Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor lange navn barna kan få? I sims 3 kunne de ikke ha to fornavn:( er det samme i 4?

Anonymous poster hash: 3d0ba...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spillet mitt glitchet nettopp og ga meg en uønsket baby... De hadde fått barn for tre dager siden, så var hun på pc-en og sjekket prisene på husene i nabolaget, siden de planlegger å flytte snart pga de nettopp fikk barn. Da jeg krysset ut den skjermen var tiden flyttet tre dager bak i tid, bare at babyen de alt hadde fått fortsatt var der. Så nå sitter jeg her med flere barn enn jeg vil ha...

Hahah, åneii! Du kan gjøre den siste babyen om til en ond tvilling, med bare dårlige trekk :icon_lol:

Får du babyer av begge kjønn forresten? Jeg har fått bare gutter i den familien jeg spiller med nå, det er innmari irriterende for jeg vil jo ha jente også. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som ikke får lagt inn kortinformasjon på origin? :/ Prøvde å kjøpe ut i naturen nettopp, men får bare opp feilmelding.



Anonymous poster hash: 38a72...33a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, åneii! Du kan gjøre den siste babyen om til en ond tvilling, med bare dårlige trekk :icon_lol:

Får du babyer av begge kjønn forresten? Jeg har fått bare gutter i den familien jeg spiller med nå, det er innmari irriterende for jeg vil jo ha jente også. :vetikke:

:fnise:

Første barnet mitt i denne familien var gutt, de to nyeste er jenter. Trodde de kom til å være helt like, men de er så ulike som de kan være.

http://prntscr.com/5st97s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som ikke får lagt inn kortinformasjon på origin? :/ Prøvde å kjøpe ut i naturen nettopp, men får bare opp feilmelding.

Anonymous poster hash: 38a72...33a

Etter litt søking om på nettet, ser jeg at dette er helt vanlig feil hos origin, siden 2011. Alt for dårlig at de ikke rydder opp i slikt!!! Venter på at kundeservice skal ringe meg opp nå, men inntil videre sier jeg bare: arrrrr :pirat:;)

Anonymous poster hash: 38a72...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde nylig en sim som heter Suzy Sukkerspinn og da jeg skulle lagre henne, poppet det opp en beskjed i spillet om at hun ikke kunne lastes opp til galleriet på grunn av navnet. Det var visst deler av navnet som var ulovlig... :klo:

Den meldingen har jeg også fått, men det er mens jeg lager simmer og skal videre til spillet. Har ikke skjedd noe mer etter at jeg trykker ok. Rart.

Jepp skjer her og, bare at her blir skjermen helt svart, pcn er fortsatt på, men skjermen er svart som natta. Så ender bare med at jeg må skru av hele pcn og da blir det jo ikke lagret.. I starten gikk det fint, men nå er det nesten umulig å spille.. Skal sies jeg har en ganske rævva pc og da men..

blackscreen! Plaget meg lenge, men så fant jeg redningen :D

Quote: "Hi. There is a solution for this bug already. It is to switch your screen resolution to 1280 x 800. At first clicking on an item may still give you black screen, but once you go "Alt + Tab" to go out, then "Alt + Tab" again to go back in then you'll be able to buy anything you want. I didn't come up with this solution, someone on EA Forum did and it works for me. =) "

Takk for svar!! :)Synd at det kun er mulig å stoppe aldringen. Det kan vel fort bli litt mer spilling enn det allerede er med Sims 2, for å få med seg mest mulig. Men det blir sikkert en vanesak.

På sims3 var det mulig å skru av "levende by/nabolag" eller noe sånt, kanskje det er noe sånt i innstillingene på ts4 også?

Anonymous poster hash: c6505...69e

Anonymous poster hash: c6505...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Første barnet mitt i denne familien var gutt, de to nyeste er jenter. Trodde de kom til å være helt like, men de er så ulike som de kan være.

http://prntscr.com/5st97s

Så tynne de er. Får de nok å spise?

Anonymous poster hash: 15a7a...ee9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er dårlig at ungene ikke blir småbarn. :( Bare baby i vugge og store unger.



Anonymous poster hash: 2bcf2...a7b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Prøvde ut i naturen litt i går kveld. Det var gøy med litt mer å gjøre og fint med et feriested, men ikke direkte noen wow-opplevelse. Det som skuffer meg mest er at det er så få tomter i Granite Falls. Jeg hadde gledet meg til å bygge egne feriehys/hytter men nå må jeg jo nesten bygge og rive etterhvert for å bygge nytt.

Håper den første utvidelsespakken inneholder ny by med mange flere tomter. Og gjerne aliens! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den meldingen har jeg også fått, men det er mens jeg lager simmer og skal videre til spillet. Har ikke skjedd noe mer etter at jeg trykker ok. Rart.

blackscreen! Plaget meg lenge, men så fant jeg redningen :D

Quote: "Hi. There is a solution for this bug already. It is to switch your screen resolution to 1280 x 800. At first clicking on an item may still give you black screen, but once you go "Alt + Tab" to go out, then "Alt + Tab" again to go back in then you'll be able to buy anything you want. I didn't come up with this solution, someone on EA Forum did and it works for me. =) "

oooh :o Men skjønnte ikke helt? Når skal jeg trykke Alt+tab?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Første barnet mitt i denne familien var gutt, de to nyeste er jenter. Trodde de kom til å være helt like, men de er så ulike som de kan være.

http://prntscr.com/5st97s

Heter hun Grei???

Edit: Så nå at det er familienavnet ditt...beklager :fnise: Men sykt med tvilling uansett, du får late som om hun ble avlevert på trappa di i en kurv eller noe ;)

Endret av Poppie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter hun Grei???

Edit: Så nå at det er familienavnet ditt...beklager :fnise: Men sykt med tvilling uansett, du får late som om hun ble avlevert på trappa di i en kurv eller noe ;)

Ho er i humøret "grei" :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tynne de er. Får de nok å spise?

Anonymous poster hash: 15a7a...ee9

Vet du, jeg synes det er så stressende å spille med så mange simmer, så jeg lar de styre på med fri vilje. Det er alltid middagsrester i kjøleskapet, og de spiser og er i godt humør mer eller mindre hele tiden. Bildet er fra et par sekunder etter at de gikk fra baby til barn. Siden det er begrenset hvor ofte man kan amme så fikk de begge mat på flaske (jeg forskjellsbehandler ikke), om det påvirker dem på noen som helst måte aner jeg ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heter hun Grei???

Edit: Så nå at det er familienavnet ditt...beklager :fnise: Men sykt med tvilling uansett, du får late som om hun ble avlevert på trappa di i en kurv eller noe ;)

Det er humøret :fnise:

Haha ja, hun blir nå oppdratt som en del av familien uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva er det egentlig eg skal gjøre i skogen? :P Eg synes det er vanskelig å navigere meg fram. Veit liksom ikkje heilt om eg har vore der før. Mulig eg går i ring. Har til no fiska, samla planter og insekter, brent bål.. Fant ei hole og kom til hemmelig plass. Er det fleire sånne eller andre skjulte ting? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho er i humøret "grei" :P

Det er humøret :fnise:

Haha ja, hun blir nå oppdratt som en del av familien uansett!

Haha, nå føler jeg meg dum! Litt annerledes oppsett enn jeg har, samt at jeg har engelsk språk. Tenkte det var en ganske traust familie om det var etternavnet, men jeg tenkte jeg ikke skulle dømme :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Plukka det ned fra Origins her om dagen, og ble overrasket over hvor bra det kjører på laptoppen min, jeg hadde stålsatt meg for en lagging uten like. :P Artig så langt, men du verden for en kjedelig "by", Sunset Valley er jo spennende i forhold. :P Hvor er restauranten? Matbutikken? Bokhandelen? Men men, jeg skal ikke syte og klage, liker veldig godt opplegget med skiftende humør på simmene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plukka det ned fra Origins her om dagen, og ble overrasket over hvor bra det kjører på laptoppen min, jeg hadde stålsatt meg for en lagging uten like. :P Artig så langt, men du verden for en kjedelig "by", Sunset Valley er jo spennende i forhold. :P Hvor er restauranten? Matbutikken? Bokhandelen? Men men, jeg skal ikke syte og klage, liker veldig godt opplegget med skiftende humør på simmene. :)

Det kommer nok senere i andre utvidelsespakker ;) De er noen luringer :P De tjener ihvertfall godt på det! Syns selv det er utrolig kjipt med denne lasteskjermen bare man skal til klubben liksom. Men MÅÅÅ ha det, bare mååå ha det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok senere i andre utvidelsespakker ;) De er noen luringer :P De tjener ihvertfall godt på det! Syns selv det er utrolig kjipt med denne lasteskjermen bare man skal til klubben liksom. Men MÅÅÅ ha det, bare mååå ha det :fnise:

Ja det vil nok komme etterhvert, for et par hundre her og et par hundre der. :P

Sant, sånn er det å være avhengig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...