Gå til innhold

Utblåsningstråden for oss single


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skulle vært som i Romeo og Julie.. der de ser på hverandre gjennom akvariet og bare.. fall in love :romeo:



Anonymous poster hash: 7cb1b...17d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Skulle vært som i Romeo og Julie.. der de ser på hverandre gjennom akvariet og bare.. fall in love :romeo:

Anonymous poster hash: 7cb1b...17d

ja. Sånt skjer jo ikke. I den vestlige verden idag er jo alt som har med kjærlighet å gjøre skummelt og farlig. Nei man kan jo for guds skyld ikke bli forelska for tidlig eller si jeg elsker deg for tidlig. Da skremmer man jo folk laaangt laaangt vekk. Og så må man tydeligvis være sammen i ørti år før det i det hele tatt er akseptabelt å flytte sammen. ahh. Stress. Hvorfor kan man ikke bare Bang! bli sammen og fiks ferdig? Hadde bare vært så mye enklere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. Sånt skjer jo ikke. I den vestlige verden idag er jo alt som har med kjærlighet å gjøre skummelt og farlig. Nei man kan jo for guds skyld ikke bli forelska for tidlig eller si jeg elsker deg for tidlig. Da skremmer man jo folk laaangt laaangt vekk. Og så må man tydeligvis være sammen i ørti år før det i det hele tatt er akseptabelt å flytte sammen. ahh. Stress. Hvorfor kan man ikke bare Bang! bli sammen og fiks ferdig? Hadde bare vært så mye enklere.

Enig! Hun Patti Stanger fra Millionaire Matchmaking burde komme til Norge :)

Anonymous poster hash: 7cb1b...17d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Enig! Hun Patti Stanger fra Millionaire Matchmaking burde komme til Norge :)

Anonymous poster hash: 7cb1b...17d

ja. Men hun er litt streng og skummel. Men ja hun skulle lært norske menn et og annet om dating.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk fått napp fra en kjempekjekk type, og vi har slettet tinder/hot or not begge to :fnise: og jeg er visst perfekt konemateriale, vi har like interesser, humor osv.

Kanskje det går bra for meg også..... :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk fått napp fra en kjempekjekk type, og vi har slettet tinder/hot or not begge to :fnise: og jeg er visst perfekt konemateriale, vi har like interesser, humor osv.

Kanskje det går bra for meg også..... :vetikke:

Ser forresten at jeg skrev om han 29 april.... Fortsatt kjempehøflig, men jeg er litt seksuelt interessert også nå merker jeg. Tror vi skal møtes til helgen. Det blir bra (håper jeg så sykt ellers dør jeg innvendig)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt sånn halvveis på datern med noen, etter det som føles ut som en evighet med spinsterhood (faktisk tid: rundt 10 måneder). Problemet er bare at jeg fortsatt er veldig distrahert av mitt siste brudd. Jeg har lenge unngått dating nettopp fordi jeg ikke orker å utsette meg selv eller andre for en rebound-greie hvor jeg egentlig bare blir sittende og sammenlikne med eksen osv.

Uansett så trodde jeg virkelig at jeg var klar for noe nytt, og første date gikk veldig fint. Ikke stormende forelsket, men med trua på at dette kan være starten på noe bra. En venninne av meg lever etter begrepet "forsiktig optimisme" når det kommer til kjærlighet, og det var en veldig bra beskrivelse. Men så plutselig møtte jeg på eksen og nydama i flyttebil. Og plutselig så kom alle følelsene tilbake om hvor sårt det var at han ikke ville flytte inn med meg også videre.

På den ene siden så vil jeg jo virkelig bare legge alt bak meg, leve livet mitt og ønske dem alt godt, men samtidig så trigger det masse negative tanker. Plutselig så er jeg overhodet ikke fristet til å ta en ny date med han andre fyren. Finner på dumme unnskyldninger til hvorfor det sikkert ikke vil funke med han og at det er like greit å bare avbryte. Jeg føler egentlig ikke at det er rettferdig ovenfor han nye når jeg går og egentlig prossesserer noe helt annet, men samtidig så vil jeg ikke at fortiden skal ødelegge for noe som har potensiale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninab

Kast deg ut i det!

Exen din er long gone, hvorfor skal du sitte på gjerdet å slite?

Du er verdt godfølelsen, og det finnes lykke der ute!

Hopp i det.

Her er ståa lik, jeg fikk mld på Facebook fra karen jeg er heeeelt på tuppa etter idag tidlig, og det forundrer meg hvordan en mld på Facebook kan gjøre så mye med ett menneske. Boblende champisflasker og boblebad er småtteri!

Gud, jeg vil så ha den mannen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er søndag, jeg er alene og det ENESTE jeg har tenkt på i hele dag er at jeg har lyst til å ringe ham, men jeg kan ikke gjøre det.

Så dagen har gått med til sykling, hårkur, lakkere negler, se på dritt på tv, og å skule på telefonen. Men jeg kom meg helskinnet gjennom dagen, og i morgen er det endelig mandag igjen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. Sånt skjer jo ikke. I den vestlige verden idag er jo alt som har med kjærlighet å gjøre skummelt og farlig. Nei man kan jo for guds skyld ikke bli forelska for tidlig eller si jeg elsker deg for tidlig. Da skremmer man jo folk laaangt laaangt vekk. Og så må man tydeligvis være sammen i ørti år før det i det hele tatt er akseptabelt å flytte sammen. ahh. Stress. Hvorfor kan man ikke bare Bang! bli sammen og fiks ferdig? Hadde bare vært så mye enklere.

jeg eeeeeeeelsker deg :blomst:

Anonymous poster hash: 8010c...aa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sprekker i blant på han jeg prøver å komme over, men han har sluttet å svare om dagen så jeg tror det vil gå fortere nå. :)



Anonymous poster hash: 75c7e...3ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lyst på noen mann etter den siste erfaringen min.

Men i går ble jeg jeg øyeflørtet med av en tjue år yngre mann. Morsomt.

Kanskje jeg skal begynne å kle meg sexy og sofistikert, og vise mennene det de ikke kan få. Ha ha.

Nei, så patetisk er jeg dessverre ikke. Kommer nok til å sitte hjemme i sofaen og trøstespise heller.



Anonymous poster hash: e9b4f...3f3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kast deg ut i det!

Exen din er long gone, hvorfor skal du sitte på gjerdet å slite?

Du er verdt godfølelsen, og det finnes lykke der ute!

Hopp i det.

Her er ståa lik, jeg fikk mld på Facebook fra karen jeg er heeeelt på tuppa etter idag tidlig, og det forundrer meg hvordan en mld på Facebook kan gjøre så mye med ett menneske. Boblende champisflasker og boblebad er småtteri!

Gud, jeg vil så ha den mannen!

Takk, haha! Rett etter at jeg skrev forrige innlegg, så fikk jeg en veldig koselig melding fra daten og da ble det plutselig mye lettere å være optimistisk igjen - jeg er litt vinglete og ustabil i humøret for tiden, men forhåpentligvis så bedrer det seg litt hvis jeg får sjansen til å bli bedre kjent med han nye.

Deilig å få melding fra noen man er på tuppa etter da! Finnes ikke bedre spør du meg. En av grunnene til at jeg faktisk orker å dra det skrullete hodet mitt på en ny date igjen i overimorgen er fordi jeg lever i håpet om å bli litt på tuppa etter han i nær fremtid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg sittet og sett på TV-serien min til utpå natten, enda jeg skal tidlig på jobb i morgen. Men det er verd det, TV-serier er min eneste lykke for tiden.



Anonymous poster hash: e9b4f...3f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så tragisk. Vet at fyren jeg "dater" bare er ute etter sex.

Vel, han har ikke sagt det, men føler alle tegnene er der. Han tar liksom bare kontakt på kveldstid, det eneste vi gjør sammen er å se film/tv og p*le. Snakker jo også, men er aldri snakk om å finne på noe på dagtid eller noe.

Overnattet hos han i helgen, og håpte da morgenen etter skulle bli koselig. Vi har tross alt truffes en del, ikke noe ONS akkurat. Men følte egentlig bare han ønsket meg hjem. Ville liksom ikke ligge og kose neste morgen, bare stod opp og jeg tolket det som "han vil jeg skal dra". Vi kysset hverandre før jeg gikk.

Noen ganger er jeg bombesikker på at han bare er ute etter sex og at jeg er en logrende valp som kommer når han knipser. Andre ganger tenker jeg "slapp av og slutt å let etter tegn på at han ikke er interessert". Har en tendens til å lete etter tegn på at gutter bare er ute etter sex. Ikke fordi jeg har erfart det så mye selv, men har hørt om så mange historier, og jeg frykter det så inderlig. Savner den naive tilnærmingen jeg hadde som 20-åring:/

Så vingler jeg mellom a) droppe han helt, b) beholde han som p*levenn og lete etter kjærestemateriale imens og c) date han framover og håpe på det beste.

Er ikke forelsket, men en del av meg håper han vil noe mer enn sex og det plager meg. Trenger ikke bli kjærester i morgen akkurat, men det plager selvfølelsen min dersom jeg ikke er god nok for annet enn sex.

Og jeg tør ikke spør han om hensiktene hans. Jeg frykter svaret + at jeg vil ikke stresse han dersom han faktisk er i en uskyldig bli-kjent-fase.



Anonymous poster hash: f27f3...10b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har intet behov for utblåsning. Trives utmerket som singel, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har aldri vært på en date i hele mitt liv.



Anonymous poster hash: cbd32...f70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel strengt tatt et sted hvor jeg ikke aner hvor er, og jeg forstår ikke forholdet heller. Vi har møttes i over en måned, det har vært en del fysisk, og nå kysser vi hver gang vi ser hver andre og hver gang vi sier hade. Han har allerede fortalt moren sin om meg, hjulpet meg med en del småting og vice versa, men samtidig, vet jeg ikke om vi "holder på", eller om vi bare er venner.... ? Vi snakker så og si hver dag på telefon, enten det er lange samtaler eller korte, vi sender meldinger i ny og ne og generelt snakker godt og forstår hverandre enda bedre.... kan vel legge til, at jeg har et langt forhold bak meg og vet egentlig ikke hvordan jeg skal oppføre meg... når kommer følelsene? Jeg er absolutt veldig betatt av han, men kan det gro? uffff så vanskelig.... har alltid hatt et inntrykk at skal man bli forelska, blir man det med en gang, men sånt tar jo tiiid...om man i det hele tatt blir forelska da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første jeg har elsket, er forlovet, har barn og bor i et annet land. And the worst part? Han har lenge sagt at han føler det samme for meg, før han plutselig var forlovet. Aargh! Trøster meg med at han lenge har vist seg å være useriøs (løgner, holdt på med andre jenter osv)

Anonymous poster hash: 8e304...e97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Den første jeg har elsket, er forlovet, har barn og bor i et annet land. And the worst part? Han har lenge sagt at han føler det samme for meg, før han plutselig var forlovet. Aargh! Trøster meg med at han lenge har vist seg å være useriøs (løgner, holdt på med andre jenter osv)

Anonymous poster hash: 8e304...e97

pakistaner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...