Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

EA har hatt meg snurret rundt lillefingeren siden jeg fikk sitte ved siden av søsteren min som barn og SE PÅ at hun spilte i timesvis. Nå finnes jeg ikke interessert. Spillet deres er rett og slett ræva.

Savner alt det dere har nevnt over! Var syk i forrige uke, så fikk brukt litt tid på å teste spillet skikkelig. Prøvde meg på en legacy challenge for å spice opp litt. Selv det ble dritkjedelig!
De har virkelig feilet på dette med følelser. BLÆH.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanke strippe spillet for alt og pøse på med litt følelser. Det er så platt!!

Jeg testet litt igjen i går, og jeg er enig. Og ja, det er mulig det er slik det er i menneskelige relasjoner, men mange ganger virker følelsene helt vilkårlige. Og jeg synes det er vanskelig å bli kjent med mennesker. Og det ser ut til å være en stor overvekt av single kvinner i byen, noe som er litt kjipt, siden jeg best liker å spille med kvinner :laugh:

Jeg tror de må komme med noen heftige utvidelser for at dette spillet skal bli interessant. Jeg liker at simmene får mer personlighet, men gud bedre, spillet mangler jo alt det som gjorde det morsomt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ennasus

Hadde en glitch igår da jeg spilte sims 3, simmen min var på jobb10967280_10203596868984284_1738819572_o., og når hun kom hjem så hun slik ut

ok2a8i.jpg

Har heller ikke lasta ned "naked-mod" eller noe, bare en annen hudtype.. tror klærne firsvant så ble huden igjen. Etter hun dusja fikk hun på seg klær igjen, og da fikk jeg ikke til å "kle ho av" (ja jeg prøvde :fnise: ) var morro så lenge det varte... Har noen opplevd slik glith i sims 4? eller 3 for den sags skyld:)

10969460_10203596865064186_1524709739_o.10960813_10203596864944183_80134017_o.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at folk klagde like mye på hvor lite det var å gjøre da Sims 3 kom ut, for da var folk vant til å spille Sims 2 med utvidelsespakker. Jeg kjeder meg fort når jeg spiller det selv, men grunnspillet er så enormt forbedret i forhold til de tidligere spillene. Følelser er kanskje litt overvurdert, ja, men multitaskingen er fantastisk, de sitter ikke fast hvis det er mindre enn én hel rute dit de skal, ytelsen er fantastisk... Jeg savner alt innholdet fra Sims 3, absolutt, og jeg kommer nok ikke til å spille 4 mer før det kommer noen utvidelsespakker, men jeg synes helt ærlig at de har gjort en fantastisk jobb.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer snart en ny oppdatering som inkluderer slektstre igjen! Eller "genealogi" som jeg har lest at de kaller det. Det hjelper jo litt på, det har jeg savnet skikkelig!

Edit: åja, var litt sen ser jeg :D

Endret av bippo
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer snart en ny oppdatering som inkluderer slektstre igjen! Eller "genealogi" som jeg har lest at de kaller det. Det hjelper jo litt på, det har jeg savnet skikkelig!

Ser ut som at vi begge akkurat så nyheten og løp til denne tråden samtidig :P Endret av Shinigami
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en glitch igår da jeg spilte sims 3, simmen min var på jobb10967280_10203596868984284_1738819572_o., og når hun kom hjem så hun slik ut

ok2a8i.jpg

Har heller ikke lasta ned "naked-mod" eller noe, bare en annen hudtype.. tror klærne firsvant så ble huden igjen. Etter hun dusja fikk hun på seg klær igjen, og da fikk jeg ikke til å "kle ho av" (ja jeg prøvde :fnise: ) var morro så lenge det varte... Har noen opplevd slik glith i sims 4? eller 3 for den sags skyld:)

10969460_10203596865064186_1524709739_o.10960813_10203596864944183_80134017_o.jp

Hahahaha, utrolig. xD Jeg hadde også en slik bug en gang i Sims 3, og jeg hadde ikke en gang lastet ned noe som helst, men hun så ut som en naken Barbiedukke, da, uten alle "detaljene". Hun skulle skifte til jobb, men tok på seg bursdagdressen istedet. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yes! :bolledeig: Slektstre er tilbake :bolledeig: Jeg tenkte på dette i forgårs når jeg spilte :ler: Og et par nye ting i tide til Valentine`s day har også kommet :biggrin:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Twitter-siden til the sims Spania publiserte dette bildet. I morgen er det 15 år siden det første sims-spillet kom ut. Kan det kanskje bety at det kommer en større oppdatering i morgen? Det er en politimann i døra og sitter en mann med sykehusklær til høyre i bildet. Nye karrierer?

Edit: vet ikke helt hvorfor bildet ble i så sykt dårlig kvalitet..

post-75027-38301_thumb.jpg

Endret av Pompom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twitter-siden til the sims Spania publiserte dette bildet. I morgen er det 15 år siden det første sims-spillet kom ut. Kan det kanskje bety at det kommer en større oppdatering i morgen? Det er en politimann i døra og sitter en mann med sykehusklær til høyre i bildet. Nye karrierer?

Edit: vet ikke helt hvorfor bildet ble i så sykt dårlig kvalitet..

Jeg har en følelse av at de kommer til å annonsere utvidelsespakke, kanskje aktive karrierer utifra bildet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Husk at folk klagde like mye på hvor lite det var å gjøre da Sims 3 kom ut, for da var folk vant til å spille Sims 2 med utvidelsespakker. Jeg kjeder meg fort når jeg spiller det selv, men grunnspillet er så enormt forbedret i forhold til de tidligere spillene. Følelser er kanskje litt overvurdert, ja, men multitaskingen er fantastisk, de sitter ikke fast hvis det er mindre enn én hel rute dit de skal, ytelsen er fantastisk... Jeg savner alt innholdet fra Sims 3, absolutt, og jeg kommer nok ikke til å spille 4 mer før det kommer noen utvidelsespakker, men jeg synes helt ærlig at de har gjort en fantastisk jobb.

Jeg klagde en god del da sims 3 kom ut, men da fordi det var litt uvant til å begynne med og spesielt det at man ikke lenger kunne skape hele verdener/byer like enkelt som i sims 2. Likevel ble jeg mye fortere interessert i sims 3 og begynte å like det kjapt. Jeg likte spesielt åpen verden og brukte mye tid i grunnspillet til å dra rundt med simmen og utforske nye områder i nabolaget (man startet jo med to store nabolag allerede fra begynnelsen, det i grunnspillet og det man kunne laste ned gratis ekstra). Det er ikke mangel på ekstrastæsj jeg klager over i sims 4 for det har jeg jo forståelse for at man ikke kan forvente i grunnspillet. Det kommer jo etterhvert. Men de har gjort endringer i spillet som ikke passer til min spillestil, rett og slett. Jeg har inntrykk av at flere erfarne simmere har litt av samme følelsen. Heldigvis finnes det jo en god del som elsker sims 4 med alt det nye, og jeg håper og tror at jeg også kommer til å like det bedre når det kommer utvidelser med mer å gjøre og oppleve i spillet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis karrierer er den nye tilleggspakken som kommer blir jeg skikkelig skuffa. Det er ikke første prioritet i mine øyne ihvertfall. Vært mye gøyere med dyr eller årstider..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...