Gå til innhold

Kos og kaos

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så herlig at minsten har blitt en kosebaby (som jeg kaller det) De er så innmari søte når de er i den alderen :jepp:

Flinke dere har blitt til løping og trening forresten ! Er innom treningsbloggen deres av og til, i tilegg til at den berømte boka holder meg oppdatert da :)

Ha en super dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy at noen leser der! Jeg føler i blant at jeg bare skriver for oss selv, for å ha noe å se tilbake på, men det er jo absolutt mer motiverende å vite at noen kikker innom i blant :jepp:

Apropos trening, i ettermiddag er det karuselløp igjen :)

Skrevet

Lykke til med karuselløp!

Må jo lese innom bloggen - det motiverer meg veldig å se andre gjennomføre slikt!

Skrevet

Lykke til med karuselløp!

Må jo lese innom bloggen - det motiverer meg veldig å se andre gjennomføre slikt!

Takk for det, vi overlevde igjen :fnise:

Wow, så gøy at jeg kan motivere noen! :jepp: Du er vel ikke akkurat noen latsabb selv heller, så motivasjonen går nok begge veier ;)

Skrevet

Sendte en pm :)

Skrevet

Sier det samme jeg altså.. Blogg?? :P

Skrevet

Sier det samme jeg og, pm sendt! ;)

Skrevet

Ble litt stressa i dag, da jeg kom på at presten ikke har ringt oss. Fikk beskjed da jeg booka dåpen om at vi kom til å bli kontakta for en samtale. Nå er det jo plutselig under ei uke igjen, og vi har ikke hørt et pip fra dem. Får ringe i morra! :bond: Jeg har forøvrig ikke gjort noe annet enn å bestille lokaler og sende ut invitasjoner. Kanskje på tide å legge inn et nytt gir snart?! :sjenert: Må få kjøpt pynt, bestemme endelig meny, finne ut hvor mye kake vi trenger, finne ut hva R skal ha på seg osv osv... :bond:

Skrevet

:ler: du er så 2. gangs mamma :ler: Herlig avslappa :hjerte: Synes å huske det meste var på stell en halv evighet i forkant sist :hoho:

Skrevet

På mange områder er jeg nok veldig typisk 2.gangs ja, men akkurat dåpen tror jeg ikke vi styrte så med til S heller, for da ble kirka bestilt drøye to uker i forveien, og gjestene ble invitert via sms. :rolleyes:

Skrevet

Håper du får kontakt med presten i dag da :)

Uff.. Jeg synes folk styrer ALT for mye med dåp jeg altså. Alle skal ha det så fancy og flott og dyrt.

invitasjon via sms gjorde vi også :fnise: Blir dere mange?

Skrevet

Fikk snakka med dem nå nettopp. Det viste seg at de pleide å ringe etter lunsj på tirsdag før dåpen for å avtale møte senere i uka. Er det bare jeg som synes det var lovlig sent? :sjenert: Spiller jo ingen rolle forsåvidt, men ble jo litt redd for at de hadde glemt oss...

Vi fikk vite i går at broren til han godeste og familien ikke kan komme, så da blir vi 13 voksne og 4 barn inkl dåpsbarnet. Kjipt at de ikke kunne, særlig siden han er fadder, men vi visste at det var en fare for det, for de bor 3 timer unna og venter nr 2 om en måned.

I dag skal S ha med seg ei venninne hjem fra barnehagen. Det blir spennende! :) Sol og knallvarmt her, så det blir nok mest plaskebassenglek på dem tenker jeg ;)

Skrevet

Det var jo veldig sent ja. Vi hadde samtale i hvertfall 2 uker før dåpen.

Så koselig at S skal ha med seg ei venninne hjem. Det må være skikkelig gøy å se når de får venner. Kjenner det varmer inni meg når jeg ser hvordan mini oppfører seg rundt andre. Han er så snill og rolig :)

Skrevet

Ja, det er såå koselig å se vennskap utvikle seg! :hjerte: De to har hengt sammen siden de begynte i barnehagen, faktisk. Like bestemte begge to, men de klarer på et merkelig vis å samarbeide likevel :fnise: For øyeblikket er de på trolljakt i skogen med han godeste. Vi har noen arbeidsfolk i hagen, så vi må finne på litt andre ting frem til de går hjem. Forhåpentligvis snart, for vi har allerede "brukt opp" lekeplassen og asfaltkritt! :fnise:

Skrevet

På mange områder er jeg nok veldig typisk 2.gangs ja, men akkurat dåpen tror jeg ikke vi styrte så med til S heller, for da ble kirka bestilt drøye to uker i forveien, og gjestene ble invitert via sms. :rolleyes:

Når du sier det så var det kanskje MEG det ja som styrte noe innmari med dåpen (også :roll:) :hoho:

Så kos med en liten venninne på besøk!! :hjerte: Rart at de er så store at de har begynt med sånt :daane:

Skrevet

Oj, det var lovlig seint. Vi hadde dåpssamtale for litt over en uke siden, synes de var passe. Og fikk jo beskjed om tidspunktet en uke etter vi bestilte dåpen tror jeg. Her har jeg lagd handleliste (skal ha koldtbord), lagd bordkort og ordnet bordplassering. Resten tar vi på lørdag :fnise:

Fant jentene noen troll da?

Skrevet

Jentene fant ingen troll, men diverse annet gøy i skogen. Det morsomme med barn er jo at man plutselig legger merke til detaljer og ser verden med helt nye øyne når man er sammen med dem. Superstas! :hoppe: De krangla ikke ett sekund, men delte leker og oppmerksomhet helt fint hele tid. Kjempekoselig, rett og slett :nigo:

Presten ringte i går, til han godeste av alle ting. Vi skal møtes i kirka til torsdag. Jeg fikk spikra endelig meny og antall gjester på lokalet også, så nå gjenstår bare innkjøp av servietter, blomster og klær til R :)

Gjest Neferet
Skrevet

Så gøy med små venninner! :rodmer:

Lykke til med resten av forberedelsene! :duskedame: Hva gjør man på møte med presten i forkant av dåpen egentlig..?? :klo:

Skrevet

Synes å huske fra sist at det var mest praktisk informasjon, f.eks avtale rekkefølgen man går inn i, hvilket barn som døpes først, klokkeslett for oppmøte, hvor man kan gå for å skifte bleie osv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...