Gå til innhold

Utblåsningstråden for oss single


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blææ, jeg bare stikker med en gang ting blir for seriøst. Skjønner ikke hva som går av meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men er det ikke digg med en trygg, god, snill og trofast fyr i lengden da? Sommerfuglene forsvinner uansett etter en stund og utseendet blir man jo vant med, selv om det er Brad Pitt man gifter seg med. Hva er det som er så ille med en fyr som faktisk respekterer deg og vil at du skal ha det bra? Kan komme godt med det, når man som høygravid sitter der med hovne føtter og halsbrann. Da er det faktisk veldig fint med en "tøffel" som masserer føttene dine og ser frem til å dele nattevåket med deg, fremfor en karriereprioriterende kjekkas som syns det er så kjipt at du har blitt "feit" og som ikke har tenkt å gi opp hobbyer eller overtid "bare" fordi han skal bli far.

Anonymous poster hash: ba705...3a2

Det er jo ikke noe automatikk i at alle som er kjekke er slemme og alle som er mindre kjekke er snille da.

Anonymous poster hash: 2fa4e...5dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en fyr er på jobbreise og du spør han casually hvor lenge han skal være borte, og han velger å IKKE svare; er det et j*vla dårlig tegn?

Pessimisten i meg lukter at han tenker "jeg vil ikke at hun skal vite når jeg er tilbake, fordi jeg gidder ikke henge med henne/vil se det an/skal date andre/orker ikke avtaler".



Anonymous poster hash: f27f3...10b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det er jo ikke noe automatikk i at alle som er kjekke er slemme og alle som er mindre kjekke er snille da.

Anonymous poster hash: 2fa4e...5dd

fins ordinære menn som setter karriæren først
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Nja, av og til er det bedre å leve i uvisshet enn å få svart på hvitt hvorfor han ikke vil mer.

Hvis fyren bare fordufter, så finner jeg på unnskyldninger i hodet mitt "han har funnet en annen", f.eks.

Hvis han derimot sier hvorfor han ikke vil mer, kan det smelle hardt. Selvfølelsen får seg en knekk hvis en fyr sier jeg ikke er interessant nok, ikke pen nok osv osv. Det svir mer enn en som bare fader ut. Grunnen til at du blir kuttet ut er ikke alltid like hyggelig å få vite:/

Anonymous poster hash: f27f3...10b

Man trenger jo ikke fortelle sannheten om hvorfor. Det holder faktisk å bare si ifra om at "du, jeg tror ikke vi bør treffes mer fordi jeg ikke er klar for forhold/vi er for ulike/sett inn klisjé", foran å bare ignorere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke noe automatikk i at alle som er kjekke er slemme og alle som er mindre kjekke er snille da.

Anonymous poster hash: 2fa4e...5dd

Selvfølgelig ikke. Men å avvise en ellers perfekt fyr bare fordi han IKKE er grisekjekk og utløser tusen sommerfugler i magen er ikke nødvendigvis det lureste.

Anonymous poster hash: ba705...3a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når en fyr er på jobbreise og du spør han casually hvor lenge han skal være borte, og han velger å IKKE svare; er det et j*vla dårlig tegn?

Pessimisten i meg lukter at han tenker "jeg vil ikke at hun skal vite når jeg er tilbake, fordi jeg gidder ikke henge med henne/vil se det an/skal date andre/orker ikke avtaler".

Anonymous poster hash: f27f3...10b

Det er et veldig dårlig tegn ja. Og når magefølelsen din sier at du ikke kan stole på ham så bør du selvfølgelig ikke gjøre det heller.

Anonymous poster hash: ba705...3a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fins ordinære menn som setter karriæren først

Så absolutt. Poenget mitt er at det kan være fåfengt å lete etter en perfekt pakke. Og at det viktigste man leter etter bør være en mann som er trofast, empatisk og omsorgsfull og ikke bare en som er grisedeilig.

Anonymous poster hash: ba705...3a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Så absolutt. Poenget mitt er at det kan være fåfengt å lete etter en perfekt pakke. Og at det viktigste man leter etter bør være en mann som er trofast, empatisk og omsorgsfull og ikke bare en som er grisedeilig.

Anonymous poster hash: ba705...3a2

ja så klart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på date på mandag med en fyr som har vist stor interesse en stund, sendte melding på tirsdag og sa takk for i går, og fikk riktignok svar, men han ganske kort og siden har jeg ikke hørt noe mer.

Han var vel ikke så interessert da, og slikt må man vel bare regne med, men utrolig ironisk at interessen hans sank med en gang min steg. Oh well. Plenty more fish osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i samme situasjon. Vi har møttes 2 ganger og det er snart 2 uker siden sist gang. Fant nettop ut at han har profil på en annen datingside i tillegg til en vi møttes på. Ingenting galt i det men ble litt skuffet...



Anonymous poster hash: 6a669...52f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som singel og aktiv med datingen skjer det rett som det er at jeg får meg noen slag i trynet.

Her kan alle de single tømme ut sin frustrasjon. Enten det er drittsekker de har møtt på, blitt dumpet etter date, blitt lurt, ikke får date osv osv. Ingen begrensninger, bare en utblåsningstråd når sinnet koker eller tårene renner.

Dette er en real SUTREtråd;)

Jeg kan starte:

Trodde jeg hadde kontroll på følelsene mine, men etter 4 dater og en del sex gjorde det vondt likevel. Vi pratet visst ikke så bra sammen syns han, og han vil derfor ikke møte meg igjen.

Jeg lot være å svare på den smsen. Ville ikke si at "det er greit", fordi jeg ble oppriktig lei meg. Ville heller ikke komme med noen bitter og sur kommentar.

Kudos for å faktisk si ifra, men likevel slag i trynet. Jeg har alltid vært sjenert, så dette er et sårt punkt. Tar det veldig personlig merker jeg.

Jeg har dessuten "angst" for å ta initiativ, så da jeg endelig motet meg opp til å foreslå date nr 5 så fikk jeg avslaget.

Eeegentlig er jeg mer interessert i en annen, så håper jo han fremdeles liker meg. Problemet er at magefølelsen sier at han heller ikke syns vi er supermatch personlighetsmessig og bare er ute etter sex. Kjenner jeg er lite klar for et nytt slag, så nå tør jeg ikke ta initiativ på en stund.

Kjør på med negativitet;) ;)

Anonymous poster hash: f27f3...10b

Jeg har opplevd det samme som deg, mange ganger.... faktisk med mange forskjellige. Det har vært ufattelig tungt og sårt. Dette skjer ikke nå lenger, for nå holder jeg igjen, og vil ikke til sengs før lenge. Men jeg føler meg fortsatt sårbar etter det jeg erfarte og opplevde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et veldig dårlig tegn ja. Og når magefølelsen din sier at du ikke kan stole på ham så bør du selvfølgelig ikke gjøre det heller.

Anonymous poster hash: ba705...3a2

Takk for bekreftelse! Over og ut med han. Han har enda ikke svart, og det er flere dager siden jeg skrev. Håååper han later som ingenting og skriver til meg når han kommer hjem, for da skal han få smake sin egen medisin; ingen svar;)

Evnt at jeg sier hva jeg mener, men tror det smaker bedre for meg å ignorere han.

Anonymous poster hash: f27f3...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig ikke. Men å avvise en ellers perfekt fyr bare fordi han IKKE er grisekjekk og utløser tusen sommerfugler i magen er ikke nødvendigvis det lureste.

Anonymous poster hash: ba705...3a2

Det hjelper jo ikke om han er bra ellers om man ikke er tiltrukket av han da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i samme situasjon. Vi har møttes 2 ganger og det er snart 2 uker siden sist gang. Fant nettop ut at han har profil på en annen datingside i tillegg til en vi møttes på. Ingenting galt i det men ble litt skuffet...

Anonymous poster hash: 6a669...52f

2 uker siden? Det er ganske lenge. :/ Har ingen av dere tatt initiativ til å finne på noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 uker siden? Det er ganske lenge. :/ Har ingen av dere tatt initiativ til å finne på noe mer?

Synes jeg også...Vi skriver meldinger nesten daglig men...har kun laget halvveis avtaler et par ganger, om å møtes,men det har glidd ut i sanden...Ser at han er inaktiv på datingsiden der jeg fant ham - men aktiv på en annen datingside (jeg har en gammel profil der og logget meg tilfeldig inn i går), så det er jo godt mulig han dater andre enn meg :(

Anonymous poster hash: 6a669...52f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest KrissyHart

hvor finnes den kjekke rockertypen som er høy og tynn,og med hår på huet og kassa..

mannfolk i norge er enten bondske eller alt for femi, eller type bolerlook.

mennene her til lands er så ekstremt opptatt av status og materielle ting.

hva skjedde med personligheten og livsnyteren?

alle vil ha unger og hus og gifte seg. hvor er han som vil leve i nuet og ikke a4.

jeg tror jeg kan henge meg. ikke sett noe til fyren på 11 år..

jeg bor i feil land

ROCK ON

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i samme situasjon. Vi har møttes 2 ganger og det er snart 2 uker siden sist gang. Fant nettop ut at han har profil på en annen datingside i tillegg til en vi møttes på. Ingenting galt i det men ble litt skuffet...

Anonymous poster hash: 6a669...52f

Så kjipt!

Men jeg trøster meg i det minste med at prinsippet om at enten så er man interessert, eller så er man ikke. Jeg er i det minste glad for at han ikke var en av de guttene som drar ut datingen selv om de vet at det ikke blir noe mer i lengden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk.

Har vært så på tuppa etter en mann de siste 5 månedene, og jeg skjønner ikke hva han vil. Lang historie kort, vi hadde det fint, jeg var litt for rask til å foreslå at vi skulle være eksklusive, han fikk panikk, jeg stakk, men så klarte han ikke holde seg unna. Jeg trakk konklusjonen om at vi fant tilbake til hverandre som ff's selv om jeg innerst inne vil mer, han samtykket, men har i det senere begynt å oppføre seg mer eller mindre som en kjæreste.

Hva gjør jeg a?

Anonymous poster hash: a839b...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Har offisielt lagt dating på hylla for en stund her. Jeg har vært i tvil om jeg egentlig er klar for noe forhold nå, og etter at det plutselig begynte å bli litt alvor med en fyr fant jeg ut at nei, jeg er visst ikke klar.. så "dumpet" han i kveld. Har ekstremt dårlig samvittighet for at jeg lot det gå så langt før jeg innså det, men nå skal det sies at jeg har holdt igjen hele veien, selv om han har "presset på" med at det skal være alvor mellom oss. Så nå skal jeg holde meg langt unna til jeg VET at jeg er klar for det. Eller rettere sagt; til den rette dukker opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...