Gå til innhold

Utblåsningstråden for oss single


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

pakistaner?

Nei :)

Anonymous poster hash: 8e304...e97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hater betatte gutter. De er som klegger ikke gir opp med det første. Det er bare til å bli oppgitt av. Jeg har funnet en som jeg vil ha, en annen som jeg er betatt av også (som er verste masekråka) og tre andre masekråker. Jeg er streng, og jeg har sagt i fra til dem at jeg holder på med en. Selvfølelsen min er ikke noe god så jeg klarer ikke helt å fatte dem heller. Føler meg ikke akkurat som det store tapet, og skjønner ikke hvorfor de klegger sånn. Det finnes så mange utrolig flotte damer der ute som de kan klegge på, og de vil klare å finne så mye bedre. Jeg syns det er rart når de sender meg melding med at jeg er verdens flotteste jente. Nei, jeg er ikke det. Jeg takker dem, og ønsker dem en fin dag videre. Nå vil jeg ikke være slem heller for dette er sånne mennesker som jeg jevnt må omgås så jeg syns det blir rart å skulle ignorere dem.



Anonymous poster hash: 75c7e...3ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater betatte gutter. De er som klegger ikke gir opp med det første. Det er bare til å bli oppgitt av. Jeg har funnet en som jeg vil ha, en annen som jeg er betatt av også (som er verste masekråka) og tre andre masekråker. Jeg er streng, og jeg har sagt i fra til dem at jeg holder på med en. Selvfølelsen min er ikke noe god så jeg klarer ikke helt å fatte dem heller. Føler meg ikke akkurat som det store tapet, og skjønner ikke hvorfor de klegger sånn. Det finnes så mange utrolig flotte damer der ute som de kan klegge på, og de vil klare å finne så mye bedre. Jeg syns det er rart når de sender meg melding med at jeg er verdens flotteste jente. Nei, jeg er ikke det. Jeg takker dem, og ønsker dem en fin dag videre. Nå vil jeg ikke være slem heller for dette er sånne mennesker som jeg jevnt må omgås så jeg syns det blir rart å skulle ignorere dem.

Anonymous poster hash: 75c7e...3ce

Slike mennesker har jo ikke mye selvrespekt. Som mann syntes jeg det må være lov å vise interesse, men for min del så er det ingen som får den om de ikke fortjener det. Om du driver på med spill og tikktakkeri så får du jo på en måte de mennene du fortjener, som ikke har selvrespekt og som er selvutslettende når det kommer til romantiske forhold.

Anonymous poster hash: 5fe8e...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg hater betatte gutter. De er som klegger ikke gir opp med det første. Det er bare til å bli oppgitt av. Jeg har funnet en som jeg vil ha, en annen som jeg er betatt av også (som er verste masekråka) og tre andre masekråker. Jeg er streng, og jeg har sagt i fra til dem at jeg holder på med en. Selvfølelsen min er ikke noe god så jeg klarer ikke helt å fatte dem heller. Føler meg ikke akkurat som det store tapet, og skjønner ikke hvorfor de klegger sånn. Det finnes så mange utrolig flotte damer der ute som de kan klegge på, og de vil klare å finne så mye bedre. Jeg syns det er rart når de sender meg melding med at jeg er verdens flotteste jente. Nei, jeg er ikke det. Jeg takker dem, og ønsker dem en fin dag videre. Nå vil jeg ikke være slem heller for dette er sånne mennesker som jeg jevnt må omgås så jeg syns det blir rart å skulle ignorere dem.

Anonymous poster hash: 75c7e...3ce

problemet mitt er at det er kun de jeg ikke vil ha som klegger ikke de jeg faktisk liker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel og kommer sikkert til å være det en god stund til :/ Har in fact aldri hatt et ordentlig forhold, sett bort fra barneskolen… Nå er jeg jo også ganske ung, så jeg har ikke så mange år på baken heller.

Problemet mitt er at de jeg blir tiltrukket av ikke viser noe særlig interesse for meg, mens jeg får oppmerksomhet fra de jeg ikke er interessert i selv. Det har faktisk vært flere som har vært betatt/forelsket i meg, men det slukker på en måte et lys i meg - jeg mister alt av interesse!

"Holdt på" med en fyr for ett år siden og han var faktisk så utrolig god (innså jeg i ettertid), men av ulike årsaket ble det ikke noe mer av det. I ettertid har jeg faktisk følt anger. Det virker nesten som det kommer til å være sånn hele livet.

Er det andre som opplever at man vil ha det man aldri kan få, men det man lett kan få vil man ikke ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg er singel og kommer sikkert til å være det en god stund til :/ Har in fact aldri hatt et ordentlig forhold, sett bort fra barneskolen Nå er jeg jo også ganske ung, så jeg har ikke så mange år på baken heller.

Problemet mitt er at de jeg blir tiltrukket av ikke viser noe særlig interesse for meg, mens jeg får oppmerksomhet fra de jeg ikke er interessert i selv. Det har faktisk vært flere som har vært betatt/forelsket i meg, men det slukker på en måte et lys i meg - jeg mister alt av interesse!

"Holdt på" med en fyr for ett år siden og han var faktisk så utrolig god (innså jeg i ettertid), men av ulike årsaket ble det ikke noe mer av det. I ettertid har jeg faktisk følt anger. Det virker nesten som det kommer til å være sånn hele livet.

Er det andre som opplever at man vil ha det man aldri kan få, men det man lett kan få vil man ikke ha?

Jepp. Story of my life
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hater når gutten plutselig bare fordufter uten å avgi en forklaring på hvorfor… :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hater når gutten plutselig bare fordufter uten å avgi en forklaring på hvorfor :(

Enig. Det er så uhøflig
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Det er så uhøflig

Ja, noe så jævlig også... Jeg forstår meg bare ikke hvordan gutten oppfører seg på den måten som viser at han liker deg godt, for så å totalt-ignorere senere... Makes no sende. Er så jævla klassisk.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, av og til er det bedre å leve i uvisshet enn å få svart på hvitt hvorfor han ikke vil mer.

Hvis fyren bare fordufter, så finner jeg på unnskyldninger i hodet mitt "han har funnet en annen", f.eks.

Hvis han derimot sier hvorfor han ikke vil mer, kan det smelle hardt. Selvfølelsen får seg en knekk hvis en fyr sier jeg ikke er interessant nok, ikke pen nok osv osv. Det svir mer enn en som bare fader ut. Grunnen til at du blir kuttet ut er ikke alltid like hyggelig å få vite:/



Anonymous poster hash: f27f3...10b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å følge med her!

Jeg for min del er singel for tiden, og har ikke vært på noen dater i år. Men er ikke blitt desperat ennå. :)

(regner med at det kommer om et par måneder.......)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Nja, av og til er det bedre å leve i uvisshet enn å få svart på hvitt hvorfor han ikke vil mer.

Hvis fyren bare fordufter, så finner jeg på unnskyldninger i hodet mitt "han har funnet en annen", f.eks.

Hvis han derimot sier hvorfor han ikke vil mer, kan det smelle hardt. Selvfølelsen får seg en knekk hvis en fyr sier jeg ikke er interessant nok, ikke pen nok osv osv. Det svir mer enn en som bare fader ut. Grunnen til at du blir kuttet ut er ikke alltid like hyggelig å få vite:/

Anonymous poster hash: f27f3...10b

det er aldri bedre å leve i uvisshet. Jeg vil ha sannheten usnsett. Og grunnen kan jo ikke være såå ille.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, nå har han visst tydligvis blokkert meg fra Tinder. For en feig type… Fy faen. Men men… han var ikke så kjekk, uansett. Dukket opp med rød joggesko på daten, HAHA. Og skole dreit han i også. Bad guy. Klassisk

det er aldri bedre å leve i uvisshet. Jeg vil ha sannheten usnsett. Og grunnen kan jo ikke være såå ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har det kommet en ny dating app da- LinkedUp! for dem som er på LinkedIn. Kun for dem med ios enn så lenge.

Vet ikke helt jeg. :P



Anonymous poster hash: c4084...926
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, nå har han visst tydligvis blokkert meg fra Tinder. For en feig type… Fy faen. Men men… han var ikke så kjekk, uansett. Dukket opp med rød joggesko på daten, HAHA. Og skole dreit han i også. Bad guy. Klassisk

Hvor gammel er han? Jeg har vært bort i en fyr som matcher (det lille av) beskrivelsene dine i Oslo nå nylig:P rød joggesko, ikke såå kjekk.. bad guy, dreit i skolen.

Anonymous poster hash: 2fa4e...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, av og til er det bedre å leve i uvisshet enn å få svart på hvitt hvorfor han ikke vil mer.

Anonymous poster hash: f27f3...10b

Jeg foretrekker å få vite at han har funnet en annen, enn at jeg skal leve i uvisshet, og at jeg i tillegg går rundt og venter på ham. Det har jeg kastet bort fem år på av i mitt 22-årige liv!

Anonymous poster hash: cafa8...342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor gammel er han? Jeg har vært bort i en fyr som matcher (det lille av) beskrivelsene dine i Oslo nå nylig:P rød joggesko, ikke såå kjekk.. bad guy, dreit i skolen.

Anonymous poster hash: 2fa4e...5dd

Haha! Hva skjer med rød joggesko? Han er 20.

Faktisk sykt turn off med en som har NULL ambisjoner… denne fyren røyket hasj også, gjorde din? Forstår ikke hva jeg så i han, haha. Pinlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaaaaffffffafffffff! Har å gjøre med en fyr som bare er såååå teit!!!!!! Eller det er vel jeg som er teit sikkert. Men han har vært litt på i det siste, og sendt meg hyggelige snaps, svart på masse jeg har sendt og sendt meg interne ting som bare er til meg og "flørta" litt. ENDELIG.
Men så dreiv vi å snappa noe "ubetydelig" her en dag, og jeg stilte et spørsmål og da hadde han glemt hva han skrev sist, sånn at han ikke skjønte hva jeg spurte om.
Betyr det at han ikke bryr seg generelt om hva han skriver da eller? Fader da.
Dette endrer jo ikke det faktum at han selv har valgt å ha mer kontakt med meg de siste månedene og at han har vært direkte og flørtende mot meg. Han kan da ikke være så jævla hjernedød at jeg bare kan glemme alt det som har vært så positivt i det siste.
GUTTER ALTSÅ.



Anonymous poster hash: 156c6...b1c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er vanskelig dette med kontakt mellom datene/møtene. "Min" fyr skriver ingenting utenom akkurat når vi skal avtale møte. Absolutt ingenting! Når jeg får en melding av han, vet jeg at han skal "fiske" etter om jeg er ledig i kveld. Han spør aldri "hvordan har dagen vært?" f.eks en dag vi ikke skal treffes.

Han er også mye bortreist ifm jobb og da hører jeg ingenting. Denne gangen valgte jeg å skrive en hverdagsmelding bare for å teste om han gadd å svare. Tok svært lang tid. Stod "ikke lest" leeenge, men kjenner jo selv til trikset med å la være å åpne meldingen bare for at senderen ikke skal vite du har lest den;) Vet jo at han sitter med mobilen hele tiden og lett kunne svart innen 1-2 timer ihvertfall.

Det er han som har tatt initiativ til alle treffene våre, så føler jo at jeg må ta litt initiativ også. Både for å vise at jeg er interessert og for å teste om han er av typen som skal ha alt på sine premisser "jeg skriver når jeg trenger deg, ikke mas utenom".

Kjenner at jeg syns det er kjempevanskelig å vurdere om sånne fyrer faktisk ikke er interessert, eller om det er jeg som leter etter dårlige tegn. Før antok jeg naivt at gutter var interessert, når er jeg litt brent barn som kanskje har piggene litt vel mye ute. Tolker mye negativt og beskytter meg selv ved å trekke meg unna.

Når ting er litt sånn halvveis og du føler du får tegn på at han ikke er voldsomt interessert syns jeg det er vanskelig å avslutte ting. Pleier ofte sette en frist i hodet mitt "hører jeg ikke noe ila helgen gidder jeg ikke mer", men da kan du banne på at han spør søndags kveld om å være med meg...



Anonymous poster hash: f27f3...10b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her.

Jeg har alltid vært kjæreste med sånne "pusegutter". Veldig snille og nesten litt tøffeltendenser (ihvertfall i starten). Sånne som har vært helt på knærne etter meg og det har ikke vært et sekund med tvil i datingfasen at de er interessert. Plankekjøring rett og slett.

Problemet er at jeg har erfart at dette kjeder meg i lengden. Det er stas i begynnelsen med en "average Joe" som er helt på tuppa etter deg, men det funker ikke.

Denne gangen har jeg bestemt meg for å være veldig "kvalitetsbevisst", ikke ta første og beste, men finne en som jeg både digger utseendet og personligheten til. Og disse guttene vet jo ofte altfor godt selv hvor bra de er, og jeg føler det er et tidsspørsmål før jeg glipper dem. Dvs de blir aldri kjæresten min.

Har alltid tenkt mitt om de tåpelige jentene som går etter feil fyrer. Nå er jeg jammen meg en av de selv!

Anonymous poster hash: f27f3...10b

Men er det ikke digg med en trygg, god, snill og trofast fyr i lengden da? Sommerfuglene forsvinner uansett etter en stund og utseendet blir man jo vant med, selv om det er Brad Pitt man gifter seg med. Hva er det som er så ille med en fyr som faktisk respekterer deg og vil at du skal ha det bra? Kan komme godt med det, når man som høygravid sitter der med hovne føtter og halsbrann. Da er det faktisk veldig fint med en "tøffel" som masserer føttene dine og ser frem til å dele nattevåket med deg, fremfor en karriereprioriterende kjekkas som syns det er så kjipt at du har blitt "feit" og som ikke har tenkt å gi opp hobbyer eller overtid "bare" fordi han skal bli far.

Anonymous poster hash: ba705...3a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...