Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Kjenner at jeg nesten blir desperat. I går kjøpte jeg Ut i naturen pakken. Null problem og null stress. Helt til jeg skal finne de ti uidentifiserte plantene. Jeg får ikke til å høste ildbladet. Finner planten, men får aldri høstet den. Har til og med slettet spillet og installert det igjen, uten at det funket.

Noen andre med samme problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Origin! De har 30% på sims 4:)

Åh åh!! :)

Noen som vet klokkeslettet det kommer til mac?

Haha, jeg føler meg som en unge som venter på julegaveåpningen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hinkelpinkel

Åh åh!! :)

Noen som vet klokkeslettet det kommer til mac?

Haha, jeg føler meg som en unge som venter på julegaveåpningen...

17. februar kl. 19 kan eg laste det ned frå Origin iallefall! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17. februar kl. 19 kan eg laste det ned frå Origin iallefall! :D

Oi, så sent!! :o

Hadde håpet det ble etter 00.00 jeg.. Hvor fikk du denne infoen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hinkelpinkel

Oi, så sent!! :o

Hadde håpet det ble etter 00.00 jeg.. Hvor fikk du denne infoen?

Står på Origin :)

post-73621-0-63655800-1424122399_thumb.p

Endret av Hinkelpinkel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Jeg lagte en ny sim for å flytte inn i ett nytt hus. Så hadde ikke simmen nok penger. Jeg trykka på krysset i "move in" for å skrive inn koden og så flytte inn simmen min, men nå er simmen borte! Jeg finner den ikke igjen i biblioteket mitt. :sukk: Jeg brukte jo tid på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh tar så lang tid å laste ned. Har hold på å "forberede" til nedlastning i en halv time. Jaja, hva er vel Sims uten ett par bugs, forsinkelser og feil :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hinkelpinkel

Åhhh tar så lang tid å laste ned. Har hold på å "forberede" til nedlastning i en halv time. Jaja, hva er vel Sims uten ett par bugs, forsinkelser og feil :fnise:

Min har komt til 52%, syns dette går i sneglefart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har komt til 52%, syns dette går i sneglefart!

Ja! Hadde jo sett for meg at jeg skulle spille i kveld, men ser ikke sånn ut :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Jeg lagte en ny sim for å flytte inn i ett nytt hus. Så hadde ikke simmen nok penger. Jeg trykka på krysset i "move in" for å skrive inn koden og så flytte inn simmen min, men nå er simmen borte! Jeg finner den ikke igjen i biblioteket mitt. :sukk: Jeg brukte jo tid på den!

Fant henne. Hun hadde custom content og da må man på advanced search for å inkludere de med custom. Det visste jo ikke jeg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny video som viser litt av gameplayet som lege :) Det ser ut som det er to retninger, lege og sykepleier?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spillet mitt hakker noe veldig på maccen min... Har jo oppfylt alle kravene og vel så det så er ingenting som tilsier at det skal være så tregt.

Når jeg for eks velger at simmen min skal dusje så har hun nesten rukket å dusje ferdig før det vises at hun dusjer i den handlingsboksen om dere skjønner.

Synes heller jeg ikke rekker å gjøre noe mellom jobb og soving annet enn å spise, dusje, se litt tv og gå på do.. Blir liksom kun for å unngå at behovene blir røde, rekker ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig typisk at utvidelsespakkene kommer rett før eksamenstiden starter :P Pleier å si til meg selv "da er de aller fleste bugs fiksa på til juni-ish".

Hjelper dog lite :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spillet mitt hakker noe veldig på maccen min... Har jo oppfylt alle kravene og vel så det så er ingenting som tilsier at det skal være så tregt.

Når jeg for eks velger at simmen min skal dusje så har hun nesten rukket å dusje ferdig før det vises at hun dusjer i den handlingsboksen om dere skjønner.

Synes heller jeg ikke rekker å gjøre noe mellom jobb og soving annet enn å spise, dusje, se litt tv og gå på do.. Blir liksom kun for å unngå at behovene blir røde, rekker ikke mer.

Enig i at man ikke rekker å gjøre så mye pga behovene. Skulle ønske man kunne slå av den "personligheten" som viser hvordan de føler seg.

Spillet mitt går som smurt sålangt. Ingen problemer på mac. Håper det holder seg sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som har dette problemet? Omtrent ingen av vinduene er gjennomsiktige, og det irriterer dritten av meg :sinnatagg: De som er helt enkle og firkanta uten noe dilldall funker, men de passer jo ikke inn i huset mitt :(

post-82587-0-57679500-1424446424_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er helt inntil veggen jo, de fester seg jo sånn automatisk. Men jeg har lest litt rundt, og det ser ut som flere Mac-spillere har samme problemet, så får vi håpe at det kommer en patch på det ganske snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...