Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Outdoor Retreat kommer ut i neste uke!!! :danse: Torsdag kanskje, siden det er typisk utgivelsesdag.

Åååh ? :D gleder meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merkelig at de prioritere alle disse oppgraderingene før de slipper spillet til mac...! :grine:



Anonymous poster hash: b2eb1...bf9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper noen kan hjelpe meg litt her...Kjøpte Sims 4 på Origin rett etter det kom ut og har ikke hatt
noen problemer med selve spillet. Nå plutselig kommer jeg meg kun til verdenen, altså der du ser byen med flyfoto..Jeg trykker på en familie med hus, så kommer lasteskjermen og når lasteskjermen en ferdig havner jeg i byen igjen! Jeg har prøvd i 3 dager nå å komme inn på en familie men får det ikke til. Prøvde også å avinstallere spillet for så å installere det på nytt men det fungerte heller ikke..

Noen som vet hva dette skyldes? Noen som vet hvor jeg for eksempel kan sende mail for å få hjelp til dette?



Anonymous poster hash: bf754...f99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper noen kan hjelpe meg litt her...Kjøpte Sims 4 på Origin rett etter det kom ut og har ikke hatt noen problemer med selve spillet. Nå plutselig kommer jeg meg kun til verdenen, altså der du ser byen med flyfoto..Jeg trykker på en familie med hus, så kommer lasteskjermen og når lasteskjermen en ferdig havner jeg i byen igjen! Jeg har prøvd i 3 dager nå å komme inn på en familie men får det ikke til. Prøvde også å avinstallere spillet for så å installere det på nytt men det fungerte heller ikke..Noen som vet hva dette skyldes? Noen som vet hvor jeg for eksempel kan sende mail for å få hjelp til dette? Anonymous poster hash: bf754...f99

Har akkurat det samme problemet! Det skjedde rett etter at jeg hadde flyttet ut 4 simmer fra husstanden på 8.. Jeg lagra familien/huset i galleriet, startet et nytt spill, og plasserte familien/huset tilbake i spillet :) etterpå (før jeg gikk inn på familien igjen) restarta jeg pcen, og så på "spilldetaljer/spillegenskaper" at alt var som det skulle, før spillet funka helt perfekt igjen :) Ikke sikkert at dette funker for alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Håper noen kan hjelpe meg litt her...Kjøpte Sims 4 på Origin rett etter det kom ut og har ikke hatt

noen problemer med selve spillet. Nå plutselig kommer jeg meg kun til verdenen, altså der du ser byen med flyfoto..Jeg trykker på en familie med hus, så kommer lasteskjermen og når lasteskjermen en ferdig havner jeg i byen igjen! Jeg har prøvd i 3 dager nå å komme inn på en familie men får det ikke til. Prøvde også å avinstallere spillet for så å installere det på nytt men det fungerte heller ikke..

Noen som vet hva dette skyldes? Noen som vet hvor jeg for eksempel kan sende mail for å få hjelp til dette?

Anonymous poster hash: bf754...f99

Jeg har hatt lignende problem en gang, bare at spillet hos meg ble stående og laste i det uendelige uten å komme videre. Når du avinstallerte, fjernet du da gamle lagringsfiler eller beholdt du de gamle filene (simmer og husholdninger) i spillet? Man må ofte slette alt for å bli kvitt problemer, og da må man fjerne alle lagrede filer selv, manuelt.

Jeg har begynt å få litt trøbbel med spillet i form av at nesten hver gang simmen min skal sove, fryser spillet ei god stund, for så å plutselig hoppe frem flere timer. Veldig irriterende. I tillegg virker det som at det roter litt med hvilke følelser og innfall som hører til hvilke simmer. Min nåværende sim er glad i naturen, kreativ og enstøing (pluss at hun er en samler i forbindelse med ambisjonen sin). Jeg får veldig ofte opp at hun er anspent fordi "nerd-simmer blir anspent av å ikke spille spill", noe jeg ikke fatter siden hun jo ikke har nerd-trekket. :vetikke:

Så langt kan jeg ikke si at sims 4 har vært imponerende fritt for bugs og problemer. Det har så langt lagget en del mindre enn sims 3 men begynner allerede å vise antydninger til rare stopp og lags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Merkelig at de prioritere alle disse oppgraderingene før de slipper spillet til mac...! :grine:

Anonymous poster hash: b2eb1...bf9

Du får trøste deg med at de jobber med saken og at Mac-brukere som kjøpte PC-spillet i god tro kan bruke det når det slippes til Mac :)

http://simsvip.com/2015/01/08/mac-users-wsims-4-need-not-purchase-the-game-again/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Outdoor Retreat kommer ut i neste uke!!! :danse: Torsdag kanskje, siden det er typisk utgivelsesdag.

Den er ute :bolledeig: Lastes ned i skrivende øyeblikk :bolledeig:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ute :bolledeig: Lastes ned i skrivende øyeblikk :bolledeig:

Er du sikker på at det er game packen? Den som koster 150 kr-ish? For det kom en vanlig oppdatering i dag vet jeg.

Edit: glem alt jeg sa! Jeg fant den nå :D

Endret av Pompom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at det er game packen? Den som koster 150 kr-ish? For det kom en vanlig oppdatering i dag vet jeg.

Jeg fikk en melding fra origin, i origin, om at noe var lastet ned. Klikket inn på den og så at det var kommet ut nytt innhold i dag. Klikket inn på info og så at game packen var tilgjengelig, utgivelsesdato 13.01.15. Koster 179,-.

Oppdatering:

Granite falls tilgjengelig i Sims 4 :biggrin:

Endret av Kittykat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg kjøpe gamepacken på cd, sånn vi gjorde med sim 2 og 3?



Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke kjøpt game packen enda, men ut ifra hva jeg leser på reddit så virker den lovende :) Tenker å prøve den ut i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fortsatt ikke veldig mye å gjøre nei, men gøy med litt flere valgmuligheter, og veldig koselig å dra på ferie ut i skogen :) Game packen gjorde egentlig bare at jeg gleder meg mer til det kommer ordentlig utvidelsespakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke veldig mye å gjøre nei, men gøy med litt flere valgmuligheter, og veldig koselig å dra på ferie ut i skogen :) Game packen gjorde egentlig bare at jeg gleder meg mer til det kommer ordentlig utvidelsespakker.

Ja, jeg kjenner også litt på det :) Det virker veldig forseggjort, så det blir spennende når de store pakkene kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spillet mitt glitchet nettopp og ga meg en uønsket baby... De hadde fått barn for tre dager siden, så var hun på pc-en og sjekket prisene på husene i nabolaget, siden de planlegger å flytte snart pga de nettopp fikk barn. Da jeg krysset ut den skjermen var tiden flyttet tre dager bak i tid, bare at babyen de alt hadde fått fortsatt var der. Så nå sitter jeg her med flere barn enn jeg vil ha...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...