Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Gjest Veritaserum

har blitt litt fort lei av sims 4 :S
Det er liksom... ikke det samme som sims 3. Men håper det blir bedre når det kommer flere utvidelsespakker og slikt. Håper på vær og dyr snart, og ikke minst småbarn! Dette er noe jeg savner, og klarer ikke helt å nyte spillet uten småbarn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har blitt litt fort lei av sims 4 :S

Det er liksom... ikke det samme som sims 3. Men håper det blir bedre når det kommer flere utvidelsespakker og slikt. Håper på vær og dyr snart, og ikke minst småbarn! Dette er noe jeg savner, og klarer ikke helt å nyte spillet uten småbarn.

Det er litt nedtur ja, men det husker jeg også at Sims 3 var etter å ha spilt nr. 2. Var liksom ikke så mye å finne på før etter ekstrapakke nr. ørten. :P Får håpe det kommer noen spennende pakker etterhvert, og forhåpentlig litt mer spennende byer, for den som er nå er tragisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har prøvd den nye utvidelsespakken, er den verdt pengene?

Tja. Kommer ann på hvordan du spiller, vil jeg si. Hvis du er veldig familieorientert er den absolutt verdt det, ferieturer til skogen er kjempekoselig :fnise: Men den gir ikke noe særlig mer å gjøre utenfor skogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se at det står noen steder på spill instillingene.. Men håper sterkt at det vil komme en ny oppdatering som gjør det mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den meldingen har jeg også fått, men det er mens jeg lager simmer og skal videre til spillet. Har ikke skjedd noe mer etter at jeg trykker ok. Rart.

blackscreen! Plaget meg lenge, men så fant jeg redningen :D

Quote: "Hi. There is a solution for this bug already. It is to switch your screen resolution to 1280 x 800. At first clicking on an item may still give you black screen, but once you go "Alt + Tab" to go out, then "Alt + Tab" again to go back in then you'll be able to buy anything you want. I didn't come up with this solution, someone on EA Forum did and it works for me. =) "

På sims3 var det mulig å skru av "levende by/nabolag" eller noe sånt, kanskje det er noe sånt i innstillingene på ts4 også?

Anonymous poster hash: c6505...69e

Anonymous poster hash: c6505...69e

Glemte å tagge sitat ovenfor, beklager.

Jeg kan ikke se at det står noen steder på spill innstillingene. Men håper sterkt at det vil komme en ny oppdatering som gjør det mulig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

Dere som har prøvd den nye utvidelsespakken, er den verdt pengene?

Nja, jeg ble bittelitt skuffet. Fint med et nytt sted inkludert en nasjonalpark-skog og et hemmelig sted (nås via en hule i skogen), men veldig lite å gjøre egentlig. Å kle seg i bjørnekostyme eller grille marshmallows er ikke det jeg føler jeg trenger mest for å få opp spenninga i sims 4. Prøvde å utforske de nye områdene og plukke ukjente planter, og fant også den hula og kom meg til det "hemmelige" stedet, men ble fort lei. Det er liksom ingen wow-faktor eller følelse av at det virkelig er noe nytt og spennende. Det som skuffer meg aller mest er at det er bare fire-fem tomter i Granite Falls. Jeg liker å bygge masse, både fellestomter og hjemmetomter, så sims 4 har for meg føltes veldig som en snever gullfiskbolle. Det ble ikke så mye bedre med Granite Falls. Gøy med nye klær, hårsveiser, planter, gjøremål og et helt nytt område, men for meg føltes det litt tamt og levde ikke opp til forventningene.

Som kragebein sier kommer det an på hvilken spillestil du har og hva du liker å bruke tiden på i sims.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prosjekt "hvor mange generasjoner før jeg får en attraktiv sim" :fnise:

m8xeTVs.png

Genialt! :laugh: Håper på bilde av et pent tipp-tipp-tipp-oldebarn etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prosjekt "hvor mange generasjoner før jeg får en attraktiv sim" :fnise:

m8xeTVs.png

Haha, det der gjorde jeg og :P men de aller verste trekkene forsvant ganske fort hos meg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen hjelpe meg dette?

Hver gang jeg spiller sims4 så klikker den. Hvis simmen min gjør noe, så stopper alt opp men tiden går fremover. Etter en stund blir tiden skrudd tilbake og alt fortsetter som før. Dette er veldig slitsomt i lengden. Og det skjer flere ganger.

Jeg har prøvd å reparere spillet og jeg har avinnstalert spillet, men det har ikke funket.

Hva skal jeg gjøre? Flere som har dette problemet? Begynner å bli drittlei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går ikke så bra... Alle jentene han prøver å flørte med avviser ham, så blir han sint og skjeller dem ut...

4Gz1WCC.jpg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som har fått problemer etter ut i naturen ble installert? Spillet avslutter seg selv hver gang jeg spoler eller reiser til et annet sted :/ Utrolig irriterende.



Anonymous poster hash: af43e...335
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå inn på origin og funn sims4 i biblioteket.

Høyreklikk på sims4 bildet, så får du opp noen alternativer. Velg reparer spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn på origin og funn sims4 i biblioteket.

Høyreklikk på sims4 bildet, så får du opp noen alternativer. Velg reparer spill.

Tusen takk :) Skal teste nå. Oppdaterte drivere til grafikkortet osv, men det hjalp ikke.

Anonymous poster hash: af43e...335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tja. Kommer ann på hvordan du spiller, vil jeg si. Hvis du er veldig familieorientert er den absolutt verdt det, ferieturer til skogen er kjempekoselig :fnise: Men den gir ikke noe særlig mer å gjøre utenfor skogen.

Nja, jeg ble bittelitt skuffet. Fint med et nytt sted inkludert en nasjonalpark-skog og et hemmelig sted (nås via en hule i skogen), men veldig lite å gjøre egentlig. Å kle seg i bjørnekostyme eller grille marshmallows er ikke det jeg føler jeg trenger mest for å få opp spenninga i sims 4. Prøvde å utforske de nye områdene og plukke ukjente planter, og fant også den hula og kom meg til det "hemmelige" stedet, men ble fort lei. Det er liksom ingen wow-faktor eller følelse av at det virkelig er noe nytt og spennende. Det som skuffer meg aller mest er at det er bare fire-fem tomter i Granite Falls. Jeg liker å bygge masse, både fellestomter og hjemmetomter, så sims 4 har for meg føltes veldig som en snever gullfiskbolle. Det ble ikke så mye bedre med Granite Falls. Gøy med nye klær, hårsveiser, planter, gjøremål og et helt nytt område, men for meg føltes det litt tamt og levde ikke opp til forventningene.

Som kragebein sier kommer det an på hvilken spillestil du har og hva du liker å bruke tiden på i sims.

Takk for svar :)

Er en mer karriereorientert spiller, liker å lage familier men er sjeldent jeg tar dem med til parken etc, så tror jeg hopper over denne pakken enn så lenge. Men virker lovende at det er så mye i en liten pakke, gleder meg til de store!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, det ser ikke ut til å være noe brannvesen i byen. Min sim klarte å fyre godt opp på kjøkkenet, og alarmen gikk av. Hun kom seg ut, og ble stående utenfor. Ventet i votter og vinter, ingen kom. Ikke kan man ringe, ikke kan man slukke selv, og timene gikk. Kjedelig bug.

Dog skal simmene i Sims 4 ha kudos for å ha såpass med omløp i hodet at de løper ut av huset i steden for å danse rundt brannen til flammene tar tak. :tommelopp:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor lange navn barna kan få? I sims 3 kunne de ikke ha to fornavn:( er det samme i 4?

Anonymous poster hash: 3d0ba...b99

Dytt

Anonymous poster hash: 532ba...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, det ser ikke ut til å være noe brannvesen i byen. Min sim klarte å fyre godt opp på kjøkkenet, og alarmen gikk av. Hun kom seg ut, og ble stående utenfor. Ventet i votter og vinter, ingen kom. Ikke kan man ringe, ikke kan man slukke selv, og timene gikk. Kjedelig bug.

Dog skal simmene i Sims 4 ha kudos for å ha såpass med omløp i hodet at de løper ut av huset i steden for å danse rundt brannen til flammene tar tak. :tommelopp:

Det er desverre ingen bug :( Det er ikke noe brannvesen i sims4.. Innbruddstyver og politi finnes heller ikke :( Er sånne småting som har ødelagt spillet litt for min del. Savner også familietreet. Ellers er det jo et bra spill. Endret av Shinigami
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...