Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Jeg ble positivt overasket etter å ha lest all kritikken spillet har fått, selv om jeg skjønner at de som er glade i å bygge hus og nabolag kan være skuffa. Sims 3 ble nesten litt mye og for stort, mens sims 4 er enkelt og elegant. Liker at de har mer realistiske relasjoner og at de kan prate sammen mens de holder på med ting. Liker også at man bare trenger å passe på de som er på tur og synes faktisk det er digg å slippe småbarna også. (jeg er kanskje en litt lat spiller :))

Hehe... Måtte nettopp gjennopprette PCen og installere spillet på nytt, så nå er alt på engelsk, mens alle fortsatt har norske navn. Bjørn wants to hang out og Astrid Johannesen gained a skill. Jadda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blubberella

Men heisann, hva ser jeg på det der gruppebildet som dukker opp under oppstart av spillet? En alien??? Det er en blå sim i noe som ser ut som en slags romdrakt ala de alienklærne i sims 3! Håper virkelig at de putter aliens inn i første utvidelsen! Eller helst før den tid! Eller... har de puttet aliens inn allerede som en del av 15-års jubileumspakke eller noe?

Jeg vil ha aliens!!! :bond::bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men heisann, hva ser jeg på det der gruppebildet som dukker opp under oppstart av spillet? En alien??? Det er en blå sim i noe som ser ut som en slags romdrakt ala de alienklærne i sims 3! Håper virkelig at de putter aliens inn i første utvidelsen! Eller helst før den tid! Eller... har de puttet aliens inn allerede som en del av 15-års jubileumspakke eller noe?

Jeg vil ha aliens!!! :bond::bolledeig:

Jeg håper det :)

Jeg var akkurat inne og titta på familietreet og jeg liker det :) Gikk tilbake til den første familien jeg spilte på siden den har jeg spilt på i flest generasjoner + en av mennene i i familien gjorde flere damer gravide :P

Alt er der, men de simmene som bare forsvant ut av spillet er med på familietreet, bare at ikonet deres er blankt. Det gjelder de to ektemennene simmen min hadde som bare forsvant. Det ser ut som at hun fortsatt er gift med han siste. Hmmmm..

Familietreet er bare en liten ting, men gjør likevel stor forskjell for meg siden det passer min spillestil :) Jeg liker å bygge generasjoner, så liker å ha familietreet for å ha oversikt. Så blir det mye morsommere å bli gravid med hele byen eller gjøre hele byen gravid nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.youtube.com/watch?v=1_bAAa3PCoU&feature=player_embedded

Se her ja, aktive karrierer i april :) Videoen ble leaket, men EA fjernet den igjen veldig fort. Selv om jeg gjerne skulle hatt årstider og kjæledyr så kommer dette til å gjøre spillet mye mer spillbart for meg. Jobbene har vært noe av det jeg har mislikt mest, både hvor få det er å velge mellom og at man ikke har noe å gjøre når de er på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.youtube.com/watch?v=1_bAAa3PCoU&feature=player_embedded

Se her ja, aktive karrierer i april :) Videoen ble leaket, men EA fjernet den igjen veldig fort. Selv om jeg gjerne skulle hatt årstider og kjæledyr så kommer dette til å gjøre spillet mye mer spillbart for meg. Jobbene har vært noe av det jeg har mislikt mest, både hvor få det er å velge mellom og at man ikke har noe å gjøre når de er på jobb.

Okei, det så jo bare sinnsykt kult ut :sjokkert: Tar tilbake det jeg sa om at jeg kom til å bli skuffa om det kom karrierer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.youtube.com/watch?v=1_bAAa3PCoU&feature=player_embedded

Se her ja, aktive karrierer i april :) Videoen ble leaket, men EA fjernet den igjen veldig fort. Selv om jeg gjerne skulle hatt årstider og kjæledyr så kommer dette til å gjøre spillet mye mer spillbart for meg. Jobbene har vært noe av det jeg har mislikt mest, både hvor få det er å velge mellom og at man ikke har noe å gjøre når de er på jobb.

OMG! Det så helt rått ut, jeg vil bli etterforsker! :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, positivt overraska over traileren. Det ser gøy ut å være lege og etterforsker og arrestere folk :)

Også glad for at man kan drive egen butikk igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men heisann, hva ser jeg på det der gruppebildet som dukker opp under oppstart av spillet? En alien??? Det er en blå sim i noe som ser ut som en slags romdrakt ala de alienklærne i sims 3! Håper virkelig at de putter aliens inn i første utvidelsen! Eller helst før den tid! Eller... har de puttet aliens inn allerede som en del av 15-års jubileumspakke eller noe?

Jeg vil ha aliens!!! :bond::bolledeig:

Aliens kommer i den første pakken! http://www.carls-sims-4-guide.com/expansionpacks/gettowork/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jippi! Ikke bare aliens men mulighet for å skape portal til deres dimensjon? Høres utrolig stilig ut! Da er det bare å glede seg til i april :) Aaaalt for lenge til...

Og ja, familietreet gjør ting litt gøyere nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk egentlig tilbake til sims 2, også spilte jeg litt sims 3 men nå må jeg jammen jeg begynne å spille på sims 4 igjen. Har savnet familietre!! :D

Jeg får ikke sett videoen angående den nye tilleggspakken, er det noen som vet hvor jeg kan finne den? :)
Gleder meg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk egentlig tilbake til sims 2, også spilte jeg litt sims 3 men nå må jeg jammen jeg begynne å spille på sims 4 igjen. Har savnet familietre!! :D

Jeg får ikke sett videoen angående den nye tilleggspakken, er det noen som vet hvor jeg kan finne den? :)

Gleder meg masse!

Her! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har laget en sim som er samler. Men hvor kan jeg lete etter ting å samle på? Fossiler for eksempel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har laget en sim som er samler. Men hvor kan jeg lete etter ting å samle på? Fossiler for eksempel? :)

Det er stener i nabolaget som du kan hakke ut og da kan man enten få fossiler, edelstener eller en figur. Man kan også samle på frosker og insekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det å spille spillet på laptop?

Da jeg spilte Sims 2 så krevde det mye av grafikkort og hele pakka, og jeg har alltid spilt på stasjonær...

Har en Asus x550C (tror jeg..)



Anonymous poster hash: f83bd...4b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det å spille spillet på laptop?

Da jeg spilte Sims 2 så krevde det mye av grafikkort og hele pakka, og jeg har alltid spilt på stasjonær...

Har en Asus x550C (tror jeg..)

Anonymous poster hash: f83bd...4b0

Det funker helt fint, selv på en ellers treig laptop. Spillet er generelt mindre og raskere enn før.

Karriere er den nye tillegspakken! Ser gøy ut, man kan være med dem på jobben. Jeg bor ikke i Norge, det har kanskje ikke blitt lansert enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...