk pga han som "ødela" meg. Måtte sende han en melding i går å kutte han helt ut. Klarer ikke mer! Og dette etter at jeg flere gangen fortalte han at jeg begynte å få følelser for han, så kontakter han meg enda klokken 3 på natten lørdag/fredag. DRITT LEI! Og når jeg konfronterer han med det skal han alltid ordne opp å bli som før igjen.

Anonymous poster hash: 687bd...eba

Skrevet (endret)

Jeg føler nesten at vi kvinner kan velge å vrake når det gjelder sex, mens menn kan velge å vrake i datingfasen… Jeg opplever gang på gang at mannen bare fordufter… :s :s :s

Anonymous poster hash: 6a013...efc

Tja, det er jo ingen utpreget date-kultur i Norge, og sjekking foregår først og fremst over internett og på byen, så man kan jo ikke akkurat velge og vrake i dates uten å også være den utvalgte til sex. Er litt i forholdshumør nå (uten at jeg har blitt helt desperat enda), så jeg hadde takket ja til ei heit dame jeg ikke hadde hatt sjans på på byen.

Endret av Eriks
AnonymBruker
Skrevet

Er i samme situasjon. Vi har møttes 2 ganger og det er snart 2 uker siden sist gang. Fant nettop ut at han har profil på en annen datingside i tillegg til en vi møttes på. Ingenting galt i det men ble litt skuffet...

Anonymous poster hash: 6a669...52f

Det var jeg som skrev dette forrige uke.

Jeg tok initiativ til en ny date helgen som var,og han ville gjerne møtes sa han.Han måtte bare se ting litt an siden han hadde vært ute og reist og kom igjen på søndag.

Det endte nok en gang med at det ikke ble noe date og han virker ikke særlig keen på å møtes.

Det rare er at han fortsetter å ta kontakt?

Skrev til meg på søndag kveld spurte hvordan helgen min hadde vært og forklarte at han hadde vært for sliten etter reisen til å møtes.Vi pratet litt.

I dag tok han kontakt igjen.Spurte om jeg hadde planer for 17.mai-helgen. Det viste seg at han hadde ingen klare planer enda,utenom en tur til byen 16.mai. Det skal jeg også,og jeg hintet om at "kanskje vi sees da". Det ville han gjerne , om tiden strakk til sa han..

Hmmm...Er jeg havnet i vennezonen her...?

Skrevet

Det var jeg som skrev dette forrige uke.

Jeg tok initiativ til en ny date helgen som var,og han ville gjerne møtes sa han.Han måtte bare se ting litt an siden han hadde vært ute og reist og kom igjen på søndag.

Det endte nok en gang med at det ikke ble noe date og han virker ikke særlig keen på å møtes.

Det rare er at han fortsetter å ta kontakt?

Skrev til meg på søndag kveld spurte hvordan helgen min hadde vært og forklarte at han hadde vært for sliten etter reisen til å møtes.Vi pratet litt.

I dag tok han kontakt igjen.Spurte om jeg hadde planer for 17.mai-helgen. Det viste seg at han hadde ingen klare planer enda,utenom en tur til byen 16.mai. Det skal jeg også,og jeg hintet om at "kanskje vi sees da". Det ville han gjerne , om tiden strakk til sa han..

Hmmm...Er jeg havnet i vennezonen her...?

Tror han bruker deg som back-up plan...Kutt han ut, kjære deg ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror han bruker deg som back-up plan...Kutt han ut, kjære deg ;)

Jeg mistenker det ja... :(

Er ikke så veldig interessert i ham heller (min interesse avtar når jeg dater noen som tar så lite initiativ) så får vel bare ha han liggende i vennesonen..Har begynt å lete etter en ny nå.

Skrevet

Jeg mistenker det ja... :(

Er ikke så veldig interessert i ham heller (min interesse avtar når jeg dater noen som tar så lite initiativ) så får vel bare ha han liggende i vennesonen..Har begynt å lete etter en ny nå.

Jeg syntes du burde slutte å ta kontakt med han. Ha litt stolthet. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk beskjed om at han likte at vi lever helt separate liv og treffes et par ganger i uken. Han har "ikke troa" på forhold, men liker meg svært godt og vil fortsette og treffes, gjerne eksklusive.

Haha - jeg tror jeg nettopp ble lurt inn i et friends with benefits forhold jeg egentlig ikke vil ha..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes du burde slutte å ta kontakt med han. Ha litt stolthet. :)

Han er grei altså :) Har ikke lurt meg eller laget falske forhåpninger. Vi har møttes kun 2 ganger.Spanderte alt på meg de gangene vi har møttes, kjørte meg hjem etc..

Hvis han vil ha meg i vennesonen synes jeg det er greit. Jeg er som nevnt ikke superinteressert selv heller, så om det fader ut nå passer det meg egentlig fint.

Slither:

Det der hadde jeg ikke gått med på!

Skrevet

Hmmh nei jeg vil jo egentlig ikke gå med på det. Problemet er at jeg er så oppslukt i fyren at jeg ignorerer mine egne grenser.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på date med en i midten av april. Fantastisk fyr, men vi bor langt fra hverandre nå (han flytter hit til høsten dog) så vi sees ikke ofte. Han er utrolig søt, men merker at jo mer jeg liker han jo mer redd er jeg for at han finner tonen med noen der han bor og så glemmer meg. Utrolig teit tanke i grunn, siden han senest i går sa at han gjerne ville ha et kyss osv (ikke helt på den måten da) og har sagt at han synes jeg er fantastisk, pen, drømmejenta osv osv. Ser han om en uke da, så gleder meg til det :)

Er så usikkert når man er singel, og er så lei av menn som bare er ute etter en ting.

Anonymous poster hash: 5a242...78c
AnonymBruker
Skrevet

Hmmh nei jeg vil jo egentlig ikke gå med på det. Problemet er at jeg er så oppslukt i fyren at jeg ignorerer mine egne grenser.

Best å gi ham et ultimatum om han vil ha et skikkelig forhold eller ei,eller sette strek. For om det først blir et FWB-forhold vil du bare bli enda mer oppslukt, og det vil bli tydelig for ham at du ignorerer egne grenser. Snakker av erfaring :(

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på date med en i midten av april. Fantastisk fyr, men vi bor langt fra hverandre nå (han flytter hit til høsten dog) så vi sees ikke ofte. Han er utrolig søt, men merker at jo mer jeg liker han jo mer redd er jeg for at han finner tonen med noen der han bor og så glemmer meg. Utrolig teit tanke i grunn, siden han senest i går sa at han gjerne ville ha et kyss osv (ikke helt på den måten da) og har sagt at han synes jeg er fantastisk, pen, drømmejenta osv osv. Ser han om en uke da, så gleder meg til det :)

Er så usikkert når man er singel, og er så lei av menn som bare er ute etter en ting.

Høres ikke ut som du har så mye å bekymre deg for:) Han er tydeligvis interessert,så bare se det an og ha det moro på date sammen med han. Ikke la tidligere erfaringer med menn som bare vil en ting, ødelegge. Og om han skal flytte nærmere deg allerede til høsten,så er jo ikke det så lenge til da;)

Lykke til:)

Skrevet

Best å gi ham et ultimatum om han vil ha et skikkelig forhold eller ei,eller sette strek. For om det først blir et FWB-forhold vil du bare bli enda mer oppslukt, og det vil bli tydelig for ham at du ignorerer egne grenser. Snakker av erfaring :(

Tja. Hadde jeg bare klart det så... Vi har holdt på slik i over 6 mnd, så er ganske fanget allerede. Problemet er at jeg innbiller meg at dette er drømmemannen og håper at han vil forandre mening på sikt. Lyser idioti lang vei - men klarer jammen ikke å bryte ut av det nei..

AnonymBruker
Skrevet

Høres ikke ut som du har så mye å bekymre deg for:) Han er tydeligvis interessert,så bare se det an og ha det moro på date sammen med han. Ikke la tidligere erfaringer med menn som bare vil en ting, ødelegge. Og om han skal flytte nærmere deg allerede til høsten,så er jo ikke det så lenge til da;)

Lykke til:)

Det er helt sant. Må bare roe meg litt ned :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har vært "desperat" i en lengre periode, men plutselig innså jeg at jeg ville være singel. Kuttet ut knullevenn i går ved å sende han en melding om at jeg var gal, og at jeg ikke kunne kontaktes av han på en lengre periode. Kanskje litt dramatisk, men nå er jeg alene igjen:)

Venter fortsatt på at den riktige mannen skal dukke opp, men jeg stresser ikke... Bare litt!

Går derfor inn sommeren 2014 i sølibat.

Genialt.

AnonymBruker
Skrevet

Genialt.

Ja, synes selv at det var genialt. Plutselig gikk det opp for meg at denne mannen som alltid holder meg på gress, bare vil ha meg når han vil ha sex for å så kaste meg ut neste morgen. Jeg har ikke innsett hvor lei meg jeg har blitt før nå. Derfor må man kvitte seg med dritten for å så starte på nytt.

Håper jeg møter en stødig snill mann en dag:)

Anonymous poster hash: 687bd...eba

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir så overivrig for jeg har så mange følelser i kroppen min som jeg sliter med å kontrollere.

Anonymous poster hash: 75c7e...3ce
AnonymBruker
Skrevet

Kjære ****

Siden jeg aldri klarer å ta meg mot til å si det til verken fjeset ditt eller over nett sier jeg det her. Her hvor du ikke kan lese det, og vite at det er meg, her hvor jeg er skjermet ved en "Post som anonym" knapp.

JA, jeg er forelska i deg. Det var ikke planlagt og heller ikke spesielt ønskelig å bli det men det skjedde.

NEI, jeg svarte ikke den gangen du skrev til meg at jeg ikke var "en sånn type" jente du ville vært sammen med, fordi jeg ble lei meg. Ville ikke vise deg hvor såret og sint jeg ble ved å skrive noe feil.

JA, jeg vet at du fortsatt savner eksen din noen ganger og det har jeg visst fra dag en, men planen min var ikke å bli forelsket i deg, men snarere holde deg med selskap, være med deg og le med deg siden vi er like miserable og alene begge to.

NEI, jeg syns ikke det er noe kult å høre at du har det kjipt fordi eksen din har funnet seg en ny.

MEN, uansett hvor mye jeg skulle ønske jeg kunne, gjør det vondt å prøve å støtte deg i det kjipe. Det er ikke noe gøy for meg å høre at du blir så lei deg pga henne. At etter alt jeg har prøvd og prøvd for å få deg over på bedre tanker, vært der for deg, støttet deg, delt med deg, grått med deg så er det ikke nok. Hun er der fortsatt..

Jeg vil være med deg. Jeg vil kutte deg ut. Jeg vil si det til deg. Men jeg klarer ikke. Noen av dem.

Jeg vil bare dra meg i nakkeskinnet og si "Nå må du gi deg. Du visste han ikke var over eksen sin, det fortalte han før dere begynte å rote. Dere skulle bare være "sexbuddies" dere. Du er jo ikke klar for et forhold engang!"

Noen ganger sitter jeg klar når jeg er med deg eller på Facebook. Vil si "Jeg liker deg. Jeg er forelska i deg. Det var ikke meningen, og jeg beklager for det, men når du snakker om eksen din har jeg lyst til å kaste opp. Jeg klarer ikke å være bare venner. Jeg vil, men jeg klarer ikke støtte deg når det kommer til henne. Derfor kutter jeg deg heller ut. Lar deg være i fred for sjalusien min, og kommer meg videre og over deg."

Du sier vi er like. At vi kunne vært tvillinger. At du syns jeg er kul og henge med, og at jeg har blitt en av dine beste venner. Jeg føler det samme, og jeg skulle ønske det ikke var noe mer der. At jeg ikke hadde disse følelsene..

Jeg har en indre kamp med meg selv. Jeg vil ikke miste deg, men jeg klarer ikke sitte stille og se på at du ikke er over henne. Jeg vil kutte deg ut. Komme meg over deg. Men jeg klarer ikke..

Og på toppen av det hele, har vi den beste sexen jeg noen gang har vært borti..

Skyt meg.

Anonymous poster hash: 67983...a7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...